Ik mag toch hopen dat je hier om 20.00 wel bent...quote:
Goedemiddag! Was het verder allemaal toppie?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:04 schreef -Vaduz- het volgende:
9 flesjes bier op denk ik, maar nog redelijk goed. Mooie middag!
De schuur waar je bij intrede even extra slikt.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:17 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Goedemiddag! Was het verder allemaal toppie?
Ik ga nu aan mijn tweede, daarna is het of trappist, of de schuur (TUMTUMTUM) inlopen.
Haha oké, lekker soppen meid!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:26 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
De schuur waar je bij intrede even extra slikt.
Ja, was mooi. Een keer zo zonder druk kijken is niet erg, maar volgend jaar kom ik veel verder.
Nu in bad, hopelijk kom ik er nog uit voor morgen.
Precies hetzelfde hier, de groentenla.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:19 schreef DeZwabber het volgende:
ik heb zo de keuze uit een westmalle tripel die ik nog heb, of wat randoms uit de groentenla die tot bierflesjes-grabbelton is omgedoopt
Die zit hier ook vol met blikjes bier.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:32 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Precies hetzelfde hier, de groentenla.
Gewoon wegmieteren, dat doe je niemand aan.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:16 schreef tombolafan het volgende:
Ik heb nog heineken in de koelkast, maar ik drink heul geen bier
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:17 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Gewoon wegmieteren, dat doe je niemand aan.
Mijn zwager is geen fijnproever als de nood hoog isquote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:26 schreef -Vaduz- het volgende:
De fijnproever wil ander bier. Ik nu niet, ik ga de rest van de avond aan de ijsthee, anders gaat het niet goed.
Goed, kapper geweest en ik doe nu een poging tot het uitzoeken van administratie/bewaarsels, maar ik heb een kat op schoot en er zit te veel leuks tussen om het snel te doenquote:
Haha, nuttigheid op een zaterdagavond. Dat kan ook niet goed gaan.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Goed, kapper geweest en ik doe nu een poging tot het uitzoeken van administratie/bewaarsels, maar ik heb een kat op schoot en er zit te veel leuks tussen om het snel te doen
Oh, langzaam maar zeker wel hoorquote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:35 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Haha, nuttigheid op een zaterdagavond. Dat kan ook niet goed gaan.
ze heeft nu een mohawkquote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:45 schreef -Vaduz- het volgende:
En zit je haar zoals gewenst? Ook belangrijk.
Jaquote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:45 schreef -Vaduz- het volgende:
En zit je haar zoals gewenst? Ook belangrijk.
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
JaHoewel mn moeder zei dat ik wel 17 leek
![]()
Maar ze vond het wel leuk
Ik zit hier dus al bijna 3 uur te wachtenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat je hier om 20.00 wel bent...
Mijn leven heeft geen zin meer nuquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Het was maar hoop. En nu is die vervlogen.
panklaar?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik zit hier dus al bijna 3 uur te wachten![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Misschien heeft de rest wel zin.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Mijn leven heeft geen zin meer nu
Wat is de rest? Valt die onder ''onder andere''?quote:
IK had zin in iets lekkersquote:
Ja! Voeg 'diegene' er ook aan toe. Ik heb het nog over 'dezelfde'.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:57 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wat is de rest? Valt die onder ''onder andere''?
Ja ja ja ja, het zijn wel de mooiste verwijs en bijnamen ooit.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:58 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ja! Voeg 'diegene' er ook aan toe. Ik heb het nog over 'dezelfde'.
Ja eh, omdat Ll zich aanboodt voor dat doel maar het af liet weten heb ik nu niks in huisquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:04 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]Op zoek naar lekkere hapjes dus, met een randje spek.
Vroeger zaten we in dezelfde stapgroep, en we overlegden vaak dingen via msnquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:10 schreef -Vaduz- het volgende:
Hoe kom jij aan rare jochies op je msn?
Hij is ouder dan ikquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |