Die tedere momenten, die iedereen ons benijdtquote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:30 schreef Loveless85 het volgende:
passionele nachten, in het heetst van de strijd
Kedeng kedeng.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Die tedere momenten, die iedereen ons benijdt
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:31 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Je beschermde me, ik had hetzelfde gehad.
Oh leukquote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:34 schreef Loveless85 het volgende:
Zo een paar huizen kijken, daarna huishouden, morgen miss uit eten.
Dus ik ga me maar eens fatsoeneren
Oeh, klinkt ook als een goede zaterdagquote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Vandaag darten kijken (of me nog tussen het deelnemersveld mengen) en bier drinken. Vanavond daar van bijkomen met een filmpje denk ik. Morgen niets op het programma.
Lijkt me ook.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:38 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oeh, klinkt ook als een goede zaterdag
Ik heb bakken met energiequote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:39 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Lijkt me ook.Over een paar minuutjes al weg.
Hou nog wat reserves voor morgen over Miauw!
Oehquote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:46 schreef -Miauw- het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)eden-val-balkon.html
Dit is bij mij om de hoek
Ja, behoorlijkquote:
Ja, en als je dan betrapt wordt kun je ook blijven staan, zoals die vriend van mquote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:58 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, behoorlijkFelle reacties ook op het nieuwsbericht op AT5. Rot dat hij dood is maar ja, je kiest er zelf voor om bij iemand in te breken met alle gevolgen van dien....
Die ging eerst nog worstelen met de agentenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, en als je dan betrapt wordt kun je ook blijven staan, zoals die vriend van m
Wat ist?quote:
Tukkie doen?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:32 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
k ben moe, gaar, misselijk en sloom! En ik wil vanavond uit!
Hey Marijkequote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
Hallo allemaal![]()
Ik was jullie niet vergeten hoor, was gewoon even onder de radar
Hoe is het hier?
aan het werkquote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Tukkie doen?Of ben je net wakker?
Ohhhhhh zo. Tot hoe laat moet je?quote:
Alles oke, en met jou? Hoest op de stage?quote:
Marijkequote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
Hallo allemaal![]()
Ik was jullie niet vergeten hoor, was gewoon even onder de radar
Hoe is het hier?
Piscesquote:
En beterschap voor PatriQuequote:
Oeh Dushkaquote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:56 schreef -Vaduz- het volgende:
Een poulegenoot van vorige week blijkt ziek. Net aangegeven bij organisator. Nu toch hopen op deelname.
tot 18.00 uur.. Verder!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ohhhhhh zo. Tot hoe laat moet je?
He Piscesquote:
Mauwtjequote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:52 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Marijke
[..]
Pisces
[..]
En beterschap voor PatriQue
Hij lijkt niet happig, ik ga nu gewoon aan een tafel voor zijn neus zitten.quote:
Oke hier, hoest met jou?quote:
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:04 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Hij lijkt niet happig, ik ga nu gewoon aan een tafel voor zijn neus zitten.
Succesquote:
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:04 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Hij lijkt niet happig, ik ga nu gewoon aan een tafel voor zijn neus zitten.
Hier ook wel okquote:
Lekker niks doenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Succes dan maar!
[..]
Hier ook wel okLekker een weekendje niets, ben kapot
Ik miste jullie ookquote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:53 schreef Pisces29 het volgende:
MiauwtjeJe werd gemist gister in het LIVE topic
Voel me al stukken beter maar nog niet helemaal opgeknapt. Dat hoesten houdt nog wel een tijdje aan denk ikquote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
MauwtjeBen jij weer helemaal opgeknapt?
Kapot, hoe komt dat?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
Hier ook wel okLekker een weekendje niets, ben kapot
Oh, balen johquote:
quote:
Kattenbak al gedaan en was staat te draaienquote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]Moet jij nu niet aan het huishouden?
Wat lekker zo'n moderne huisman.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Kattenbak al gedaan en was staat te draaien
Kapot is van een drukke weekquote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:30 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Kapot, hoe komt dat?
[..]
Oh, balen joh
Die wil ik ookquote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:33 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wat lekker zo'n moderne huisman.
Jij denkt dat ik alles in m'n uppie doe?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:33 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wat lekker zo'n moderne huisman.
Nee, je vriendin die haalt de centjes binnen, zoals het hoort.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jij denkt dat ik alles in m'n uppie doe?
Nu nog niet, laten verdient ze vast meer dan ikquote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:57 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee, je vriendin die haalt de centjes binnen, zoals het hoort.
Ik ook. Dus ik heb een paar van die mini-Marsjes gepaktquote:
Goeie, maar die heb ik nietquote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:33 schreef Avey het volgende:
[..]
Ik ook. Dus ik heb een paar van die mini-Marsjes gepakt
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik ook hoor ik net, vis. Gereserveerd rond uurtje of 20u
Is een verrassingquote:
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik ook hoor ik net, vis. Gereserveerd rond uurtje of 20u
Ik mag toch hopen dat je hier om 20.00 wel bent...quote:
Goedemiddag! Was het verder allemaal toppie?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:04 schreef -Vaduz- het volgende:
9 flesjes bier op denk ik, maar nog redelijk goed. Mooie middag!
De schuur waar je bij intrede even extra slikt.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:17 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Goedemiddag! Was het verder allemaal toppie?
Ik ga nu aan mijn tweede, daarna is het of trappist, of de schuur (TUMTUMTUM) inlopen.
Haha oké, lekker soppen meid!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:26 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
De schuur waar je bij intrede even extra slikt.
Ja, was mooi. Een keer zo zonder druk kijken is niet erg, maar volgend jaar kom ik veel verder.
Nu in bad, hopelijk kom ik er nog uit voor morgen.
Precies hetzelfde hier, de groentenla.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:19 schreef DeZwabber het volgende:
ik heb zo de keuze uit een westmalle tripel die ik nog heb, of wat randoms uit de groentenla die tot bierflesjes-grabbelton is omgedoopt
Die zit hier ook vol met blikjes bier.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:32 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Precies hetzelfde hier, de groentenla.
Gewoon wegmieteren, dat doe je niemand aan.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:16 schreef tombolafan het volgende:
Ik heb nog heineken in de koelkast, maar ik drink heul geen bier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |