abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91382047
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 21:00 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Idd, het lijkt mij een reden om erg blij te zijn dat het weer veilig is in het vaderland en dat je terug kunt gaan .
Met een doodziek kind dat naar een plek moet waar hij nog nooit geweest is en waar hij de taal niet spreekt?

Ja daar zullen ze echt reuze blij mee zijn :')
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_91382074
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 21:02 schreef Disana het volgende:

[..]

Dat geloof je toch niet werkelijk, dat mensen zoiets verzinnen?
Niet om het 1 of ander, maar het zal niet de eerste keer zijn dat mensen kanker verzinnen. Hetzij bij hunzelf, hetzij bij een ander. Wat overigens niet wil zeggen dat dit arme ventje niet ziek is.
pi_91382079
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 21:02 schreef justanick het volgende:

[..]

Dat zal ook gewoon gebeuren. Het hele bericht waar dit topic op is gebaseerd is opgeblazen. Er is op geen enkele wijze sprake van een uitzetting van deze jongen.
Toch wel bizar hoeveel mensen dat dan toch wel graag zouden zien en zichzelf in allerlei bochten wringen om het humaan te noemen :')
  zaterdag 15 januari 2011 @ 21:03:51 #229
321497 Rechtse_Hippie
En nog zwart ook.
pi_91382080
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 20:51 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Je beseft dat asielzoekers onder de verantwoordelijkheid vallen van de overheid, en dat dit ook medische behandeling behelst? En dat het wel errug vergezocht is om de heren dokters te betichten van het meewerken aan fraude? En dat ik liever in een land woon waar menselijk omgegaan wordt met persoonlijke omstandigheden in plaats van een Befehl ist Befehl-mentaliteit?
Ik beticht helemaal niemand van fraude. Het gebeurt nou eenmaal wel vaker dat dokters een patient afschrijven en die vervolgens nog decennia lang leeft. Dat de overheid verantwoordelijkheid heeft voor zijn medische behandeling klopt, maar dat betekent niet dat je een ongeneeslijk ziek persoon maar hier moet laten blijven.

Kan iedereen trouwens stoppen met al die "argumenten" over menselijkheid en geweten? Hiermee betichten jullie mij (en anderen) namelijk indirect van onmenselijkheid en gewetenloosheid. Nederland kan nou eenmaal niet de problemen van iedereen in de wereld oplossen. IEDERE asielzoeker heeft een zielig verhaal. Als je echter iedereen die zielig is toelaat zit Nederland voor je het weet vol kansarmen. Er is dan ook besloten om ons asielbeleid zo in te richten dat mensen die niet veilig terug kunnen hier mogen blijven en anderen niet. Deze jongen en zijn moeder vallen in de tweede categorie (daar lijkt het tenminste op, misschien oordeelt de rechter anders).

quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 20:51 schreef du_ke het volgende:

[..]

Klopt, wie beweert dat dan?
Niemand, zei ik van wel?

quote:
[..]

Vanwege het toeval dat hij tot nu toe hier is opgegroeid.
Hij is hier opgegroeid omdat zijn moeder hem hier mee naartoe nam toen ze blijkbaar niet veilig in Sri Lanka konden verblijven. Nu kan dat wel, dat hij sindsdien kanker heeft doet hier niks aan af.

quote:
[..]

Nee extra lijden voor dat kind is een goed plan ^O^
Nogmaals, het Nederlandse asielbeleid is niet gericht op de zieligste mensen hier houden.

quote:
[..]

Dat is mooi :)
Zo slecht ben ik niet hoor. :)
  † In Memoriam † zaterdag 15 januari 2011 @ 21:06:11 #230
137949 Disana
pi_91382225
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 21:03 schreef justanick het volgende:

[..]

Niet om het 1 of ander, maar het zal niet de eerste keer zijn dat mensen kanker verzinnen. Hetzij bij hunzelf, hetzij bij een ander. Wat overigens niet wil zeggen dat dit arme ventje niet ziek is.
Verbazingwekkend dat jij dat allemaal waarneemt net zoals je het als feit neerzet dat het artikel 'opgeblazen' is. Eigenlijk geloof ik je niet, mag dat? :)
  zaterdag 15 januari 2011 @ 21:08:48 #231
298150 YouCanLeaveYourHeadOn
Als je dit leest ben je dom.
pi_91382359
Echt zielig dit.
En god zag dat YouCanLeaveYourHeadOn gelijk had.
  Eindredactie Games zaterdag 15 januari 2011 @ 21:10:24 #232
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_91382434
quote:
Op zaterdag 15 januari 2011 20:57 schreef du_ke het volgende:

[..]

Als je daar veel slechtere zorg krijgt is dat inderdaad een straf. Snap je dat niet?
en nu straf je de Nederlandse belastingbetaler. En wie zegt dat er in sri lanka slechte zorg is?
quote:
Ja je kan ook lekker stoer proberen het kindje nog uit te zetten maar wat is daar precies de meerwaarde van?
Ja, je kan ook hem keizielig vinden en huilie huilie doen, en dan de rest van de asielzoekers die niks markeren wel op het vliegtuig terug zetten, want hun zijn niet zielig ;(

Uitzettingen en emoties gaan helaas niet samen.
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_91383049
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 21:10 schreef donald_dick het volgende:

[..]

en nu straf je de Nederlandse belastingbetaler. En wie zegt dat er in sri lanka slechte zorg is?

[..]

Ja, je kan ook hem keizielig vinden en huilie huilie doen, en dan de rest van de asielzoekers die niks markeren wel op het vliegtuig terug zetten, want hun zijn niet zielig ;(

Alleen als je mensen als nummer of als voorwerp behandeld.
In zo'n wereld moet je niet willen leven.
  zaterdag 15 januari 2011 @ 21:24:16 #234
321497 Rechtse_Hippie
En nog zwart ook.
pi_91383203
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 21:21 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Dit moet nou eenmaal bij uitzettingen. Anders kunnen we half Azie en Afrika wel een Nederlands paspoort geven.
pi_91383220
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 21:21 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Iedereen uit medelijden hier laten leven, dat moeten we ook niet willen.
Over een tijdje zullen er toch zoveel mensen wonen op deze planeet dat we aan selectie moeten doen...
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  zaterdag 15 januari 2011 @ 21:25:08 #236
198365 Morendo
The Real Deal
pi_91383246
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 21:08 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Echt zielig dit.
Ja, Leers krijgt het allemaal maar mooi op zijn bord.
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_91383620
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 21:24 schreef Rechtse_Hippie het volgende:

[..]

Dit moet nou eenmaal bij uitzettingen. Anders kunnen we half Azie en Afrika wel een Nederlands paspoort geven.
Onzin.

Er moet altijd gekeken blijven worden naar bepaalde menselijke kanten in een verhaal.

Waar komt iemand vandaan, waarom zijn ze hier en hoe lang, wat zal er gebeuren als ze terug gaan. etc.

Normale vragen.

Dit gezin heeft al genoeg ellende meegemaakt...of nou ja gezin er leeft zowat niemand meer he.
  zaterdag 15 januari 2011 @ 21:34:56 #238
321497 Rechtse_Hippie
En nog zwart ook.
pi_91383769
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 21:31 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Onzin.

Er moet altijd gekeken blijven worden naar bepaalde menselijke kanten in een verhaal.

Waar komt iemand vandaan, waarom zijn ze hier en hoe lang, wat zal er gebeuren als ze terug gaan. etc.

Normale vragen.

Dit gezin heeft al genoeg ellende meegemaakt...of nou ja gezin er leeft zowat niemand meer he.
Oke stel een of ander arm Afrikaans gezinnetje heeft het geld bij elkaar weten te schrapen om een vliegticket naar Nederland te betalen. Als je ze terugstuurt zullen ze geen enkele dag zeker zijn van het feit dat ze eten hebben. Moeten we dit gezinnetje laten blijven? Dit gaat namelijk rechtstreeks tegen ons asielbeleid in en dat is niet voor niets.
  zaterdag 15 januari 2011 @ 21:36:51 #239
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_91383851
Tja, Leers moet Henk en Ingrid tevreden houden he...
pi_91383897
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 21:06 schreef Disana het volgende:

[..]

Verbazingwekkend dat jij dat allemaal waarneemt net zoals je het als feit neerzet dat het artikel 'opgeblazen' is. Eigenlijk geloof ik je niet, mag dat? :)
Deze jongen mag wettelijk gezien niet worden uitgezet. Afgezien daarvan is de beroepsprocedure nog niet eens afgerond. Waarom mag ik het dan niet als feit benoemen dat het artikel is opgeblazen?

En mensen veinzen wel eens kanker hoor. Of andere ziekten. Voorbeelden: Tara Singh Varma en het hele munchhausen by proxy syndroom. Dat is ook een feit.

Het is verder niet mijn probleem dat je feiten niet wenst te geloven.
  † In Memoriam † zaterdag 15 januari 2011 @ 21:40:09 #241
137949 Disana
pi_91383997
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 21:37 schreef justanick het volgende:

[..]

Deze jongen mag wettelijk gezien niet worden uitgezet. Afgezien daarvan is de beroepsprocedure nog niet eens afgerond. Waarom mag ik het dan niet als feit benoemen dat het artikel is opgeblazen?

En mensen veinzen wel eens kanker hoor. Of andere ziekten. Voorbeelden: Tara Singh Varma en het hele munchhausen by proxy syndroom. Dat is ook een feit.

Jij bent hier degene die insinueert dat de kanker van dit kind wel eens verzonnen kan zijn. Dan wil je wel heel graag dat asielzoekers leugenachtige fantasten zijn.
pi_91384026
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 21:40 schreef Disana het volgende:

[..]

Jij bent hier degene die insinueert dat de kanker van dit kind wel eens verzonnen kan zijn. Dan wil je wel heel graag dat asielzoekers leugenachtige fantasten zijn.
Zou je dan zo vriendelijk willen zijn om even te quoten waar ik dat insinueer?
  † In Memoriam † zaterdag 15 januari 2011 @ 21:41:29 #243
137949 Disana
pi_91384054
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 21:40 schreef justanick het volgende:

[..]

Zou je dan zo vriendelijk willen zijn om even te quoten waar ik dat insinueer?
Jij noemt het, jij denkt het.
pi_91384092
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 21:41 schreef Disana het volgende:

[..]

Jij noemt het, jij denkt het.
Kortom: Je kunt het niet quoten omdat ik het nergens insinueer (iemand anders wel trouwens, maar dat was ik niet). Het zou je nu sieren als je je beschuldiging intrekt.
  † In Memoriam † zaterdag 15 januari 2011 @ 21:45:25 #245
137949 Disana
pi_91384247
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 21:42 schreef justanick het volgende:

[..]

Kortom: Je kunt het niet quoten omdat ik het nergens insinueer (iemand anders wel trouwens, maar dat was ik niet). Het zou je nu sieren als je je beschuldiging intrekt.
Je trekt je laatste insinuaties weer in? Ik ben niet degene die erbij haalt dat mensen kanker veinzen, jij bevestigt dat zelfs nog een keer. Maar goed, kennelijk trek je dat nu weer in. Dat siert je, zeker omdat het om een kindje gaat.
pi_91384423
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 21:45 schreef Disana het volgende:

[..]

Je trekt je laatste insinuaties weer in? Ik ben niet degene die erbij haalt dat mensen kanker veinzen, jij bevestigt dat zelfs nog een keer. Maar goed, kennelijk trek je dat nu weer in. Dat siert je, zeker omdat het om een kindje gaat.
Je claimt dat ik wat insinueer, maar je kunt dat niet aantonen middels een citaat. Vervolgens wijs ik je daar op, geef ik je de tip om je onterechte claim weer in te trekken en dan verzin je dit verhaal. Dat is uiteindelijk wel een erg uitgebreide methode om te voorkomen dat je de discussie weer inhoudelijk zou moeten gaan voeren. Om dat even te resumeren: dit arme ventje wordt niet uitgezet omdat 1) dat wettelijk gezien niet is toegestaan en 2) de procedure nog niet eens is afgerond. Welk deel van deze feiten geloofde je ook al weer niet?
  † In Memoriam † zaterdag 15 januari 2011 @ 21:51:42 #247
137949 Disana
pi_91384480
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 21:50 schreef justanick het volgende:

[..]

Je claimt dat ik wat insinueer, maar je kunt dat niet aantonen middels een citaat. Vervolgens wijs ik je daar op, geef ik je de tip om je onterechte claim weer in te trekken en dan verzin je dit verhaal. Dat is uiteindelijk wel een erg uitgebreide methode om te voorkomen dat je de discussie weer inhoudelijk zou moeten gaan voeren. Om dat even te resumeren: dit arme ventje wordt niet uitgezet omdat 1) dat wettelijk gezien niet is toegestaan en 2) de procedure nog niet eens is afgerond. Welk deel van deze feiten geloofde je ook al weer niet?
Is dit een wedstrijdje? Jij kwam met mensen die kanker veinzen, basta en slaap lekker :W

Ongeneeslijk zieke Abiram (8) moet tóch het land uit
pi_91384778
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 21:51 schreef Disana het volgende:

[..]

Is dit een wedstrijdje? Jij kwam met mensen die kanker veinzen, basta en slaap lekker :W

Ongeneeslijk zieke Abiram (8) moet tóch het land uit
Methode 2 om een inhoudelijke discussie te vermijden: selectief quoten door 1) de context weg te laten en 2) met een quote te komen die jouw beschuldiging nog niet eens voor een fractie onderbouwd. Iemand anders suggereerde immers dat het in dit geval wel eens fake zou kunnen zijn, en toen schreef jij in een tomeloze naļviteit:

quote:
Dat geloof je toch niet werkelijk, dat mensen zoiets verzinnen?
Mijn antwoord daarop was dat het wel degelijk voorkomt (zoals ik ook reeds heb onderbouwd met concrete voorbeelden), maar ik voegde er nog aan toe dat ik denk dat dit bij dit arme ventje niet het geval is.

Dus, nogmaals, waar insinueer ik dat het in dit geval wel eens verzonnen zou kunnen zijn, zoals je riep in je poging om de inhoudelijke kant van deze discussie te vermijden? Ik zal jezelf nog eens quoten:

quote:
Kom je nog met die quote waarin ik dit insinueer of ga je je ondoordachte beschuldiging nog intrekken?
  † In Memoriam † zaterdag 15 januari 2011 @ 22:06:00 #249
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_91385049
Iedereen zegt mij hier steeds dat als het mij niet bevalt dat ik maar naar een land moet gaan waat het beter geregeld is. Dat moet Abiram dan ook maar doen.
Carpe Libertatem
pi_91385161
Sri Lanka is zojuist overstroomd, niet veilig lijkt me..
  zaterdag 15 januari 2011 @ 22:09:04 #251
188734 Revolution-NL
VOC Mentaliteit
pi_91385207
Aah gut gaan we nu weer alle zielige gevalletjes uitlichten in de media. Hou toch op.
pi_91385278
quote:
Op zaterdag 15 januari 2011 22:08 schreef IHVK het volgende:
Sri Lanka is zojuist overstroomd, niet veilig lijkt me..
  † In Memoriam † zaterdag 15 januari 2011 @ 22:10:53 #253
137949 Disana
pi_91385311
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 21:59 schreef justanick het volgende:

[..]

Methode 2 om een inhoudelijke discussie te vermijden: selectief quoten door 1) de context weg te laten en 2) met een quote te komen die jouw beschuldiging nog niet eens voor een fractie onderbouwd. Iemand anders suggereerde immers dat het in dit geval wel eens fake zou kunnen zijn, en toen schreef jij in een tomeloze naļviteit:

[..]

Mijn antwoord daarop was dat het wel degelijk voorkomt (zoals ik ook reeds heb onderbouwd met concrete voorbeelden), maar ik voegde er nog aan toe dat ik denk dat dit bij dit arme ventje niet het geval is.

Dus, nogmaals, waar insinueer ik dat het in dit geval wel eens verzonnen zou kunnen zijn, zoals je riep in je poging om de inhoudelijke kant van deze discussie te vermijden? Ik zal jezelf nog eens quoten:

[..]

Kom je nog met die quote waarin ik dit insinueer of ga je je ondoordachte beschuldiging nog intrekken?
Nog een keertje dan, omdat het je kennelijk nogal hoog zit: je benadrukt dat er mensen zijn die kanker veinzen in een topic over een jongetje dat kanker heeft. Dan kun je in tweede instantie wel zeggen dat je denkt dat dat in zijn geval niet zo is, maar dan heb je al meegedaan aan de insinuatie - een woord dat ik dus niet voor niets gebruikte.

En nu ben ik echt klaar met je.
pi_91385313
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 21:37 schreef justanick het volgende:

[..]

Ik neem aan dat bij een procedure als deze wel officiele medische gegevens gevraagd worden en bekend zijn.

Overigens is munchhausen by proxy wel degelijk een ziekte, maar dan een geestesziekte en wordt daarbij iemand anders ziek gemaakt/gehouden wat ook echt is. Dat heeft weinig te maken met iets faken en nog minder met dit topic.
pi_91385553
Nou, ben na pagina 3 al opgehouden met lezen.
"O, jee, je kunt niet steeds uitzonderingen maken, waar trek je de grens?" en meer van dat terminaal ziek geleuter. Niet gehinderd door enige emotie of menselijkheid. ALLE gevallen hoor je individueel te beoordelen en een geval als dit, een moeder met een zoontje van 8 dat al stervende is, zet je niet uit.Geen van beiden. Waarom? Omdat dat de mens onderscheidt van de dieren.
pi_91385669
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 22:15 schreef JellieVrolijk het volgende:
"O, jee, je kunt niet steeds uitzonderingen maken, waar trek je de grens?" en meer van dat terminaal ziek geleuter. Niet gehinderd door enige emotie of menselijkheid. ALLE gevallen hoor je individueel te beoordelen en een geval als dit, een moeder met een zoontje van 8 dat al stervende is, zet je niet uit.Geen van beiden. Waarom? Omdat dat de mens onderscheidt van de dieren.
hear hear
pi_91385692
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 22:10 schreef Disana het volgende:

[..]

Nog een keertje dan, omdat het je kennelijk nogal hoog zit: je benadrukt dat er mensen zijn die kanker veinzen in een topic over een jongetje dat kanker heeft. Dan kun je in tweede instantie wel zeggen dat je denkt dat dat in zijn geval niet zo is, maar dan heb je al meegedaan aan de insinuatie - een woord dat ik dus niet voor niets gebruikte.

En nu ben ik echt klaar met je.
Oh, nu is het meegedaan aan de insinuatie. _O- Ik reageerde alleen op een bericht van jouw kant dat getuigde van een kinderlijke naļviteit en dan krijg ik eerst een onterechte beschuldiging naar mijn kop, die je vervolgens 'onderbouwd' door wel erg selectief te quoten en nu zwak je de boel af richting een beschuldiging die nog steeds nergens op slaat. Blijkbaar ben je van mening dat het onethisch is om een dame met een extreem naļeve uitlating even op de werkelijkheid in de grote boze buitenwereld te wijzen?

is het nou echt zo moeilijk om toe te geven dat je begrijpend lezen vaardigheden je even in de steek hebben gelaten?

Oh, trouwens, met welke feiten ben je het trouwens oneens? Je vermijd die vraag zo opzichtelijk dat ik bijna zou denken dat je hele beschuldiging een truc is om daar niet op in te hoeven gaan...
pi_91385849
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 22:10 schreef MarMar het volgende:

[..]

Ik neem aan dat bij een procedure als deze wel officiele medische gegevens gevraagd worden en bekend zijn.
Tuurlijk. Daarom heb ik ook al een paar keer geroepen dat deze jongen niet uitgezet mag worden. Je kunt er rustig vanuit gaan dat een terminaal zieke niet fatsoenlijk kan reizen en in dat geval is uitzetting bij wet verboden. De kans dat hij immers beter wordt is op nul te schatten, dus kan hij niet meer naar Sri Lanka reizen, dus kan hij ook niet worden uitgezet, dus is de kans dat hij wordt uitgezet nul. Het bericht is dus opgeblazen want van uitzetting is geen sprake.
pi_91386188
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 22:20 schreef justanick het volgende:

[..]

Tuurlijk. Daarom heb ik ook al een paar keer geroepen dat deze jongen niet uitgezet mag worden. Je kunt er rustig vanuit gaan dat een terminaal zieke niet fatsoenlijk kan reizen en in dat geval is uitzetting bij wet verboden. De kans dat hij immers beter wordt is op nul te schatten, dus kan hij niet meer naar Sri Lanka reizen, dus kan hij ook niet worden uitgezet, dus is de kans dat hij wordt uitgezet nul. Het bericht is dus opgeblazen want van uitzetting is geen sprake.
Maar selectief reageren en quoten kan jij dus ook :)
pi_91386555
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 22:26 schreef MarMar het volgende:

[..]

Maar selectief reageren en quoten kan jij dus ook :)
Ik ga inderdaad niet in op de rest. Ik heb mijn punt al lang gemaakt. Disana dacht dat mensen ziekten niet zouden faken terwijl dat in sommige gevallen wel het geval is. Ik heb ook duidelijk aangegeven dat ik denk dat dit arme jochie ziek is. De betreffende post was overduidelijk een reactie op de naļeve onzin die Disana plaatste, zoals ook blijkt uit het feit dat ik haar onzin in mijn post quotte.
pi_91386647
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 22:32 schreef justanick het volgende:

[..]

Ik ga inderdaad niet in op de rest. Ik heb mijn punt al lang gemaakt. Disana dacht dat mensen ziekten niet zouden faken terwijl dat in sommige gevallen wel het geval is. Ik heb ook duidelijk aangegeven dat ik denk dat dit arme jochie ziek is. De betreffende post was overduidelijk een reactie op de naļeve onzin die Disana plaatste, zoals ook blijkt uit het feit dat ik haar onzin in mijn post quotte.
Er zijn altijd mensen die faken, munchausen was niet het handigste voorbeeld wat je daarbij kon bedenken en het doet ook niet ter zake voor dit topic verder.
pi_91387177
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 22:34 schreef MarMar het volgende:

[..]

Er zijn altijd mensen die faken, munchausen was niet het handigste voorbeeld wat je daarbij kon bedenken en het doet ook niet ter zake voor dit topic verder.
Daar heb je gelijk in.

Maar om even terug te komen op het onderwerp: dit jongetje wordt niet uitgezet. Laten we nu maar gewoon hopen dat er verder geen mediacircus van wordt gemaakt en dat hij in rust en vrede zijn laatste weken / maanden kan leven.
pi_91389868
http://www.telegraaf.nl/b(...)ma_zien__.html?p=2,2

Tot mijn grote verbazing hebben Telegraaf redacteurs toch nog ergens een klein hartje.
pi_91394658
Kunnen wel uitzonderingen blijven maken, regels zijn regels.
Of die nou hier dood gaat of in Sri Lanka who cares.
pi_91398029
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 21:10 schreef donald_dick het volgende:

[..]

[..]
Vergeleken met Nederland is het inderdaad minder. Maar goed jij ziet liever een dode jongen dan een paar cent belastinguitgaven?
quote:

Daarom zijn er uitzonderingen mogelijk op regels. Befehl ist befehl trekt me niet zo. Je altijd achter regeltjes verschuilen is zwak.
pi_91398042
quote:
14s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 22:06 schreef Boze_Appel het volgende:
Iedereen zegt mij hier steeds dat als het mij niet bevalt dat ik maar naar een land moet gaan waat het beter geregeld is. Dat moet Abiram dan ook maar doen.
Ja een jongen van 8 die doodziek op bed ligt wegsturen, strak plan.
pi_91398072
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 01:00 schreef stef040 het volgende:
Kunnen wel uitzonderingen blijven maken, regels zijn regels.
Of die nou hier dood gaat of in Sri Lanka who cares.
Befehl ist befehl
  zondag 16 januari 2011 @ 03:33:31 #268
309673 Yogaflame
Haters gaan Haten
pi_91399131
Al dat "Regels zijn Regels!" geblaat hier...wauw. :') Ikke ikke ikke, en de rest ken stikke. En maar klagen dat de maatschappij zo verrot is. :N
Don't sweat the petty things and don't pet the sweaty things.
pi_91400571
quote:
15s.gif Op zondag 16 januari 2011 03:33 schreef Yogaflame het volgende:
Al dat "Regels zijn Regels!" geblaat hier...wauw. :') Ikke ikke ikke, en de rest ken stikke. En maar klagen dat de maatschappij zo verrot is. :N
Ook dit inderdaad.
En verder dien je gewoon als overheid zorg te dragen dat dergelijke procedures binnen een fatsoenlijke termijn afgehandeld worden.
Als je na 10 jaar nog niet kunt zeggen of iemand hier wel/niet mag blijven ben je oliedom bezig als je ze alsnog terug besluit te sturen.

Natuurlijk hoef je je als welvarende maatschappij het lot van heel de derde wereld niet aan te trekken door zomaar iedereen die kansloos is binnen te laten.
Maar als iemand nou de taal spreekt, de ouders werken hier en de kinderen gaan naar school en er bakken geld geļnvesteerd in taal en gezondheidszorg/huisvesting hou ze dan ook gewoon hier.

Anders heb je in feite al dat geld en de energie geļnvesteerd voor niets.
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_91400715
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 08:22 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Ook dit inderdaad.
En verder dien je gewoon als overheid zorg te dragen dat dergelijke procedures binnen een fatsoenlijke termijn afgehandeld worden.
Als je na 10 jaar nog niet kunt zeggen of iemand hier wel/niet mag blijven ben je oliedom bezig als je ze alsnog terug besluit te sturen.

Natuurlijk hoef je je als welvarende maatschappij het lot van heel de derde wereld niet aan te trekken door zomaar iedereen die kansloos is binnen te laten.
Maar als iemand nou de taal spreekt, de ouders werken hier en de kinderen gaan naar school en er bakken geld geļnvesteerd in taal en gezondheidszorg/huisvesting hou ze dan ook gewoon hier.

Anders heb je in feite al dat geld en de energie geļnvesteerd voor niets.
Over de trage afhandeling van de overheid moet ik je groot gelijk gevenn, schandelijk dat er zo laat na dato nog afwegingen gemaakt moeten worden, dit is een algemeen probleem bij de IND, aangezien ze door jaren getouwtrek van politieke spelletjes een enorme achterstand in hun aanvragen hebben.

Ik vind het een moeilijke situatie, als mens gun ik ze het beste van de wereld, als Nederlander heb ik de laatste 20 jaar al genoeg van dit soort voorbeelden gezien en wordt het eens tijd dat er eens een disciplinair standpunt wordt ingenomen, als we nou iedere zieke Afrikaan in Nederland een premium-behandeling gaan geven is de zorgstaat nog 3 keer sneller aan de grond.

Ik vind het gewoon moeilijk....
Als een belasting op tabak het roken zou moeten terugbrengen, en een belasting op benzine het verbruik op brandstof zou moeten terugbrengen.
Wat denk je dan dat een belasting op inkomen zou moeten doen?
  zondag 16 januari 2011 @ 10:32:02 #271
3542 Gia
User under construction
pi_91401702
Ik vind dat argument: Ja maar hij is al 8 jaar en kent alleen maar Nederland. Hij spreekt alleen maar Nederlands.....zo'n non-argument.

Hele hordes asielzoekers/immigranten komen hierheen met kinderen die wel ouder zijn dan 8. Die kunnen hier wel aarden? Dat is geen probleem dat die al die jaren alleen het land kennen waar ze geboren zijn?

Kortom, je kunt nog best terug met een kind dat hier al jaren naar school is gegaan. Andersom kan het ook.

(Even los van het feit dat dit kind ziek is.)
pi_91401769
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 10:32 schreef Gia het volgende:
Ik vind dat argument: Ja maar hij is al 8 jaar en kent alleen maar Nederland. Hij spreekt alleen maar Nederlands.....zo'n non-argument.

Hele hordes asielzoekers/immigranten komen hierheen met kinderen die wel ouder zijn dan 8. Die kunnen hier wel aarden? Dat is geen probleem dat die al die jaren alleen het land kennen waar ze geboren zijn?

Kortom, je kunt nog best terug met een kind dat hier al jaren naar school is gegaan. Andersom kan het ook.

Dat was het argument niet.
De vraag is in hoeverre het (buiten het ethisch aspect om) zinvol is mensen waarin je bakken geld en energie hebt gestoken die hier prima kunnen aarden/werken (=belasting betalen) nog terug zou moeten sturen naar een land waar ze niets meer hebben.

Het dient geen enkel belang. Niet dat van de asielzoeker noch dat van de samenleving.
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
  zondag 16 januari 2011 @ 10:42:05 #273
3542 Gia
User under construction
pi_91401879
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 10:36 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

De vraag is in hoeverre het (buiten het ethisch aspect om) zinvol is mensen waarin je bakken geld en energie hebt gestoken die hier prima kunnen aarden/werken (=belasting betalen) nog terug zou moeten sturen naar een land waar ze niets meer hebben.

Het dient geen enkel belang. Niet dat van de asielzoeker noch dat van de samenleving.
Hoezo niets meer hebben? Ze willen oma over laten komen, dus ze hebben er nog familie!

Verder is het ook niet zo dat die bakken geld (gezondheidszorg) die in dit kind zijn gestoken, er nog uitkomen als we moeder hier laten blijven. Zij spreekt de taal waarschijnlijk nauwelijks, is hier straks helemaal alleen, kind noch kraai. 'k Zie het er eerder van komen dat ze hier verder gaat leven van de bijstand.

Ginds heeft ze in elk geval nog een moeder, en waarschijnlijk ook nog wel andere familieleden. Ze spreekt daar de taal, dus zou werk kunnen zoeken en daar weer een leven opbouwen. Makkelijker dan hier.
pi_91402154
Overigens loopt er nog een zaak:

quote:
Leers bekijkt zaak ongeneeslijk zieke Abiram (8)

DEN HAAG - Minister Gerd Leers (Immigratie en Asiel) gaat serieus kijken naar de zaak van de doodzieke basisscholier Abiram en zijn moeder, die mogelijk terugmoeten naar Sri Lanka. Dat heeft zijn woordvoerder vandaag laten weten in reactie op een artikel in het AD.
In deze krant trekt de directeur van de Almelose basisschool Het Palet van het jongetje aan de bel, omdat het ongeneeslijk zieke kind en zijn moeder mogelijk zouden worden uitgezet.

De woordvoerder van Leers wil elke suggestie wegnemen dat doodzieke kinderen en mensen die om andere medische redenen niet kunnen reizen, toch door de overheid op het vliegtuig worden gezet. Bovendien is er volgens hem in het geval van Abiram ook nu niet direct sprake van uitzetting, omdat er nog een beroepszaak loopt.

Oppositiepartijen PvdA, D66 en GroenLinks hebben met afschuw gereageerd en willen de minister aan de tand voelen over de kwestie, mogelijk dinsdag tijdens het mondelinge vragenuurtje in de Tweede Kamer. Volgens de woordvoerder van Leers wordt ,,naar alle aspecten gekeken'' van de zaak. Dat geldt ook voor het verzoek van Abiram om een visum voor zijn oma te regelen, zodat hij die nog een keer kan zien voor zijn overlijden. (ANP)
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)zieke-Abiram-8.dhtml
Zal dus nog maar moeten blijken of de hele beslissing überhaupt terecht is....
Groetjes, Ezio.
pi_91402170
quote:
Amen!
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_91402194
quote:
14s.gif Op zondag 16 januari 2011 10:55 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Amen!
Laten we dan ook stoppen met op vakantie gaan naar Sri Lanka , als het dan zo onveilig is..
Minister Cramer: "Milieuvervuiling mag zolang je maar betaalt."
Minister Cramer: "Mensheid in 2100 grotendeels verdwenen."
Minister Cramer: "In 2050 40% van alle dier- en plantensoorten uitgestorven."
pi_91402264
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 23:33 schreef IHVK het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)ma_zien__.html?p=2,2

Tot mijn grote verbazing hebben Telegraaf redacteurs toch nog ergens een klein hartje.
Hij wil zijn oma dus zien. Hij is hier gekomen toen hij 1,5 was, dus hij heeft geen herinnering aan haar. Iets zegt mij dat het andersom is: zijn oma wil hém zien (begrijpelijk) en zijn moeder haar moeder en andersom.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_91402347
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 10:54 schreef Stokstaart het volgende:
Overigens loopt er nog een zaak:

[..]

Zal dus nog maar moeten blijken of de hele beslissing überhaupt terecht is....
Viel mij ook op idd. Er loopt nog een beroepszaak. Waarvan vraag ik me dan af. Als de oorsprongelijke asielprocedure na 7 jaar nog op dit punt zit, dan is dat denk ik vrij royaal langzaam. Anders moet het een reguliere aanvraag zijn.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_91402473
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 10:36 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Het dient uiteindelijk wel een belang: als je mensen die al x jaar in de procedure zitten en die uiteindelijk verliezen niet uitzet, geef je het signaal af dat NL haar eigen asielprocedure niet serieus neemt. Tegelijkertijd geef je een beloning aan mensen die (onterecht) doorprocederen; als je immers uiteindelijk te horen krijgt dat je verzoek is afgewezen, zelfs nadat er 2 procedures over zijn gevoerd, kun je er redelijkerwijs vanuit gaan dat de beslissing terecht is geweest. Vervolgens laat je ze alsnog blijven en zeg je: Ja, je hoort hier niet te zijn, maar omdat je zo lang hebt doorgeprocedeerd mag je toch blijven.

Gevolg is een aanzuigende werking op de mensensmokkelaars die de asielzoekers Nederland in rommelen. Gevolg daarvan is dat de regels op termijn weer strenger worden gemaakt, terwijl die momenteel al vrij strikt zijn. Op de lange termijn is het uiteindelijke effect dus dat we mensen die hier eigenlijk zouden moeten mogen blijven alsnog het land uitknikkeren, alleen maar omdat je het beleid in eerste instantie niet consequent uit wilde voeren.

Maar dat is in dit geval niet eens relevant. De jongen is te ziek om te reizen en kan / mag dus sowieso niet worden uitgezet.
pi_91402511
quote:
De dieren zitten kennelijk in Sri Lanka of bij de propagandamachine van de immigratieindustrie, richt daar je pijlen op. Het Generaal Pardon is geweest maar blijkbaar is dat niet genoeg.
Minister Cramer: "Milieuvervuiling mag zolang je maar betaalt."
Minister Cramer: "Mensheid in 2100 grotendeels verdwenen."
Minister Cramer: "In 2050 40% van alle dier- en plantensoorten uitgestorven."
pi_91402981
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 11:02 schreef Mwanatabu het volgende:
Viel mij ook op idd. Er loopt nog een beroepszaak. Waarvan vraag ik me dan af. Als de oorsprongelijke asielprocedure na 7 jaar nog op dit punt zit, dan is dat denk ik vrij royaal langzaam. Anders moet het een reguliere aanvraag zijn.
Of zij heeft inderdaad jaren een vergunning voor bepaalde tijd gehad en cq geen redenen om te procederen, en is pas recentelijk begonnen met procederen omdat deze vergunning niet meer verlengd werd omdat het sinds kort in Sri Laka veilig(er) geacht wordt
pleased to meet you
pi_91403217
quote:
Op zondag 16 januari 2011 10:59 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Hij wil zijn oma dus zien. Hij is hier gekomen toen hij 1,5 was, dus hij heeft geen herinnering aan haar. Iets zegt mij dat het andersom is: zijn oma wil hém zien (begrijpelijk) en zijn moeder haar moeder en andersom.
Foto's internet , telefoon?

Het is niet onmogelijk dat hij oma wil zien hoor.
  zondag 16 januari 2011 @ 11:41:34 #283
111528 Viajero
Who dares wins
pi_91403235
quote:
15s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 11:22 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

Duurt zo'n procedure 7 jaar?
Vaak nog langer. Veel mensen die puur "uitzetten" of "immigratie beperken" schreeuwen hebben geen idee van hoe onmenselijk en inefficient ons systeem is. "Uitzetting" betekent meestal ook niet dat die mensen op een vliegtuig gezet worden, maar dat ze met een paar tientjes op zak op een station worden afgezet, waar de mensenhandelaars al staan te wachten.

Mijn oplossing:

bedenk een systeem waarbij een panel van 5 mensen, bestaande uit een jurist, een expert in het land of de regio van afkomst, en 3 willekeurige Nederlanders een jury vormen die beslist over blijven of niet blijven, in een openbare zitting waarvan alles gepubliceerd wordt. Er is daarna een enkele beroepsmogelijkheid voor een rechter, en bij afwijzing daarvan gaan ze direct op het vliegtuig. Zodra dit systeem in werking is ontslaan we alle parasieten die over de ruggen van de asielzoekers in de eindeloze procedures van nu rijk zijn geworden.
It really is just like a medieval doctor bleeding his patient, observing that the patient is getting sicker, not better, and deciding that this calls for even more bleeding.
  zondag 16 januari 2011 @ 11:54:01 #284
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_91403616
In een democratie en rechtstaat heb je regels, en die regels zijn er voor iedereen en zijn voor iedereen gelijk. Je kan daar geen maatwerk maken wat regels aan gaat voor iedereen of een select groepje.
In een dictatuur heb je de koning of dictator die de regels bepaald, en die kan met willekeur beslissen en de mensen ongelijk behandelen.

Wil je nu voor Abiram een uitzondering maken, schep je een precedent, dat moet dan voor alle personen gaan gelden, want anders heb je geen rechtsgelijkheid.
Als je iedere keer door een zieluhuhug persoon gaat schipperen laat je je drijven door de waan van de dag, en dat gebeurd al veel te veel in NL
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zondag 16 januari 2011 @ 12:05:04 #285
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_91403946
Gezond verstand zou deze kwestie zeer snel oplossen.
Dit, dus.
  zondag 16 januari 2011 @ 12:09:35 #286
3542 Gia
User under construction
pi_91404093
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 10:59 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Laat die oma maar komen, kunnen die twee vrouwen na het overlijden van dat kind samen terugreizen. Of moet er dan asiel aangevraagd worden voor oma omdat mama hier anders zo alleen is?
pi_91404170
quote:
Op zondag 16 januari 2011 12:09 schreef Gia het volgende:

[..]

Laat die oma maar komen, kunnen die twee vrouwen na het overlijden van dat kind samen terugreizen. Of moet er dan asiel aangevraagd worden voor oma omdat mama hier anders zo alleen is?
Jezus Christus ben jij juffrouw Ooievaar uit de fabeltjeskrant ofzo?

pi_91404283
quote:
5s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 18:32 schreef du_ke het volgende:

[..]

Onderbouw dat eens met feiten.
Dat je nog zin hebt om op dat getroll in te gaan. Laat dat kind hier overlijden, geef de moeder een rouwperiode en stuur haar vervolgens terug. Is toch niet zo moeilijk?
Wanneer stuur je iemand dan wel terug he? Buiten dit geval om. Altijd als er kinderen in het spel zijn dan vinden veel mensen dat je asielzoekers niet mag afwijzen en terug sturen. Dan is het wel heel makkelijk om een verblijfsvergunning te krijgen. Gewoon kinderen baren! Dat kan toch de bedoeling ook niet zijn?
pi_91404405
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 11:54 schreef Pietverdriet het volgende:
In een democratie en rechtstaat heb je regels, en die regels zijn er voor iedereen en zijn voor iedereen gelijk. Je kan daar geen maatwerk maken wat regels aan gaat voor iedereen of een select groepje.
In een dictatuur heb je de koning of dictator die de regels bepaald, en die kan met willekeur beslissen en de mensen ongelijk behandelen.

Wil je nu voor Abiram een uitzondering maken, schep je een precedent, dat moet dan voor alle personen gaan gelden, want anders heb je geen rechtsgelijkheid.
Als je iedere keer door een zieluhuhug persoon gaat schipperen laat je je drijven door de waan van de dag, en dat gebeurd al veel te veel in NL
Wat een onzin. Als er al een precedent geschapen is dan is het wel door Hirsi Ali haar Nederlandse paspoort terug te geven nadat bekend is geworden dat zij die heeft verkregen na bikkelhard liegen .. dus geef alle liegende asielzoekers maar meteen de Nederlandse nationaliteit.
De uitzonderingsgevallen waar met de menselijke maat gemeten wordt zijn gewoon onderdeel van de wet. Zoals justanick al herhaaldelijk zei, doodzieke mensen mogen niet worden uitgezet.
De vraag is dan ook meer wat er met de moeder moet gebeuren nadat haar kind overleden is, en hoe humaan het is om deze hele beroepsprocedure gewoon door te laten lopen terwijl haar kind nog maar een paar weken te leven heeft .. zou dat nou niet een paar maanden in de ijskast kunnen?
pleased to meet you
  zondag 16 januari 2011 @ 12:23:50 #290
3542 Gia
User under construction
pi_91404483
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 12:16 schreef Big-Ern het volgende:

[..]

Dat je nog zin hebt om op dat getroll in te gaan. Laat dat kind hier overlijden, geef de moeder een rouwperiode en stuur haar vervolgens terug. Is toch niet zo moeilijk?
Helemaal mee eens.
quote:
Wanneer stuur je iemand dan wel terug he? Buiten dit geval om. Altijd als er kinderen in het spel zijn dan vinden veel mensen dat je asielzoekers niet mag afwijzen en terug sturen. Dan is het wel heel makkelijk om een verblijfsvergunning te krijgen. Gewoon kinderen baren! Dat kan toch de bedoeling ook niet zijn?
Precies. Kinderen kunnen nog best aarden in een ander land. Zoveel mensen vestigen zich in het buitenland met kinderen van 10 jaar en ouder, dus kinderen van asielzoekers kunnen ook gewoon terug.

En zoals ik al eerder zei: Als dit kind is overleden heeft die moeder hier helemaal niks en niemand meer, terwijl er in Sri Lanka nog familie woont.
  zondag 16 januari 2011 @ 12:25:01 #291
3542 Gia
User under construction
pi_91404527
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 12:21 schreef moussie het volgende:

De vraag is dan ook meer wat er met de moeder moet gebeuren nadat haar kind overleden is, en hoe humaan het is om deze hele beroepsprocedure gewoon door te laten lopen terwijl haar kind nog maar een paar weken te leven heeft .. zou dat nou niet een paar maanden in de ijskast kunnen?
Wie heeft die beroepsprocedure opgestart?
  zondag 16 januari 2011 @ 12:26:15 #292
45206 Pietverdriet
pi_91404566
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 12:21 schreef moussie het volgende:

[..]

Wat een onzin. Als er al een precedent geschapen is dan is het wel door Hirsi Ali haar Nederlandse paspoort terug te geven nadat bekend is geworden dat zij die heeft verkregen na bikkelhard liegen .. dus geef alle liegende asielzoekers maar meteen de Nederlandse nationaliteit.
De uitzonderingsgevallen waar met de menselijke maat gemeten wordt zijn gewoon onderdeel van de wet. Zoals justanick al herhaaldelijk zei, doodzieke mensen mogen niet worden uitgezet.
Derde wereld zit vol doodzieke kinderen, dus als die naar Nederland komen mogen ze dan blijven?
pi_91404696
quote:
Op zondag 16 januari 2011 12:26 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Derde wereld zit vol doodzieke kinderen, dus als die naar Nederland komen mogen ze dan blijven?
Totaal irrelevante parallel. Tang -> varken.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 16-01-2011 12:30:04 ]
  zondag 16 januari 2011 @ 12:32:52 #294
111528 Viajero
Who dares wins
pi_91404819
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 12:25 schreef Gia het volgende:

[..]

Wie heeft die beroepsprocedure opgestart?
Goed verdienende advocaten waarschijnlijk. De mensen die het meest profiteren van al deze ellende zijn de Nederlanders die het systeem goed kennen, en het bewust zo ingewikkeld en langduring mogelijk houden.

Verder hoop ik dat je iets menselijker wordt als je opgroeit.
It really is just like a medieval doctor bleeding his patient, observing that the patient is getting sicker, not better, and deciding that this calls for even more bleeding.
  zondag 16 januari 2011 @ 12:33:06 #295
45206 Pietverdriet
pi_91404831
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 12:29 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Totaal irrelevante parallel. Tang -> varken.
Dat is geen antwoord op mijn vraag
pi_91404882
quote:
Op zondag 16 januari 2011 12:33 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Dat is geen antwoord op mijn vraag
De vraag is onzinnig.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-01-2011 12:34:47 ]
  zondag 16 januari 2011 @ 12:35:59 #297
45206 Pietverdriet
pi_91404936
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 12:34 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

De vraag is onzinnig.
Nee, dat is het niet, het gaat om het principe van rechtsgelijkheid en regelgeving.
Dat jij dat niet snapt is jouw probleem
  zondag 16 januari 2011 @ 12:36:45 #298
111528 Viajero
Who dares wins
pi_91404962
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 12:26 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Dit kind is al zeven jaar in Nederland, en is in Nederland ziek geworden. Je vraag slaat dus nergens op, maar voor de duidelijkheid: nee, niet alle zieke kinderen ter wereld mogen naar Nederland komen.

Wat een gebrek aan logica zeg, als je maar de buitenlanderhater kan uithangen. Triest....
pi_91405006
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 10:32 schreef Gia het volgende:

Tja het draait er juist om dat dit kond doodziek is.
  zondag 16 januari 2011 @ 12:40:27 #300
45206 Pietverdriet
pi_91405108
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 12:36 schreef Viajero het volgende:

[..]

Dit kind is al zeven jaar in Nederland, en is in Nederland ziek geworden. Je vraag slaat dus nergens op, maar voor de duidelijkheid: nee, niet alle zieke kinderen ter wereld mogen naar Nederland komen.
Zeven jaar onterecht in Nederland.
quote:
Wat een gebrek aan logica zeg, als je maar de buitenlanderhater kan uithangen. Triest....
Ah, dus iedereen die niet meteen mee loopt te huilen over een ziehielug individueel geval maar inhoudelijk het debat aangaat is een buitenlanderhater. Duidelijk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')