Goed idee! Pauze.quote:
Uiteraardquote:
In welke wereld leef jij?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 09:34 schreef Pheno het volgende:
Het is pas 21:38 deze zaterdagavond, luie donder! Werken!
Huh?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 09:34 schreef Pheno het volgende:
DMquote:
pinguinquote:Op zaterdag 15 januari 2011 09:34 schreef Pheno het volgende:
Goedenavond Phenoquote:Op zaterdag 15 januari 2011 09:34 schreef Pheno het volgende:
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 08:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Een goedemorgen, Word je wakker van een vallende moederEven aan de koffie
lovelyquote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
kusjekroel en een
ik ga boodschappen doen... Koen is klaar bij de kapper
miniquote:
Ik was even de laatste verjaardagsboodschappen halen... heb nu zelfs bier in huisquote:
quote:Maandcijfers voor januari 2011 over de eerste 2 weken
001 06090 Stuart
002 04754 goldfinger1963
012 03241 suikertaartje
013 03180 Symphonic
016 02717 Koen66
017 02661 Trevland
028 01993 LovelyLady
029 01980 DaMart
030 01978 MPG
041 01731 pgrferrari
046 01621 Marijkezwolle
Stuart is serieus op weg zijn eigen maandrecord te breken.
Hoeveel kostte het bier?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik was even de laatste verjaardagsboodschappen halen... heb nu zelfs bier in huis.
Maar goed, nu weer weg voor het belangrijkste: de verjaardagstaart halen.
bierquote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik was even de laatste verjaardagsboodschappen halen... heb nu zelfs bier in huis.
Maar goed, nu weer weg voor het belangrijkste: de verjaardagstaart halen.
Appeltaart van mijn Oma is lekkerquote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
bier![]()
verjaardagstaart is idd wel heel belangrijk
ik was verbaasd dat jij erin stondquote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik mijn record al verbroken nu.
FOK!forum-stats: Maand en jaarcijfers 2010 (en Totals Top 5.000) #5quote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Trouwens GF, waar heb je de cijfers vandaan?
kabelquote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:25 schreef cablegunmaster het volgende:
ik ben een heel rustige CGM geen spam konijn, een heel fijn jongentje met een eigen wil
ik kruip maar weer even terugquote:
Goeiemorgen Goldfinger, zit nu op linux dingen uit te kloten heerlijk. het werkt best goed. op altijd de 1-2 kleine foutjes naquote:
Thanksquote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
FOK!forum-stats: Maand en jaarcijfers 2010 (en Totals Top 5.000) #5
ik moet nog steeds linux op deze pc zettenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:28 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Goeiemorgen Goldfinger, zit nu op linux dingen uit te kloten heerlijk. het werkt best goed. op altijd de 1-2 kleine foutjes na
Als jij m'n treinkaartje betaald kom ik dat voor je doenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:29 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik moet nog steeds linux op deze pc zetten
Hoi marijkequote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Als jij m'n treinkaartje betaald kom ik dat voor je doen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nou het is helemaal niet moeilijk , na 3 uur van geheel linux noob naar eigen installatie op de pc dual booten met grup ging het best aardigquote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:29 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik moet nog steeds linux op deze pc zetten
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoi marijkeHai AagjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind Ubuntu gemakkelijker om te installeren dan Windowsquote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:36 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
nou het is helemaal niet moeilijk , na 3 uur van geheel linux noob naar eigen installatie op de pc dual booten met grup ging het best aardig
En hoe is het met cgm?
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Ik verwachtte het alquote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai Aagje
[..]
Ik vind Ubuntu gemakkelijker om te installeren dan Windows
En hoe is het met cgm?
Goodmeurningquote:
Dat ik je aagje zou noemen?quote:
geniaal!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
En hoe is het met cgm?
Anderen noemen me Brandblusapparaat, Schoonmaakmiddel,quote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat ik je aagje zou noemen?Ja, dat is nu mijn liefkozende bijnaam voor je
Dat vind ik ook gemakkelijkquote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:38 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
geniaal!
ik vind het makkelijke aan ubuntu dat het allemaal open source is
hoe het met mij is , sinds begin januari vet goedbezig met stoppen met roken ^^
nu al 10 dagen zonder. ongv.
marijkequote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Als jij m'n treinkaartje betaald kom ik dat voor je doen![]()
duckiequote:
ik vind het meestal met de tijd lastiger , vooral de 6 weken grens.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat vind ik ook gemakkelijkEn een heel mooi idee, dat allemaal onbekende mensen aan een project gewerkt hebben en dat vervolgens gratis beschikbaar stellen aan anderen.
En goed manVolhouden nu, het wordt echt alleen maar makkelijker
Ik had over heel 2010 nog niet zo veel...quote:Maandcijfers voor januari 2011 over de eerste 2 weken
001 06090 Stuart
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:41 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
marijke![]()
dat is lief van je![]()
maar ik moet het zelf ook kunnen
Ik ben ook erg actief de laatste weken... maar het is nog geen record, dat staat sinds mei 2006 op 2400 posts in 1 maand. maar met nog 2 weken voor 420 posts, denk ik dat dat record gaat sneuvelenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:26 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik was verbaasd dat jij erin stond
Martquote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben ook erg actief de laatste weken... maar het is nog geen record, dat staat sinds mei 2006 op 2400 posts in 1 maand. maar met nog 2 weken voor 420 posts, denk ik dat dat record gaat sneuvelen.
soms he , vraag ik me af hoeveel mensen van deze slowchat een echt leven hebben en welke gewoon een eigen slurpend bestaan afhangen van de koffie slow chat omdat hun baan zo saai is en denegrerend dat je elke dag hier terug komt om te kijken wat voor avonturen andere beleven omdat je eigen leven zo saai is dat je weer hier terugkomt om te kijken of iemand anders een spannender leven heeft.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben ook erg actief de laatste weken... maar het is nog geen record, dat staat sinds mei 2006 op 2400 posts in 1 maand. maar met nog 2 weken voor 420 posts, denk ik dat dat record gaat sneuvelen.
Ik heb hier een cd van windows liggen waarmee iedereen dat zonder problemen kan instaleren, zolang ze maar weten hoe de pc aan gaat en de cd in moetquote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai Aagje
[..]
En hoe is het met cgm?
Ik denk dat we allemaal wel een echt leven hebben want elke persoon is regelmatig wel lang weg op tijden dat er niet gewerkt wordtquote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:00 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
soms he , vraag ik me af hoeveel mensen van deze slowchat een echt leven hebben en welke gewoon een eigen slurpend bestaan afhangen van de koffie slow chat omdat hun baan zo saai is en denegrerend dat je elke dag hier terug komt om te kijken wat voor avonturen andere beleven omdat je eigen leven zo saai is dat je weer hier terugkomt om te kijken of iemand anders een spannender leven heeft.
Dat hoort iedere cd met Windows te doen. Maar helaas blijkt de praktijk toch echt anders te zijnquote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:01 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik heb hier een cd van windows liggen waarmee iedereen dat zonder problemen kan instaleren, zolang ze maar weten hoe de pc aan gaat en de cd in moet
Ik heb zelfs een keer 3000 gehaald, maar sinds oktober 2009 ben ik niet meer boven de 500 gekomenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:00 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
soms he , vraag ik me af hoeveel mensen van deze slowchat een echt leven hebben en welke gewoon een eigen slurpend bestaan afhangen van de koffie slow chat omdat hun baan zo saai is en denegrerend dat je elke dag hier terug komt om te kijken wat voor avonturen andere beleven omdat je eigen leven zo saai is dat je weer hier terugkomt om te kijken of iemand anders een spannender leven heeft.
Wat Trevland zegtquote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:04 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik denk dat we allemaal wel een echt leven hebben want elke persoon is regelmatig wel lang weg op tijden dat er niet gewerkt wordt
Nee hoor, dat hoort niet zo te zijn, ik heb deze zo gemaakt dat die dat doetquote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat hoort iedere cd met Windows te doen. Maar helaas blijkt de praktijk toch echt anders te zijn
Wat heb ik?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:13 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Oh, jij hebt ze![]()
![]()
snoetepoetsertje
Goedemorgen lieverdquote:
Hoi lieve Trevquote:
Liefjequote:
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wat heb ik?
Ohik zie het al
![]()
Goedemorgen poedelewoepsie![]()
Yup zin in vandaag jaquote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hai trev![]()
zin in vandaag? Is je oma vandaag jarig?
En ik ben ook wel benieuwt naar watquote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Martje .. hoelaat gingen we ook alweer uit eten![]()
en waar?
ah jaquote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:04 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik denk dat we allemaal wel een echt leven hebben want elke persoon is regelmatig wel lang weg op tijden dat er niet gewerkt wordt
Snoepje...quote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:16 schreef suikertaartje het volgende:
Liefje![]()
Ik zou willen dat wij alles al in huis hadden![]()
Oef sorry dat ik je niet gefeliciteerd heb woensdagquote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:18 schreef Trevland het volgende:
[..]
Yup zin in vandaag ja, nope was woensdag jarig
Nu ik er zo aan denk is het ook al weer een jaar geleden dat ik onze auto bijna totaal loss heb gereden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |