M'n ouders wonen in Zwijndrecht en die heb ik niet gehoord over een luchtalarm.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:36 schreef Sabeltandman het volgende:
Ik hoorde dat het luchtalarm was afgegaan, of las het, ergens.
Dan wonen ze blijkbaar niet in de buurt van Kijfhoek....quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:38 schreef MissMSX het volgende:
M'n ouders wonen in Zwijndrecht en die heb ik niet gehoord over een luchtalarm.
Voorzorgquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:40 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Dan wonen ze blijkbaar niet in de buurt van Kijfhoek....
Ambulance is ook ter plaatse inmiddels. (slachtoffers?)
Bij zulke incidenten zijn die er altijd wel uit voorzorg.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:40 schreef FredvZ het volgende:
Bedanktquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:37 schreef zoalshetis het volgende:
gelukkig is het in die regio. die zeikerds is nederland liever kwijt dan rijk.
Gaat idd lekker daar!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:38 schreef Crazy-M het volgende:
Snelwegen in de omgeving totaal afgezet
quote:
Nee hoor.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:40 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Dan wonen ze blijkbaar niet in de buurt van Kijfhoek....
Je moet in je tweets beweren dat je op de rampplek staat, tot rtl het overneemt, daarna kan je allerlei indianenverhalen de lucht in slingeren.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:39 schreef tralalala het volgende:
Grappig hoe 1 persoon op twitter over een luchtalarm begint en het vervolgens door iedereen als waarheid wordt overgenomen.
ze zijn gewoon jaloers op zuid-holland-zuidquote:
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:41 schreef Oud_student het volgende:
Er wordt voor BLEVE gewaarschuwd. dat is als de vloeistof gaat koken en vervolgens exploderen, aanwijzing zou een straaljagergeluid zijn
Omdat het al bewezen heeft goed te fikken.....quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:43 schreef Oud_student het volgende:
Op TV rijnmond heeft men het over een gevaarlijke onbekende vloeistof.
Hoe weet je dat het gevaarlijk is als het onbekend is ???
Zekere voor het onzekere nemenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:43 schreef Oud_student het volgende:
Op TV rijnmond heeft men het over een gevaarlijke onbekende vloeistof.
Hoe weet je dat het gevaarlijk is als het onbekend is ???
Welke overheidsinstantie zal al eerste gaan roepen dat er geen gevaar is voor de volksgezondheid?quote:TIS 4.4
RU/CLU
Morsing of lekkage van gevaarlijke vloeistoffen met gevaar voor gezondheid buiten het brongebied• ernstige beschadiging van een of meer wagens
• uitstroom
• slachtoffers in omgeving
Dat zeggen ze toch altijd?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:43 schreef franklop het volgende:
Rijmond zegt dat voorlopig geen actie nodig is, zo acuut is het dus niet
Onnodig of onmogelijk is?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:43 schreef franklop het volgende:
Rijmond zegt dat voorlopig geen actie nodig is, zo acuut is het dus niet
quote:afgesloten. Voorlopig geen actie verreist. Nader bericht volgt. VRZHZ
quote:Radio Rijnmond is rampenzender geworden.
Ik zie niksquote:
Weten ze ook al, maar zeker met communicatie vertraagd het gewoon. Waarschijnlijk ethanol trouwens.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:47 schreef henkde_j het volgende:
Hoe is het nu mogelijk dat van zo'n trein niet bekend is wat er precies in zit. Ik neem toch aan dat zo'n goederentrein wel een vrachtbrief heeft
Zij weten het ook wel.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:47 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik zie niks
[..]
Weten ze ook al, maar zeker met communicatie vertraagd het gewoon.
weggehaald, dit blijkt niet zo te zijnquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:47 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik zie niks
[..]
Weten ze ook al, maar zeker met communicatie vertraagd het gewoon.
Wat een onzinquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:08 schreef RemcoDelft het volgende:
BTW, het stinkt nog steeds daar rond Moerdijk op de snelweg!
Ik denk dat de prioriteiten toch iets anders liggen dan het gelijk aan de hordes aanstormende journalisten te vertellen.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:47 schreef henkde_j het volgende:
Hoe is het nu mogelijk dat van zo'n trein niet bekend is wat er precies in zit. Ik neem toch aan dat zo'n goederentrein wel een vrachtbrief heeft
Dankuquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:49 schreef franklop het volgende:
niks geen explosie trouwens volgens de radioo, 2 wagons in de hens, geen vijf
onkruid vergaat niet. zeggen ze.quote:
Als er eentje ontploft wel 20!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
Werd gemeld op Rijnmond Radio schijnt, maar geen idee of het klopt.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:50 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Dat lijkt mij niet, geeft nauwelijks zichtbare vlammen.
Oh ik meende zojuist ergens te lezen dat het ook voor de hulpdiensten onbekend wasquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:49 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ik denk dat de prioriteiten toch iets anders liggen dan het gelijk aan de hordes aanstormende journalisten te vertellen.
... mits er genoeg zuurstof aanwezig is.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:50 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Dat lijkt mij niet, geeft nauwelijks zichtbare vlammen.
Antoin gaat niet.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:50 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Oh ik meende zojuist ergens te lezen dat het ook voor de hulpdiensten onbekend was![]()
Is er al een streampje met Antoin trouwens?
quote:Collega @Geert_RTLNieuws is onderweg naar #Zwijndrecht, ik blijf deze keer veilig in Hilversum voor update en late nieuws, tijden volgen..
En cameraman Rob?quote:
nee, die schijnen dood te zijn gegaan aan de bijlmerramp.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:52 schreef Sabeltandman het volgende:
Zijn de mannen in de witte pakken al gesignaleerd.
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:52 schreef Sabeltandman het volgende:
Zijn de mannen in de witte pakken al gesignaleerd.
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:35 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Bedoel je de mensen in de gemeente Zwijndrecht of de kern Zwijndrecht?
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:54 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Dat de wagons dan maar flink hard mogen ontploffen.
De fotograaf is omgekomen bij de explosie (bron: Twitter)quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:54 schreef Adolecens het volgende:
Weinig foto's nog op Twitter![]()
http://picfog.com/search/zwijndrecht
Onzin, het zijn maximaal 4 of 5 huizen die zijn ingestort.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:56 schreef zoalshetis het volgende:
ik hoor net via een betrouwbare bron dat hele huizenblokken zijn weggevaagd.
Moet je voor aanmelden toch? Geen idee hoe dat verder werktquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:56 schreef Dulk het volgende:
er zijn toch binnen een straal van 5km sms'jes verstuurd? ik woon er misschien 3km vandaag maar heb niets ontvangen :S
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |