Rutte heeft zojuist medegedeeld dat Al-Qaida hier expliciet niet achter zit.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:27 schreef Alicey het volgende:
Het is wel bal de laatste tijd, met die chemische dingen enzo.
shit, daar staan gewoon een aantal van die tanksquote:
Shermans?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:28 schreef wise het volgende:
[..]
shit, daar staan gewoon een aantal van die tanks
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:28 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Dat krijg je wanneer je overal op gaat bezuinigen, behalve op de topsalarissen en bonussen van een stel overrated bobo's enzo...
Ik zei toch: ze kunnen beter wegwezen, die wagens zijn niet meer te redden.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:28 schreef wise het volgende:
[..]
quote:
NEIN, PANZER!!!!!!!!!!!quote:
Ja hallo, denk ff aan Dordt die dan iedere keer de klos is?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:01 schreef Frutsel het volgende:
Staat de wind nu de andere kant op en krijgt Moerdijk een koekje van eigen deeg?
Gisteren al een schip in de rijn met giftige stoffen, daarvoor een trein bij Zevenaar, daarvoor Moerdijk
gaat lekker zeg
Prima. Ik verwelkom ze met open armen, als ze dat Haagse corrupte gespuis maar vervangen...quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:30 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
NEIN, PANZER!!!!!!!!!!!
DE DUITSERS KOMEN
gaat richting Hendrik Ido Ambacht, dus wij zitten goed denk ik zoquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja hallo, denk ff aan Dordt die dan iedere keer de klos is?
Kijkhoek is een van de gevaarlijkste plekken van ons landje.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:28 schreef wise het volgende:
[..]
Jij woont daar?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:31 schreef yvonne het volgende:
[..]
Kijkhoek is een van de gevaarlijkste plekken van ons landje.
Da's mooi kut voor de mensen daarquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:31 schreef franklop het volgende:
[..]
gaat richting Hendrik Ido Ambacht, dus wij zitten goed denk ik zo
Ja maar Dordt krijgen ze er niet onder, nu proberen ze het via Zwijndrecht.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja hallo, denk ff aan Dordt die dan iedere keer de klos is?
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Jennifer Ewbank vs luchtalarm: 1-0.
mijn vriendin heeft daar een tijd gewerkt (prorail) en het zag er wel altijd gevaarlijk uit, met al die goederentreinen en tanksquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:31 schreef yvonne het volgende:
[..]
Kijkhoek is een van de gevaarlijkste plekken van ons landje.
It's a dirty job, but somebody has to do it.quote:
Chinezen zijn alleen de nieuwe joden.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:30 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Prima. Ik verwelkom ze met open armen, als ze dat Haagse corrupte gespuis maar vervangen...
een woonwijk er vlakbij bouwen is ook geen goed ideequote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:32 schreef Dulk het volgende:
[..]
mijn vriendin heeft daar een tijd gewerkt (prorail) en het zag er wel altijd gevaarlijk uit, met al die goederentreinen en tanks
vol = volquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:32 schreef franklop het volgende:
[..]
een woonwijk er vlakbij bouwen is ook geen goed idee
dit gaat helemaal mis ...quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:33 schreef Piles het volgende:
22:32:20 14-01-11 08/010 GROUP-1 PRIO 1 SB551 SB321 HA541 KR501 SV504 SV503 Pkp Bst A15 Portland R (Zuidbaan) Rotterdam Hulpverlening Vak: 99051519
1400321 BRW Rijnmond Oost (Metaalhof) (Kazernealarm)
1400531 Gezamenlijke Brandweer (Mercyweg - Botlek West) (Kazernealarm)
1400541 Gezamenlijke Brandweer (Botlekweg - Botlek Oost) (Kazernealarm)
1400551 Gezamenlijke Brandweer (Leemkuil - Hoogvliet) (Kazernealarm)
1400999 BRW Veiligheidsregio Rotterdam-Rijnmond (Monitorcode)
Rotterdam komt ook met materiaal
Derde maasvlaktequote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:33 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
vol = vol
waar moeten ze anders bouwen?
de lucht in?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:33 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
vol = vol
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:33 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
vol = vol
Dordt, Kijfhoek is op de ene hoek, Moerdijk is op de andere hoekquote:
Ik denk dat die kernwapens in die vette bunker an sich er ook wel gevaarlijk uitzien.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:32 schreef Dulk het volgende:
[..]
mijn vriendin heeft daar een tijd gewerkt (prorail) en het zag er wel altijd gevaarlijk uit, met al die goederentreinen en tanks
De gevaarlijkste stoffen worden daar vervoerd...quote:
Rijnmond ook met liveverslagquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:34 schreef ouderejongere het volgende:
onz-radio is inmiddels als rampenzender in de lucht
Nee, dat was Jennifer.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:36 schreef Sabeltandman het volgende:
Ik hoorde dat het luchtalarm was afgegaan, of las het, ergens.
Zit die er nog in?quote:
Tijd om te verhuizen?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dordt, Kijfhoek is op de ene hoek, Moerdijk is op de andere hoek
M'n ouders wonen in Zwijndrecht en die heb ik niet gehoord over een luchtalarm.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:36 schreef Sabeltandman het volgende:
Ik hoorde dat het luchtalarm was afgegaan, of las het, ergens.
Dan wonen ze blijkbaar niet in de buurt van Kijfhoek....quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:38 schreef MissMSX het volgende:
M'n ouders wonen in Zwijndrecht en die heb ik niet gehoord over een luchtalarm.
Voorzorgquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:40 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Dan wonen ze blijkbaar niet in de buurt van Kijfhoek....
Ambulance is ook ter plaatse inmiddels. (slachtoffers?)
Bij zulke incidenten zijn die er altijd wel uit voorzorg.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:40 schreef FredvZ het volgende:
Bedanktquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:37 schreef zoalshetis het volgende:
gelukkig is het in die regio. die zeikerds is nederland liever kwijt dan rijk.
Gaat idd lekker daar!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:38 schreef Crazy-M het volgende:
Snelwegen in de omgeving totaal afgezet
quote:
Nee hoor.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:40 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Dan wonen ze blijkbaar niet in de buurt van Kijfhoek....
Je moet in je tweets beweren dat je op de rampplek staat, tot rtl het overneemt, daarna kan je allerlei indianenverhalen de lucht in slingeren.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:39 schreef tralalala het volgende:
Grappig hoe 1 persoon op twitter over een luchtalarm begint en het vervolgens door iedereen als waarheid wordt overgenomen.
ze zijn gewoon jaloers op zuid-holland-zuidquote:
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:41 schreef Oud_student het volgende:
Er wordt voor BLEVE gewaarschuwd. dat is als de vloeistof gaat koken en vervolgens exploderen, aanwijzing zou een straaljagergeluid zijn
Omdat het al bewezen heeft goed te fikken.....quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:43 schreef Oud_student het volgende:
Op TV rijnmond heeft men het over een gevaarlijke onbekende vloeistof.
Hoe weet je dat het gevaarlijk is als het onbekend is ???
Zekere voor het onzekere nemenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:43 schreef Oud_student het volgende:
Op TV rijnmond heeft men het over een gevaarlijke onbekende vloeistof.
Hoe weet je dat het gevaarlijk is als het onbekend is ???
Welke overheidsinstantie zal al eerste gaan roepen dat er geen gevaar is voor de volksgezondheid?quote:TIS 4.4
RU/CLU
Morsing of lekkage van gevaarlijke vloeistoffen met gevaar voor gezondheid buiten het brongebied• ernstige beschadiging van een of meer wagens
• uitstroom
• slachtoffers in omgeving
Dat zeggen ze toch altijd?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:43 schreef franklop het volgende:
Rijmond zegt dat voorlopig geen actie nodig is, zo acuut is het dus niet
Onnodig of onmogelijk is?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:43 schreef franklop het volgende:
Rijmond zegt dat voorlopig geen actie nodig is, zo acuut is het dus niet
quote:afgesloten. Voorlopig geen actie verreist. Nader bericht volgt. VRZHZ
quote:Radio Rijnmond is rampenzender geworden.
Ik zie niksquote:
Weten ze ook al, maar zeker met communicatie vertraagd het gewoon. Waarschijnlijk ethanol trouwens.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:47 schreef henkde_j het volgende:
Hoe is het nu mogelijk dat van zo'n trein niet bekend is wat er precies in zit. Ik neem toch aan dat zo'n goederentrein wel een vrachtbrief heeft
Zij weten het ook wel.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:47 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik zie niks
[..]
Weten ze ook al, maar zeker met communicatie vertraagd het gewoon.
weggehaald, dit blijkt niet zo te zijnquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:47 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik zie niks
[..]
Weten ze ook al, maar zeker met communicatie vertraagd het gewoon.
Wat een onzinquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:08 schreef RemcoDelft het volgende:
BTW, het stinkt nog steeds daar rond Moerdijk op de snelweg!
Ik denk dat de prioriteiten toch iets anders liggen dan het gelijk aan de hordes aanstormende journalisten te vertellen.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:47 schreef henkde_j het volgende:
Hoe is het nu mogelijk dat van zo'n trein niet bekend is wat er precies in zit. Ik neem toch aan dat zo'n goederentrein wel een vrachtbrief heeft
Dankuquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:49 schreef franklop het volgende:
niks geen explosie trouwens volgens de radioo, 2 wagons in de hens, geen vijf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |