Rutte heeft zojuist medegedeeld dat Al-Qaida hier expliciet niet achter zit.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:27 schreef Alicey het volgende:
Het is wel bal de laatste tijd, met die chemische dingen enzo.
shit, daar staan gewoon een aantal van die tanksquote:
Shermans?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:28 schreef wise het volgende:
[..]
shit, daar staan gewoon een aantal van die tanks
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:28 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Dat krijg je wanneer je overal op gaat bezuinigen, behalve op de topsalarissen en bonussen van een stel overrated bobo's enzo...
Ik zei toch: ze kunnen beter wegwezen, die wagens zijn niet meer te redden.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:28 schreef wise het volgende:
[..]
quote:
NEIN, PANZER!!!!!!!!!!!quote:
Ja hallo, denk ff aan Dordt die dan iedere keer de klos is?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:01 schreef Frutsel het volgende:
Staat de wind nu de andere kant op en krijgt Moerdijk een koekje van eigen deeg?
Gisteren al een schip in de rijn met giftige stoffen, daarvoor een trein bij Zevenaar, daarvoor Moerdijk
gaat lekker zeg
Prima. Ik verwelkom ze met open armen, als ze dat Haagse corrupte gespuis maar vervangen...quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:30 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
NEIN, PANZER!!!!!!!!!!!
DE DUITSERS KOMEN
gaat richting Hendrik Ido Ambacht, dus wij zitten goed denk ik zoquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja hallo, denk ff aan Dordt die dan iedere keer de klos is?
Kijkhoek is een van de gevaarlijkste plekken van ons landje.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:28 schreef wise het volgende:
[..]
Jij woont daar?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:31 schreef yvonne het volgende:
[..]
Kijkhoek is een van de gevaarlijkste plekken van ons landje.
Da's mooi kut voor de mensen daarquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:31 schreef franklop het volgende:
[..]
gaat richting Hendrik Ido Ambacht, dus wij zitten goed denk ik zo
Ja maar Dordt krijgen ze er niet onder, nu proberen ze het via Zwijndrecht.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja hallo, denk ff aan Dordt die dan iedere keer de klos is?
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Jennifer Ewbank vs luchtalarm: 1-0.
mijn vriendin heeft daar een tijd gewerkt (prorail) en het zag er wel altijd gevaarlijk uit, met al die goederentreinen en tanksquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:31 schreef yvonne het volgende:
[..]
Kijkhoek is een van de gevaarlijkste plekken van ons landje.
It's a dirty job, but somebody has to do it.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |