Ik mag toch hopen dat je hier om 20.00 wel bent...quote:
Goedemiddag! Was het verder allemaal toppie?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:04 schreef -Vaduz- het volgende:
9 flesjes bier op denk ik, maar nog redelijk goed. Mooie middag!
De schuur waar je bij intrede even extra slikt.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:17 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Goedemiddag! Was het verder allemaal toppie?
Ik ga nu aan mijn tweede, daarna is het of trappist, of de schuur (TUMTUMTUM) inlopen.
Haha oké, lekker soppen meid!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:26 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
De schuur waar je bij intrede even extra slikt.
Ja, was mooi. Een keer zo zonder druk kijken is niet erg, maar volgend jaar kom ik veel verder.
Nu in bad, hopelijk kom ik er nog uit voor morgen.
Precies hetzelfde hier, de groentenla.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:19 schreef DeZwabber het volgende:
ik heb zo de keuze uit een westmalle tripel die ik nog heb, of wat randoms uit de groentenla die tot bierflesjes-grabbelton is omgedoopt
Die zit hier ook vol met blikjes bier.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:32 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Precies hetzelfde hier, de groentenla.
Gewoon wegmieteren, dat doe je niemand aan.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:16 schreef tombolafan het volgende:
Ik heb nog heineken in de koelkast, maar ik drink heul geen bier
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:17 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Gewoon wegmieteren, dat doe je niemand aan.
Mijn zwager is geen fijnproever als de nood hoog isquote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:26 schreef -Vaduz- het volgende:
De fijnproever wil ander bier. Ik nu niet, ik ga de rest van de avond aan de ijsthee, anders gaat het niet goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |