Omdat het al bewezen heeft goed te fikken.....quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:43 schreef Oud_student het volgende:
Op TV rijnmond heeft men het over een gevaarlijke onbekende vloeistof.
Hoe weet je dat het gevaarlijk is als het onbekend is ???
Zekere voor het onzekere nemenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:43 schreef Oud_student het volgende:
Op TV rijnmond heeft men het over een gevaarlijke onbekende vloeistof.
Hoe weet je dat het gevaarlijk is als het onbekend is ???
Welke overheidsinstantie zal al eerste gaan roepen dat er geen gevaar is voor de volksgezondheid?quote:TIS 4.4
RU/CLU
Morsing of lekkage van gevaarlijke vloeistoffen met gevaar voor gezondheid buiten het brongebied• ernstige beschadiging van een of meer wagens
• uitstroom
• slachtoffers in omgeving
Dat zeggen ze toch altijd?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:43 schreef franklop het volgende:
Rijmond zegt dat voorlopig geen actie nodig is, zo acuut is het dus niet
Onnodig of onmogelijk is?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:43 schreef franklop het volgende:
Rijmond zegt dat voorlopig geen actie nodig is, zo acuut is het dus niet
quote:afgesloten. Voorlopig geen actie verreist. Nader bericht volgt. VRZHZ
quote:Radio Rijnmond is rampenzender geworden.
Ik zie niksquote:
Weten ze ook al, maar zeker met communicatie vertraagd het gewoon. Waarschijnlijk ethanol trouwens.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:47 schreef henkde_j het volgende:
Hoe is het nu mogelijk dat van zo'n trein niet bekend is wat er precies in zit. Ik neem toch aan dat zo'n goederentrein wel een vrachtbrief heeft
Zij weten het ook wel.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:47 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik zie niks
[..]
Weten ze ook al, maar zeker met communicatie vertraagd het gewoon.
weggehaald, dit blijkt niet zo te zijnquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:47 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik zie niks
[..]
Weten ze ook al, maar zeker met communicatie vertraagd het gewoon.
Wat een onzinquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:08 schreef RemcoDelft het volgende:
BTW, het stinkt nog steeds daar rond Moerdijk op de snelweg!
Ik denk dat de prioriteiten toch iets anders liggen dan het gelijk aan de hordes aanstormende journalisten te vertellen.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:47 schreef henkde_j het volgende:
Hoe is het nu mogelijk dat van zo'n trein niet bekend is wat er precies in zit. Ik neem toch aan dat zo'n goederentrein wel een vrachtbrief heeft
Dankuquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:49 schreef franklop het volgende:
niks geen explosie trouwens volgens de radioo, 2 wagons in de hens, geen vijf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |