Hoi marijkequote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Als jij m'n treinkaartje betaald kom ik dat voor je doen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nou het is helemaal niet moeilijk , na 3 uur van geheel linux noob naar eigen installatie op de pc dual booten met grup ging het best aardigquote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:29 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik moet nog steeds linux op deze pc zetten
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoi marijkeHai AagjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind Ubuntu gemakkelijker om te installeren dan Windowsquote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:36 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
nou het is helemaal niet moeilijk , na 3 uur van geheel linux noob naar eigen installatie op de pc dual booten met grup ging het best aardig
En hoe is het met cgm?
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Ik verwachtte het alquote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai Aagje
[..]
Ik vind Ubuntu gemakkelijker om te installeren dan Windows
En hoe is het met cgm?
Goodmeurningquote:
Dat ik je aagje zou noemen?quote:
geniaal!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik vind Ubuntu gemakkelijker om te installeren dan Windows
En hoe is het met cgm?
Anderen noemen me Brandblusapparaat, Schoonmaakmiddel,quote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat ik je aagje zou noemen?Ja, dat is nu mijn liefkozende bijnaam voor je
Dat vind ik ook gemakkelijkquote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:38 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
geniaal!
ik vind het makkelijke aan ubuntu dat het allemaal open source is
hoe het met mij is , sinds begin januari vet goedbezig met stoppen met roken ^^
nu al 10 dagen zonder. ongv.
marijkequote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Als jij m'n treinkaartje betaald kom ik dat voor je doen![]()
duckiequote:
ik vind het meestal met de tijd lastiger , vooral de 6 weken grens.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat vind ik ook gemakkelijkEn een heel mooi idee, dat allemaal onbekende mensen aan een project gewerkt hebben en dat vervolgens gratis beschikbaar stellen aan anderen.
En goed manVolhouden nu, het wordt echt alleen maar makkelijker
Ik had over heel 2010 nog niet zo veel...quote:Maandcijfers voor januari 2011 over de eerste 2 weken
001 06090 Stuart
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |