ik doe m'n bestquote:Op zondag 16 januari 2011 01:12 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik vond het anders reuze meevallen op de meet.
quote:Op zondag 16 januari 2011 01:12 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou de dingen die ik me wel herinner zijn niet zo fraai. Vechten om de wc-pot, samen kotsen, samen gal kotsen en compleet uitgeput zijn
quote:Op zondag 16 januari 2011 01:14 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
_! Meid toch, wat zat er dan in, sambal.
Vriendin van me ging een keer op een feestje naar de wc, en kwam terug zonder broek en alles.
Je blijft verlegen, zelfs met een halve slijterij in je mik?quote:Op zondag 16 januari 2011 01:11 schreef DeZwabber het volgende:
overigens zullen daar van best wat kilo's zijn blijven hangen![]()
en ik maak het nu lang niet zo erg meer, nu ga ik misschien 1 a 2x per jaar los, en dar bljift het bij
ik ben ontzettend verlegen en introvert, en na zoveel drank op ben ik dat nog steeds, ik ga nooit raar doen als ik dronken ben, ik word alleen wat slomer en minder gecoordineerd
behalve 1x toen ik in een disco die ik niet leuk vond maar ben gaan drinken uit verveling, en ineens met een meisje heb staan dansen, en dat ging nog blijkbaar goed ook
Nou alleen alcohol maar het brandde wel ja. Ze had allerlei soorten sterke drank bij elkaar gegoten. Waarschijnlijk verwarde ze het Anarchy cookbook met een cocktailboekquote:Op zondag 16 januari 2011 01:14 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
_! Meid toch, wat zat er dan in, sambal.
Vriendin van me ging een keer op een feestje naar de wc, en kwam terug zonder broek en alles.
ja, en ooit op een feestje, legde ik een vriend iets uit over quantummechanica, na bijna een hele krat bierquote:Op zondag 16 januari 2011 01:15 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Je blijft verlegen, zelfs met een halve slijterij in je mik?![]()
Ik loop over van ehm, onbescheidenheid danIk vind mezelf dan echt grappig en deel dat het liefst met zoveel mogelijk mensen
quote:Op zondag 16 januari 2011 01:16 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou alleen alcohol maar het brandde wel ja. Ze had allerlei soorten sterke drank bij elkaar gegoten. Waarschijnlijk verwarde ze het Anarchy cookbook met een cocktailboek
ook een mooi stukje internetcultuur trouwensquote:Op zondag 16 januari 2011 01:16 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou alleen alcohol maar het brandde wel ja. Ze had allerlei soorten sterke drank bij elkaar gegoten. Waarschijnlijk verwarde ze het Anarchy cookbook met een cocktailboek
Oh wauw, ik kan het niet eens uitspreken als ik nuchter ben laat staan mét drankquote:Op zondag 16 januari 2011 01:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja, en ooit op een feestje, legde ik een vriend iets uit over quantummechanica, na bijna een hele krat bier
Volgens mij ken ik iemand die het in de kast heeft staan en volgens mij dacht ik écht dat het om recepten gingquote:Op zondag 16 januari 2011 01:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ook een mooi stukje internetcultuur trouwens
quote:Op zondag 16 januari 2011 01:23 schreef DeZwabber het volgende:
ik ben overigens ongeveer een jaar geleden over geschakeld, naar kwaliteit ipv kwantiteit qua drinkgedrag, voordat mensen denken dat ik een alcoholist ben
Ja, dat was het dus ookquote:Op zondag 16 januari 2011 01:23 schreef Bellatrix het volgende:
Heerlijk toch zo'n anarchistisch aperitiefje, lekkere molotovcocktail.
uit het anarchy cookbook?quote:Op zondag 16 januari 2011 01:26 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
[..]
Ja, dat was het dus ook![]()
Ik kom zo terug, met mini-kaassouflées.
Nietquote:Op zondag 16 januari 2011 01:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
uit het anarchy cookbook?
want dat zijn geen kaassouflés dan...
quote:Op zondag 16 januari 2011 01:34 schreef PatriQue89 het volgende:
Hallo schattiesm.ik ben lekker uit enzo.. Ik hou van jullie..
Ik heb sjans om het leven.. eat apart!
quote:Op zondag 16 januari 2011 01:37 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ja.. Zo lang geleden dat ik uit ben geweest.. Lekker zuipen tot we kruipen!!
quote:Op zondag 16 januari 2011 01:34 schreef PatriQue89 het volgende:
Hallo schattiesm.ik ben lekker uit enzo.. Ik hou van jullie..
Ik heb sjans om het leven.. eat apart!
Zo ken ik er ook een.quote:
http://www.google.fm/ Ook een bazenland.quote:Op zondag 16 januari 2011 01:56 schreef DeZwabber het volgende:
ik typ scheef,
http://www.google.ml
google mali
Jolly good!quote:Op zondag 16 januari 2011 01:55 schreef DeZwabber het volgende:
mildly enjoy, hmm, yes, yes....
*monocle en hoge hoed op doet*
yes, yes, indeeeeeeeeed
Lekker heur!quote:Op zondag 16 januari 2011 02:02 schreef DeZwabber het volgende:
crap, flashbacks naar mijn hardcore periode
ze zullen vast niet in ieder land servers hebben staan me dunkt, vooral die kleine kutlandjes nietquote:Op zondag 16 januari 2011 02:02 schreef Zeroku het volgende:
http://code.google.com/in(...)ix/countrycodes.html
Hier staan ze allemaal.
quote:Op zondag 16 januari 2011 02:03 schreef Zeroku het volgende:
Ik loop door Nijmegen, achter een meisje. Ziet ze aan de overkant van de straat een vriendin, dus ze roept:
"Hé Annie,alles goed?"
"Nee, ik heb een splinter in me kut !"
quote:Op zondag 16 januari 2011 02:03 schreef Zeroku het volgende:
Ik loop door Nijmegen, achter een meisje. Ziet ze aan de overkant van de straat een vriendin, dus ze roept:
"Hé Annie,alles goed?"
"Nee, ik heb een splinter in me kut !"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |