Tijd om te verhuizen?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dordt, Kijfhoek is op de ene hoek, Moerdijk is op de andere hoek
M'n ouders wonen in Zwijndrecht en die heb ik niet gehoord over een luchtalarm.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:36 schreef Sabeltandman het volgende:
Ik hoorde dat het luchtalarm was afgegaan, of las het, ergens.
Dan wonen ze blijkbaar niet in de buurt van Kijfhoek....quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:38 schreef MissMSX het volgende:
M'n ouders wonen in Zwijndrecht en die heb ik niet gehoord over een luchtalarm.
Voorzorgquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:40 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Dan wonen ze blijkbaar niet in de buurt van Kijfhoek....
Ambulance is ook ter plaatse inmiddels. (slachtoffers?)
Bij zulke incidenten zijn die er altijd wel uit voorzorg.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:40 schreef FredvZ het volgende:
Bedanktquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:37 schreef zoalshetis het volgende:
gelukkig is het in die regio. die zeikerds is nederland liever kwijt dan rijk.
Gaat idd lekker daar!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:38 schreef Crazy-M het volgende:
Snelwegen in de omgeving totaal afgezet
quote:
Nee hoor.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:40 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Dan wonen ze blijkbaar niet in de buurt van Kijfhoek....
Je moet in je tweets beweren dat je op de rampplek staat, tot rtl het overneemt, daarna kan je allerlei indianenverhalen de lucht in slingeren.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:39 schreef tralalala het volgende:
Grappig hoe 1 persoon op twitter over een luchtalarm begint en het vervolgens door iedereen als waarheid wordt overgenomen.
ze zijn gewoon jaloers op zuid-holland-zuidquote:
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:41 schreef Oud_student het volgende:
Er wordt voor BLEVE gewaarschuwd. dat is als de vloeistof gaat koken en vervolgens exploderen, aanwijzing zou een straaljagergeluid zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |