Nee, ik ben echt moeilijkquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Zonder klasse kom je bij jou echt nergens. En terecht.
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:55 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik dacht zonder door te lezen dat je het ontdekt had tussen je tanden.Ik ga snel slapen.
Ja, iedereen heeft het al opgegeven, ik blijf nog even sticken! M'n ritme is toch naar de verneukeratiefenis.quote:
Dat bedoel ik.quote:
Oh ik ben verrot. Teveel aan wijnquote:Op zondag 16 januari 2011 00:23 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja, iedereen heeft het al opgegeven, ik blijf nog even sticken! M'n ritme is toch naar de verneukeratiefenis.
quote:
Living on the edgequote:Op zondag 16 januari 2011 00:29 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Haha, ik heb 2 biertjes op, de tweede sloeg al hard aan, fuck yeah rock and roll life.
quote:Op zondag 16 januari 2011 00:30 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Living on the edge![]()
Ik heb 4 Prosecco op én een Sauvignon Blanc, jongens...
Dat valt op zich ook wel mee.quote:Op zondag 16 januari 2011 00:30 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Living on the edge![]()
ohhhh, daar kan nog wat bijquote:Op zondag 16 januari 2011 00:30 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Living on the edge![]()
Ja en toch voel ik me alsof ik 4 flessen naar binnen heb geslingerdquote:Op zondag 16 januari 2011 00:31 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat valt op zich ook wel mee.Ik ga me denk ik nu ook wagen aan de prosecco.
ik heb wel wat bizarre records op mijn naam staan die ik zelf nauwelijks kan gelovenquote:
Tell usquote:Op zondag 16 januari 2011 00:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik heb wel wat bizarre records op mijn naam staan die ik zelf nauwelijks kan geloven
en die laten meteen mijn drinkgedrag veel erger klinken dan het is
Do tell. Stel je nu voor met een opgeknoopt tshirt en een jellyshot in je navel ergens op een bar.quote:Op zondag 16 januari 2011 00:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik heb wel wat bizarre records op mijn naam staan die ik zelf nauwelijks kan geloven
en die laten meteen mijn drinkgedrag veel erger klinken dan het is
quote:Op zondag 16 januari 2011 00:36 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Do tell. Stel je nu voor met een opgeknoopt tshirt en een jellyshot in je navel ergens op een bar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |