Yup zin in vandaag jaquote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hai trev![]()
zin in vandaag? Is je oma vandaag jarig?
En ik ben ook wel benieuwt naar watquote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Martje .. hoelaat gingen we ook alweer uit eten![]()
en waar?
ah jaquote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:04 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik denk dat we allemaal wel een echt leven hebben want elke persoon is regelmatig wel lang weg op tijden dat er niet gewerkt wordt
Snoepje...quote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:16 schreef suikertaartje het volgende:
Liefje![]()
Ik zou willen dat wij alles al in huis hadden![]()
Oef sorry dat ik je niet gefeliciteerd heb woensdagquote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:18 schreef Trevland het volgende:
[..]
Yup zin in vandaag ja, nope was woensdag jarig
Nu ik er zo aan denk is het ook al weer een jaar geleden dat ik onze auto bijna totaal loss heb gereden
Echt waaaaaaaaar? Knapperdquote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:22 schreef LovelyLady het volgende:
Snoepje...ik heb voor t/m dinsdag eten in huis
Is niet erg hoorquote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Snoepje...ik heb voor t/m dinsdag eten in huis
[..]
Oef sorry dat ik je niet gefeliciteerd heb woensdag![]()
Heb jij de auto in de prak gereden![]()
boef
Hoiquote:
Zijn ze om je heen hard aan het werk?quote:
Jaquote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hoi
[..]
Zijn ze om je heen hard aan het werk?
vraariequote:
mogguhquote:
knuffiekus?quote:
En ik heb tulpenquote:
quote:
Zonder jou zouden ze dus nergens zijnquote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:25 schreef Muck het volgende:
[..]
Ja
Mijn pa ramt rachels tegen de muur, mijn broer en TJ jassen er gipsplaten tegenaan en ik euh, ruim op en zet koffie
Ik denk dat ze met dat laatste wel blij zijnquote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:25 schreef Muck het volgende:
[..]
Ja
Mijn pa ramt rachels tegen de muur, mijn broer en TJ jassen er gipsplaten tegenaan en ik euh, ruim op en zet koffie
Heel fijnquote:
Ik rozenquote:En ik heb tulpen![]()
![]()
Koffie is belangrijkquote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zonder jou zouden ze dus nergens zijn
Dat is wel tofquote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:29 schreef suikertaartje het volgende:
Thijs kijkt babyfoto's: 'Hee, kleine babyThijs! Kon nog niet lopen, nee hoor! Nu wel, kijk mama!' En hij rent er vandoor
hihi grappige Thijsquote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:29 schreef suikertaartje het volgende:
Thijs kijkt babyfoto's: 'Hee, kleine babyThijs! Kon nog niet lopen, nee hoor! Nu wel, kijk mama!' En hij rent er vandoor
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:29 schreef suikertaartje het volgende:
Heeft die ook genoten van zijn Lolly?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hihi grappige Thijshij heeft echt humor
Koen was lief bij de kapper en lekker snel aan de beurt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |