onkruid vergaat niet. zeggen ze.quote:
Als er eentje ontploft wel 20!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
Werd gemeld op Rijnmond Radio schijnt, maar geen idee of het klopt.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:50 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Dat lijkt mij niet, geeft nauwelijks zichtbare vlammen.
Oh ik meende zojuist ergens te lezen dat het ook voor de hulpdiensten onbekend wasquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:49 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ik denk dat de prioriteiten toch iets anders liggen dan het gelijk aan de hordes aanstormende journalisten te vertellen.
... mits er genoeg zuurstof aanwezig is.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:50 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Dat lijkt mij niet, geeft nauwelijks zichtbare vlammen.
Antoin gaat niet.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:50 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Oh ik meende zojuist ergens te lezen dat het ook voor de hulpdiensten onbekend was![]()
Is er al een streampje met Antoin trouwens?
quote:Collega @Geert_RTLNieuws is onderweg naar #Zwijndrecht, ik blijf deze keer veilig in Hilversum voor update en late nieuws, tijden volgen..
En cameraman Rob?quote:
nee, die schijnen dood te zijn gegaan aan de bijlmerramp.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:52 schreef Sabeltandman het volgende:
Zijn de mannen in de witte pakken al gesignaleerd.
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:52 schreef Sabeltandman het volgende:
Zijn de mannen in de witte pakken al gesignaleerd.
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:35 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Bedoel je de mensen in de gemeente Zwijndrecht of de kern Zwijndrecht?
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:54 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Dat de wagons dan maar flink hard mogen ontploffen.
De fotograaf is omgekomen bij de explosie (bron: Twitter)quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:54 schreef Adolecens het volgende:
Weinig foto's nog op Twitter![]()
http://picfog.com/search/zwijndrecht
Onzin, het zijn maximaal 4 of 5 huizen die zijn ingestort.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:56 schreef zoalshetis het volgende:
ik hoor net via een betrouwbare bron dat hele huizenblokken zijn weggevaagd.
Moet je voor aanmelden toch? Geen idee hoe dat verder werktquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:56 schreef Dulk het volgende:
er zijn toch binnen een straal van 5km sms'jes verstuurd? ik woon er misschien 3km vandaag maar heb niets ontvangen :S
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:56 schreef PiRANiA het volgende:
http://onz-radio.nl/player.html
ONZ-radio is de rampenzender.
je moet je aanmelden? hoe kansloosquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:57 schreef Piles het volgende:
[..]
Moet je voor aanmelden toch? Geen idee hoe dat verder werkt
in die regio kan dat 5 huizenblokken betekenen.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:56 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Onzin, het zijn maximaal 4 of 5 huizen die zijn ingestort.
Dit pizza fragment heb ik nu al 30x gehoord, lijkt nu wel op Jensen die oude fragmenten uitzend.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:56 schreef PiRANiA het volgende:
http://onz-radio.nl/player.html
ONZ-radio is de rampenzender.
Drechtsteden rulezquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:57 schreef badboynova het volgende:
Yvonne het is een complot tegen de Drechtsteden al die branden, laten we voor straf ons gaan voortplanten om hun alle een lesje te leren.
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:57 schreef badboynova het volgende:
Yvonne het is een complot tegen de Drechtsteden al die branden, laten we voor straf ons gaan voortplanten om hun alle een lesje te leren.
Dat zal lekker ploffen.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:59 schreef Adolecens het volgende:
Nu Pernis nog en we hebben onze eigen Bermuda driehoek
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:59 schreef Adolecens het volgende:
Nu Pernis nog en we hebben onze eigen Bermuda driehoek
Moslimsquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:59 schreef ouderejongere het volgende:
Er zit volgens betrouwbare bronnen ethanol in de tankwagens. Moslims zijn zwaar beledigd en eisen excuses.
Cell broadcast staat standaard aan.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:57 schreef Piles het volgende:
[..]
Moet je voor aanmelden toch? Geen idee hoe dat verder werkt
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:59 schreef ouderejongere het volgende:
Er zit volgens betrouwbare bronnen ethanol in de tankwagens. Moslims zijn zwaar beledigd en eisen excuses.
Nieuwsuurtelaatquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |