Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Dit vind ik dus echt HEEL irritante lapo'squote:
Zeik niet zo!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 01:27 schreef Stuart het volgende:
Ik ben te min voor ST
Wat doe ik nog in de KSC
Hmmmz, rijmt ook nog
Ik bedoelde meer dat jij te goed bent voor een getrouwde vrouw, eigenlijkquote:Op zaterdag 15 januari 2011 01:27 schreef Stuart het volgende:
Ik ben te min voor ST
Wat doe ik nog in de KSC
Hmmmz, rijmt ook nog
Surequote:Op zaterdag 15 januari 2011 01:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer dat jij te goed bent voor een getrouwde vrouw, eigenlijk
ga je slapenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 01:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer dat jij te goed bent voor een getrouwde vrouw, eigenlijk
ja, ik heb geen uitslaapdag ofzo, en ik ben heel moequote:
ik heb het voordeel van iets oudere kids (gaan lekker gamen, vrouw naar werk morgen, ik nog ff in bed)quote:Op zaterdag 15 januari 2011 01:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, ik heb geen uitslaapdag ofzo, en ik ben heel moe
ik hoop dat ie moe genoeg is en dat hij dan lekker tot half 9 slaapt ofzoquote:Op zaterdag 15 januari 2011 01:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb het voordeel van iets oudere kids (gaan lekker gamen, vrouw naar werk morgen, ik nog ff in bed)
quote:Life's a piece of shit
When you look at it
Life's a laugh and death's a joke, it's true.
You'll see it's all a show
Keep 'em laughing as you go
Just remember that the last laugh is on you.
And always look on the bright side of life...
NEE!!!!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 01:32 schreef GoodOldDays het volgende:
Best gezellie hier.. maar ben er weer van tussen. tijd voor letste sigarette... morgen weer vroeg dag
[..]
En ssssst!!! Ze hebben hier iets tegen rokersquote:Op zaterdag 15 januari 2011 01:32 schreef GoodOldDays het volgende:
Best gezellie hier.. maar ben er weer van tussen. tijd voor letste sigarette... morgen weer vroeg dag
[..]
Nee hoor, vraag maar aan sym of wokquote:Op zaterdag 15 januari 2011 01:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En ssssst!!! Ze hebben hier iets tegen rokers
Daarom heb ik hem op ned 3 staanquote:
lol so whatquote:Op zaterdag 15 januari 2011 01:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
JIJ wel.. Ik hiou dan ook immens van jequote:Op zaterdag 15 januari 2011 01:35 schreef Koen66 het volgende:
ik heb gisteren wel 10x geroepen dat roken moet mogen
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 01:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
JIJ wel.. Ik hiou dan ook immens van je
Niks hoor, tuk maar verderquote:
Steeds meer heb ik het idee dat ik maar beter kan zwijgenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 01:37 schreef Koen66 het volgende:
Stu houdt zich stil bij dit onderwerp nu
Ik was alleen even wat was in de wasmachine aan het stoppen en drinken aan het pakkenquote:
Stu zit in zijn kampioenstopicquote:Op zaterdag 15 januari 2011 01:37 schreef Koen66 het volgende:
Stu houdt zich stil bij dit onderwerp nu
topic is ingekaktquote:Op zaterdag 15 januari 2011 01:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Stu zit in zijn kampioenstopic
Nee... Ik zou je gezondheid kwetsen...quote:Op zaterdag 15 januari 2011 01:38 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik was alleen even wat was in de wasmachine aan het stoppen en drinken aan het pakken
Maar ga je zo wel mee?
Ik kan wel tegen wat rook hoorquote:Op zaterdag 15 januari 2011 01:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee... Ik zou je gezondheid kwetsen...
Die ia al lag weg... Maar leuke pogingquote:Op zaterdag 15 januari 2011 01:40 schreef TheFamousMan het volgende:
slaap zacht meneer die hier nieuw is.
Moe jaquote:
Ik niet door mijn astma maar als ik hier iets zeg over roken ben ik weer degene die onaardig is dus ik zal mijn bek maar houden omwille van de lieve vredequote:
Goed planquote:Op zaterdag 15 januari 2011 01:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik niet door mijn astma maar als ik hier iets zeg over roken ben ik weer degene die onaardig is dus ik zal mijn bek maar houden omwille van de lieve vrede
Het verschild ook per persoon, ik ben denk ik een van de weinige die ook tegen sigaren rook kan omdat mijn pa die rooktequote:Op zaterdag 15 januari 2011 01:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik niet door mijn astma maar als ik hier iets zeg over roken ben ik weer degene die onaardig is dus ik zal mijn bek maar houden omwille van de lieve vrede
Ja, kan er ook niets aan doen natuurlijkquote:Op zaterdag 15 januari 2011 01:46 schreef Trevland het volgende:
[..]
Het verschild ook per persoon, ik ben denk ik een van de weinige die ook tegen sigaren rook kan omdat mijn pa die rookte
Klopt, ik denk ook dat als je kon kiezen dat je liever zonder astma zou levenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 01:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, kan er ook niets aan doen natuurlijk![]()
Ja, dan zou ik dat hokje uitvinkenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 01:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
Klopt, ik denk ook dat als je kon kiezen dat je liever zonder astma zou leven
Is goedquote:Op zaterdag 15 januari 2011 01:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
Maar kunnen we dit aub laten rusten??
dat dus, is alles gisteren al wel over gezegdquote:Op zaterdag 15 januari 2011 01:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
Maar kunnen we dit aub laten rusten??
Welterusten Trevquote:Op zaterdag 15 januari 2011 01:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
Is goed
Ik denk dat ik wat meer dan alleen dat laat rusten
Truste lieverd in het verre Oostenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 01:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
Is goed
Ik denk dat ik wat meer dan alleen dat laat rusten
Tot laterquote:Op zaterdag 15 januari 2011 01:49 schreef Trevland het volgende:
Wish ga je mee?
Trusten LuiSlaap Lekker
en Bis Later
![]()
Graag, maar zo ver fietsenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 01:49 schreef Trevland het volgende:
Wish ga je mee?
Trusten LuiSlaap Lekker
en Bis Later
![]()
Welterusten kerelquote:Op zaterdag 15 januari 2011 01:50 schreef Kentekenplaat het volgende:
Ik ga ook slapen.
Welterusten allemaal.
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 01:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ok, vanaf nu praat ik alleen nog met bezette mannen![]()
Stuk minder lastig
volgens mij zijn we ook saampjes achtergeblevenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 01:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
Anyway, begin wel aardig moe te raken nu
Op zich hel gezellie. maar ik pit bijnaquote:Op zaterdag 15 januari 2011 01:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
volgens mij zijn we ook saampjes achtergebleven
Ik ga niet weg zonder iets te zeggen hoorquote:Op zaterdag 15 januari 2011 01:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
volgens mij zijn we ook saampjes achtergebleven
yep, ik zoek nog ff iets over een WII spel en dan ga ik ookquote:Op zaterdag 15 januari 2011 01:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Op zich hel gezellie. maar ik pit bijna
Je had toch een adapter??quote:
dat is dan jammerquote:Op zaterdag 15 januari 2011 01:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dit vind ik dus echt HEEL irritante lapo's
trusten stuartquote:
ik nietquote:Op zaterdag 15 januari 2011 01:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
en niet van mijquote:Op zaterdag 15 januari 2011 01:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
JIJ wel.. Ik hiou dan ook immens van je
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 01:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ok, vanaf nu praat ik alleen nog met bezette mannen![]()
Stuk minder lastig
Goed idee! Pauze.quote:
Uiteraardquote:
In welke wereld leef jij?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 09:34 schreef Pheno het volgende:
Het is pas 21:38 deze zaterdagavond, luie donder! Werken!
Huh?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 09:34 schreef Pheno het volgende:
DMquote:
pinguinquote:Op zaterdag 15 januari 2011 09:34 schreef Pheno het volgende:
Goedenavond Phenoquote:Op zaterdag 15 januari 2011 09:34 schreef Pheno het volgende:
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 08:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Een goedemorgen, Word je wakker van een vallende moederEven aan de koffie
lovelyquote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
kusjekroel en een
ik ga boodschappen doen... Koen is klaar bij de kapper
miniquote:
Ik was even de laatste verjaardagsboodschappen halen... heb nu zelfs bier in huisquote:
quote:Maandcijfers voor januari 2011 over de eerste 2 weken
001 06090 Stuart
002 04754 goldfinger1963
012 03241 suikertaartje
013 03180 Symphonic
016 02717 Koen66
017 02661 Trevland
028 01993 LovelyLady
029 01980 DaMart
030 01978 MPG
041 01731 pgrferrari
046 01621 Marijkezwolle
Stuart is serieus op weg zijn eigen maandrecord te breken.
Hoeveel kostte het bier?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik was even de laatste verjaardagsboodschappen halen... heb nu zelfs bier in huis.
Maar goed, nu weer weg voor het belangrijkste: de verjaardagstaart halen.
bierquote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik was even de laatste verjaardagsboodschappen halen... heb nu zelfs bier in huis.
Maar goed, nu weer weg voor het belangrijkste: de verjaardagstaart halen.
Appeltaart van mijn Oma is lekkerquote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
bier![]()
verjaardagstaart is idd wel heel belangrijk
ik was verbaasd dat jij erin stondquote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik mijn record al verbroken nu.
FOK!forum-stats: Maand en jaarcijfers 2010 (en Totals Top 5.000) #5quote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Trouwens GF, waar heb je de cijfers vandaan?
kabelquote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:25 schreef cablegunmaster het volgende:
ik ben een heel rustige CGM geen spam konijn, een heel fijn jongentje met een eigen wil
ik kruip maar weer even terugquote:
Goeiemorgen Goldfinger, zit nu op linux dingen uit te kloten heerlijk. het werkt best goed. op altijd de 1-2 kleine foutjes naquote:
Thanksquote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
FOK!forum-stats: Maand en jaarcijfers 2010 (en Totals Top 5.000) #5
ik moet nog steeds linux op deze pc zettenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:28 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Goeiemorgen Goldfinger, zit nu op linux dingen uit te kloten heerlijk. het werkt best goed. op altijd de 1-2 kleine foutjes na
Als jij m'n treinkaartje betaald kom ik dat voor je doenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:29 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik moet nog steeds linux op deze pc zetten
Hoi marijkequote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Als jij m'n treinkaartje betaald kom ik dat voor je doen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nou het is helemaal niet moeilijk , na 3 uur van geheel linux noob naar eigen installatie op de pc dual booten met grup ging het best aardigquote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:29 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik moet nog steeds linux op deze pc zetten
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoi marijkeHai AagjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind Ubuntu gemakkelijker om te installeren dan Windowsquote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:36 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
nou het is helemaal niet moeilijk , na 3 uur van geheel linux noob naar eigen installatie op de pc dual booten met grup ging het best aardig
En hoe is het met cgm?
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Ik verwachtte het alquote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai Aagje
[..]
Ik vind Ubuntu gemakkelijker om te installeren dan Windows
En hoe is het met cgm?
Goodmeurningquote:
Dat ik je aagje zou noemen?quote:
geniaal!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
En hoe is het met cgm?
Anderen noemen me Brandblusapparaat, Schoonmaakmiddel,quote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat ik je aagje zou noemen?Ja, dat is nu mijn liefkozende bijnaam voor je
Dat vind ik ook gemakkelijkquote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:38 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
geniaal!
ik vind het makkelijke aan ubuntu dat het allemaal open source is
hoe het met mij is , sinds begin januari vet goedbezig met stoppen met roken ^^
nu al 10 dagen zonder. ongv.
marijkequote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Als jij m'n treinkaartje betaald kom ik dat voor je doen![]()
duckiequote:
ik vind het meestal met de tijd lastiger , vooral de 6 weken grens.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat vind ik ook gemakkelijkEn een heel mooi idee, dat allemaal onbekende mensen aan een project gewerkt hebben en dat vervolgens gratis beschikbaar stellen aan anderen.
En goed manVolhouden nu, het wordt echt alleen maar makkelijker
Ik had over heel 2010 nog niet zo veel...quote:Maandcijfers voor januari 2011 over de eerste 2 weken
001 06090 Stuart
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:41 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
marijke![]()
dat is lief van je![]()
maar ik moet het zelf ook kunnen
Ik ben ook erg actief de laatste weken... maar het is nog geen record, dat staat sinds mei 2006 op 2400 posts in 1 maand. maar met nog 2 weken voor 420 posts, denk ik dat dat record gaat sneuvelenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:26 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik was verbaasd dat jij erin stond
Martquote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben ook erg actief de laatste weken... maar het is nog geen record, dat staat sinds mei 2006 op 2400 posts in 1 maand. maar met nog 2 weken voor 420 posts, denk ik dat dat record gaat sneuvelen.
soms he , vraag ik me af hoeveel mensen van deze slowchat een echt leven hebben en welke gewoon een eigen slurpend bestaan afhangen van de koffie slow chat omdat hun baan zo saai is en denegrerend dat je elke dag hier terug komt om te kijken wat voor avonturen andere beleven omdat je eigen leven zo saai is dat je weer hier terugkomt om te kijken of iemand anders een spannender leven heeft.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben ook erg actief de laatste weken... maar het is nog geen record, dat staat sinds mei 2006 op 2400 posts in 1 maand. maar met nog 2 weken voor 420 posts, denk ik dat dat record gaat sneuvelen.
Ik heb hier een cd van windows liggen waarmee iedereen dat zonder problemen kan instaleren, zolang ze maar weten hoe de pc aan gaat en de cd in moetquote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai Aagje
[..]
En hoe is het met cgm?
Ik denk dat we allemaal wel een echt leven hebben want elke persoon is regelmatig wel lang weg op tijden dat er niet gewerkt wordtquote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:00 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
soms he , vraag ik me af hoeveel mensen van deze slowchat een echt leven hebben en welke gewoon een eigen slurpend bestaan afhangen van de koffie slow chat omdat hun baan zo saai is en denegrerend dat je elke dag hier terug komt om te kijken wat voor avonturen andere beleven omdat je eigen leven zo saai is dat je weer hier terugkomt om te kijken of iemand anders een spannender leven heeft.
Dat hoort iedere cd met Windows te doen. Maar helaas blijkt de praktijk toch echt anders te zijnquote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:01 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik heb hier een cd van windows liggen waarmee iedereen dat zonder problemen kan instaleren, zolang ze maar weten hoe de pc aan gaat en de cd in moet
Ik heb zelfs een keer 3000 gehaald, maar sinds oktober 2009 ben ik niet meer boven de 500 gekomenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:00 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
soms he , vraag ik me af hoeveel mensen van deze slowchat een echt leven hebben en welke gewoon een eigen slurpend bestaan afhangen van de koffie slow chat omdat hun baan zo saai is en denegrerend dat je elke dag hier terug komt om te kijken wat voor avonturen andere beleven omdat je eigen leven zo saai is dat je weer hier terugkomt om te kijken of iemand anders een spannender leven heeft.
Wat Trevland zegtquote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:04 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik denk dat we allemaal wel een echt leven hebben want elke persoon is regelmatig wel lang weg op tijden dat er niet gewerkt wordt
Nee hoor, dat hoort niet zo te zijn, ik heb deze zo gemaakt dat die dat doetquote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat hoort iedere cd met Windows te doen. Maar helaas blijkt de praktijk toch echt anders te zijn
Wat heb ik?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:13 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Oh, jij hebt ze![]()
![]()
snoetepoetsertje
Goedemorgen lieverdquote:
Hoi lieve Trevquote:
Liefjequote:
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wat heb ik?
Ohik zie het al
![]()
Goedemorgen poedelewoepsie![]()
Yup zin in vandaag jaquote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hai trev![]()
zin in vandaag? Is je oma vandaag jarig?
En ik ben ook wel benieuwt naar watquote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Martje .. hoelaat gingen we ook alweer uit eten![]()
en waar?
ah jaquote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:04 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik denk dat we allemaal wel een echt leven hebben want elke persoon is regelmatig wel lang weg op tijden dat er niet gewerkt wordt
Snoepje...quote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:16 schreef suikertaartje het volgende:
Liefje![]()
Ik zou willen dat wij alles al in huis hadden![]()
Oef sorry dat ik je niet gefeliciteerd heb woensdagquote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:18 schreef Trevland het volgende:
[..]
Yup zin in vandaag ja, nope was woensdag jarig
Nu ik er zo aan denk is het ook al weer een jaar geleden dat ik onze auto bijna totaal loss heb gereden
Echt waaaaaaaaar? Knapperdquote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:22 schreef LovelyLady het volgende:
Snoepje...ik heb voor t/m dinsdag eten in huis
Is niet erg hoorquote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Snoepje...ik heb voor t/m dinsdag eten in huis
[..]
Oef sorry dat ik je niet gefeliciteerd heb woensdag![]()
Heb jij de auto in de prak gereden![]()
boef
Hoiquote:
Zijn ze om je heen hard aan het werk?quote:
Jaquote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hoi
[..]
Zijn ze om je heen hard aan het werk?
vraariequote:
mogguhquote:
knuffiekus?quote:
En ik heb tulpenquote:
quote:
Zonder jou zouden ze dus nergens zijnquote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:25 schreef Muck het volgende:
[..]
Ja
Mijn pa ramt rachels tegen de muur, mijn broer en TJ jassen er gipsplaten tegenaan en ik euh, ruim op en zet koffie
Ik denk dat ze met dat laatste wel blij zijnquote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:25 schreef Muck het volgende:
[..]
Ja
Mijn pa ramt rachels tegen de muur, mijn broer en TJ jassen er gipsplaten tegenaan en ik euh, ruim op en zet koffie
Heel fijnquote:
Ik rozenquote:En ik heb tulpen![]()
![]()
Koffie is belangrijkquote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zonder jou zouden ze dus nergens zijn
Dat is wel tofquote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:29 schreef suikertaartje het volgende:
Thijs kijkt babyfoto's: 'Hee, kleine babyThijs! Kon nog niet lopen, nee hoor! Nu wel, kijk mama!' En hij rent er vandoor
hihi grappige Thijsquote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:29 schreef suikertaartje het volgende:
Thijs kijkt babyfoto's: 'Hee, kleine babyThijs! Kon nog niet lopen, nee hoor! Nu wel, kijk mama!' En hij rent er vandoor
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:29 schreef suikertaartje het volgende:
Heeft die ook genoten van zijn Lolly?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hihi grappige Thijshij heeft echt humor
Koen was lief bij de kapper en lekker snel aan de beurt
* Trevland geeft PGR een schop onder zijn kontquote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:31 schreef pgrferrari het volgende:
Ik heb een schop onder me kont nodig.
jep bijna helemaal opquote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:31 schreef Trevland het volgende:
[..]
Heeft die ook genoten van zijn Lolly?
Ik wil het niet *schop* maar als je het nodig hebtquote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:31 schreef pgrferrari het volgende:
Buk maar evenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:31 schreef pgrferrari het volgende:
Wel lekker makkelijk zoquote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
jep bijna helemaal opwas lekker rustig boodschappen doen
[..]
Ik wil het niet *schop* maar als je het nodig hebt
Have Fun vandaagquote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:34 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga even mijn haren wassen en dan zometeen naar A'dam
Ik las harsen wassenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:34 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga even mijn haren wassen en dan zometeen naar A'dam
Is dat overal zo?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:30 schreef Kentekenplaat het volgende:
Oeh, volgens het KNMI wordt het morgenmiddag zonnig en een graad of 10.
Een klein lenteprikje.
Mwaaaaa, hier regent het niet, maar het ziet er wel triest uit buitenquote:
Ik lach me echt kapot om dat kindquote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hihi grappige Thijshij heeft echt humor
Koen was lief bij de kapper en lekker snel aan de beurt
Jamaar morgenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:50 schreef Muck het volgende:
[..]
Mwaaaaa, hier regent het niet, maar het ziet er wel triest uit buiten
Dat snap ik, volgens mij kan je van Thijs er wel meerdere hebben rond lopenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik lach me echt kapot om dat kind![]()
![]()
Oeh, fijn, snel aan de beurt en lief![]()
Ik heb jouw voorbeeld gevolgd en heb net een afspraak gemaakt voor komende vrijdag voor Thijs
Nja, dan zou er wel veel gegooid worden met speelgoed, stonden ALLE keukenkastjes open en was je non-stop aan het rennen in de stad om ze allemaal te vangen als ze weer eens besloten er vandoor te gaanquote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:53 schreef Trevland het volgende:
Dat snap ik, volgens mij kan je van Thijs er wel meerdere hebben rond lopen
Ga jij dan ook?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik lach me echt kapot om dat kind![]()
![]()
Oeh, fijn, snel aan de beurt en lief![]()
Ik heb jouw voorbeeld gevolgd en heb net een afspraak gemaakt voor komende vrijdag voor Thijs
Dan moet je het neefje hebben van mijn maat voor in huis, houden ze er klaar zoet, want hij doet elke deur die je open laat staan de hele tijd dichtquote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nja, dan zou er wel veel gegooid worden met speelgoed, stonden ALLE keukenkastjes open en was je non-stop aan het rennen in de stad om ze allemaal te vangen als ze weer eens besloten er vandoor te gaan
Nog niet, want als ik alleen met Thijs ben dan gaat dat nietquote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ga jij dan ook?Want dan wil ik ook mee
Ik moet echt
Dat doet Thijs ook met kamerdeurenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan moet je het neefje hebben van mijn maat voor in huis, houden ze er klaar zoet, want hij doet elke deur die je open laat staan de hele tijd dicht
achja bezigheidstherapie noemen ze dat tochquote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat doet Thijs ook met kamerdeuren![]()
Keukenkastdeuren moeten dan weer juist open
opgroeienquote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:00 schreef Trevland het volgende:
[..]
achja bezigheidstherapie noemen ze dat toch
Zie je wel!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:01 schreef Muck het volgende:
Zo, gas-, water- en stroomstanden doorgegeven, verzekeringen geregeld, toch nog nuttig
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zie je wel!
Ik dacht al...Muck niet nuttig is onmogelijk
Maisbrood.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:03 schreef Muck het volgende:
Oh, en ik heb verse maïsbroodjes en mandarijntjes bij de buurtturk gehaald
Zo eens een pannetje soep warm maken voor de mannen
Klinkt allemaal goedquote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:03 schreef Muck het volgende:
Oh, en ik heb verse maïsbroodjes en mandarijntjes bij de buurtturk gehaald
Zo eens een pannetje soep warm maken voor de mannen
Ja, dan kunnen we samenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nog niet, want als ik alleen met Thijs ben dan gaat dat niet![]()
Thijs gaat om 10:00, zal ik even bellen of er dan of daarna nog meer plekjes zijn?
Muckjequote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:01 schreef Muck het volgende:
Zo, gas-, water- en stroomstanden doorgegeven, verzekeringen geregeld, toch nog nuttig
Joah!quote:
De post die jij quote was al een bevestiging van de afspraakquote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Joah!![]()
Maak jij de afspraak?
Hihihiquote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:08 schreef suikertaartje het volgende:
Hihi, ik hang op met de kapper: Thijs: nog een keer?
Ik: wat nog een keer?
Thijs: kapper bellen!
Ik: nee, dit was al de tweede keer!
Thijs: dan opa en oma bellen?
Oh hahahaquote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
De post die jij quote was al een bevestiging van de afspraak![]()
Geregeld dus!
Hey Solquote:
Succesquote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:12 schreef pgrferrari het volgende:
Biw, ff gesolliciteerd bij Super de Boer welke straks een Jumbo wordt.
Hai Sacha meisjequote:
Goed bezigquote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:12 schreef pgrferrari het volgende:
Alleen maar meiden daarquote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai Sacha meisje![]()
Hoe ist?
[..]
Goed bezig![]()
Tof.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:12 schreef pgrferrari het volgende:
quote:
quote:Morgenochtend breekt de zon op steeds meer plaatsen door. In de middag wordt het ronduit zonnig en het kwik stijgt daarbij naar ongeveer 10 graden.
Netjesquote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:12 schreef pgrferrari het volgende:
hoezo dat dan?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Goed hoorga zo naar A'dam... althans... ik begin er steeds minder zin in te krijgen
dat snap ik en niemand die mee wil?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
geen zin om in mijn eentje voor 1 winkel naar A'dam te gaan
Mooiquote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Goed hoorga zo naar A'dam... althans... ik begin er steeds minder zin in te krijgen
We gaan binnenkort een keertje samen, ja?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
geen zin om in mijn eentje voor 1 winkel naar A'dam te gaan
Friet (patat in jullie taalquote:
niet zo op het laatste moment nee en bovendien heb ik om 15:00 in utrecht afgesprokenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:19 schreef Trevland het volgende:
[..]
dat snap ik en niemand die mee wil?
Jaaa is goedquote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mooi![]()
A'dam is wel leuk
[..]
We gaan binnenkort een keertje samen, ja?![]()
TIS FRIETquote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Friet (patat in jullie taal) met mayo en een mexicano
.
aha, dus het is meer een tussen stopquote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
niet zo op het laatste moment nee en bovendien heb ik om 15:00 in utrecht afgesproken
Juistquote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:22 schreef Trevland het volgende:
[..]
aha, dus het is meer een tussen stop
Lekker hoorquote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Friet (patat in jullie taal) met mayo en een mexicano
.
Gezelligquote:
Het kan allebei, en nu weer klaar met de discussiequote:
FRIETquote:
Ik ga niet meer trouwenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zoek nog, heb nu de KPN aangeschreven.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:24 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Hoe staat het nu bij jou eigk?
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ga niet meer trouwen![]()
Dan laat maar zittenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Ah okquote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zoek nog, heb nu de KPN aangeschreven.
Neuken?quote:
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja hoor
[..]
wat een zwakte vertoon ik als ik ja zeg he?
Ik ben echt zo naief![]()
"Geachte KPN,quote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zoek nog, heb nu de KPN aangeschreven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |