Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Hang zequote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ben ik wel eens![]()
ja moeders moet geopereerd wordenniet zo'n leuk belletje dus maar goed...
ik ga haar zoveel mogelijk helpen waar ik kan
even lekker bankhangen
K wou zeggen, tenzij je op zoek bent naar twee gebroken dijbenen kunnen we dat beter even andersom doenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:08 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Kom eens lekker bij me op de schoot
oh nee, ik kruip wel bij jou op schoot![]()
Maar dit was geen post, dit was een lapohuntquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb ook lang geleden lapo gehad
Dankquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:10 schreef Trevland het volgende:
[..]
* Trevland schenkt een kopje thee in voor Fha![]()
iddquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:10 schreef D. het volgende:
[..]
Maar dit was geen post, dit was een lapohunt
Vraag me af wat hij nou eigenlijk wilde zeggenquote:
Tsja, Niet gehunt is altijd misquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:10 schreef D. het volgende:
[..]
Maar dit was geen post, dit was een lapohunt
quote:
geen chocomelkquote:
De volgende keer is het onbewust, Anders mag je me slaanquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Een "ik wil persé het volgende deel openen"-lapo
Ik had gehoopt dat ie dan met een goede TT zou komen, maar dat valt ook tegenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Vraag me af wat hij nou eigenlijk wilde zeggen
Nee die heb ik vanmiddag genoeg gehadquote:
Wat ik me serieus afvraag is wat de reden is dat het bijvoeglijk naamwoord met een hoofdletter begintquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:12 schreef D. het volgende:
[..]
Ik had gehoopt dat ie dan met een goede TT zou komen, maar dat valt ook tegen
Ik dacht, nu we toch over Gemuilkorfde Retrievers praten, waarom dat niet in de TT verwerkt?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:12 schreef D. het volgende:
[..]
staat teh sexy manquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat ik me serieus afvraag is wat de reden is dat het bijvoeglijk naamwoord met een hoofdletter begint
Ja hoorquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:12 schreef Trevland het volgende:
[..]
Kan je daar dan genoeg van drinken?
Hij is nog jong, tijd genoeg om te leren. Tegen de tijd dat hij de baard in de keel krijgt, gaat het vast al wat beterquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:12 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb soms dat ik Onverwachts de CapsLock indrukquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat ik me serieus afvraag is wat de reden is dat het bijvoeglijk naamwoord met een hoofdletter begint
ik heb er nou net een warme met slagroom en een scheut ammarettoquote:
capslockquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb soms dat ik Onverwachts de CapsLock indruk
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan gaan we over op de volgende stappenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hij is nog jong, tijd genoeg om te leren. Tegen de tijd dat hij de baard in de keel krijgt, gaat het vast al wat beter.
Ik denk dat dat de naam van zijn clubje isquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het zou bijna geloofwaardig zijnquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb soms dat ik Onverwachts de CapsLock indruk
Nogal ja. Wat bezielt zo iemand dan vraag je je afquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:12 schreef D. het volgende:
[..]
Optimistquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hij is nog jong, tijd genoeg om te leren. Tegen de tijd dat hij de baard in de keel krijgt, gaat het vast al wat beter.
almostquote:
Ooooohquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:13 schreef D. het volgende:
[..]
Ik denk dat dat de naam van zijn clubje is
bij capslock maar 1 letter als hoofdletter, yeah rightquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]![]()
Weet jij niet wat capslock is of zit je dom te spelen?
Als je die knul meteen afschrijft, dan wordt het nooit wat... nu heeft hij tenminste nog een kleine kans dat het ooit wat wordt met hemquote:
Hormonenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nogal ja. Wat bezielt zo iemand dan vraag je je af
Wat geef jij toch weer een hoop vertrouwenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als je die knul meteen afschrijft, dan wordt het nooit wat... nu heeft hij tenminste nog een kleine kans dat het ooit wat wordt met hem.
Oke, Ik hou alvast op met het domme geneuzel van mijquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als je die knul meteen afschrijft, dan wordt het nooit wat... nu heeft hij tenminste nog een kleine kans dat het ooit wat wordt met hem.
Jaquote:
Werkzequote:
Als hij over een paar jaar gaat puberen, dan kunnen we ons wel schrap zetten jaquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
HormonenLang leve de puberteit
Hoe is het dan met jou?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JaHe, hoe is het?
![]()
[..]
Werkze
En hoi PeZu!Long time no see...
Poeh dat is lang geleden welquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
HormonenLang leve de puberteit
ik test mijn cloaking devicequote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JaHe, hoe is het?
![]()
[..]
Werkze
En hoi PeZu!Long time no see...
Dat heb je al vaker beloofd, ik zie er bar weinig vanquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Oke, Ik hou alvast op met het domme geneuzel van mij![]()
Ik ben al op het einde van de puberteitquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als hij over een paar jaar gaat puberen, dan kunnen we ons wel schrap zetten ja.
Ik wil het niet wetenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:16 schreef D. het volgende:
[..]
Van hem, en nog zeker 421 van zijn andere persoonlijkheden
Ja ik snap het ook nietquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:15 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wat geef jij toch weer een hoop vertrouwen
Ik probeer het beste in mensen naar boven te halenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:15 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wat geef jij toch weer een hoop vertrouwen
Dikke faal in dit geval natuurlijk.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik probeer het beste in mensen naar boven te halen.
Ja voor mij ookquote:
Jij denkt dat je met je 16e uitgepuberd bent?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben al op het einde van de puberteit
16 jaartjes hoor
Jij haalt soms wel eens iets in mij naar bovenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is in dit geval dat ze aan hun huiswerk gaan. Weet je best.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dank je dat je het zelf in zietquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dikke faal in dit geval natuurlijk.
Hij werkt slecht, ik zie jequote:
Au revoirquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Voor de verandering, Ik ga toch met mijn vader VI kijken, Ik ga weg, Doei
Misschien zien jullie mij om 22:15 opduiken
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jij haalt soms wel eens iets in mij naar boven
nu staat hij uit heh wakkere williequote:
Snert?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jij haalt soms wel eens iets in mij naar boven
oh joyquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Meer een reactie daaropquote:
Ik heb wel een cloaking device voor je, maar daar heb alleen ik iets aanquote:
Liever niet, tenzij je je wel kunt gedragenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:18 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Je moet altijd eerst het goede nieuws brengen, zodat het slechte nieuws minder hard aan komt.quote:
Oh jaquote:
Welke andere kleuters?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb wel een cloaking device voor je, maar daar heb alleen ik iets aanWerkt prima met die andere kleuters hier, overigens
Dat is waar maar of dit nog nieuws was, mhaw ik weet het nietquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je moet altijd eerst het goede nieuws brengen, zodat het slechte nieuws minder hard aan komt.
die heb ik ook jaquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb wel een cloaking device voor je, maar daar heb alleen ik iets aanWerkt prima met die andere kleuters hier, overigens
hmhmquote:
Nee echt!quote:
quote:
Me too...quote:
van boven naaer beneden snijdenquote:
Nee, sorry. Wat is het probleem jochiequote:
Wat is er aan de hand?quote:
Oooh, dan zal ik dat hebben gemistquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
was een post in het vorige topic
Til ik wel voor jequote:
quote:
aan jou heb ik dus niksquote:
Nopequote:
Zo erg is het ook weer nietquote:
Dat is geen dilemma, Grolsch, duidelijkquote:
Weet niet wat ik zo op de tv wil gaan kijkenquote:
Oh myquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:25 schreef Trevland het volgende:
[..]
aan jou heb ik dus niks
[..]
Nope
[..]
Zo erg is het ook weer niet
[..]
Dat is geen dilemma, Grolsch, duidelijk
[..]
Weet niet wat ik zo op de tv wil gaan kijken
Top Gear-Amerika special, Dogebal of the Pirates
Ik zei daarna sorry en vroeg wat er aan de hand is jochiequote:
Dan lees je het nietquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:25 schreef Swomp het volgende:
jullie live gesprek, gaat echt nergens over
oeps, sorry dacht dat ik in Radio Onz topic zatquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:25 schreef Swomp het volgende:
Dit is een SCquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:25 schreef Swomp het volgende:
mjaquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh myDat is al een zwaar dilemma voor je?
Erg hequote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh myDat is al een zwaar dilemma voor je?
Oh dat heb ik niet gezienquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik zei daarna sorry en vroeg wat er aan de hand is jochie
Logischquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:26 schreef Swomp het volgende:
[..]
oeps, sorry dacht dat ik in Radio Onz topic zat
Bedankt voor de tipquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:25 schreef Trevland het volgende:
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:26 schreef Swomp het volgende:
[..]
oeps, sorry dacht dat ik in Radio Onz topic zat
Die Top Gear-Amerika special is toch al 1.000.000 x uitgezonden??quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:25 schreef Trevland het volgende:
[..]
aan jou heb ik dus niks
[..]
Nope
[..]
Zo erg is het ook weer niet
[..]
Dat is geen dilemma, Grolsch, duidelijk
[..]
Nee, had verschillende vensters met topics openstaan ...quote:
Waar komt die?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Die Top Gear-Amerika special is toch al 1.000.000 x uitgezonden??
Wel ERG leuk trouwens
na 100x kijken nog altijd beter dan iets dat heet dodgeball vs piratesquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wel ERG leuk trouwens
Same here, klets ik opeens een hele middag mee in OUDquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja ik post ook altijd per ongeluk in R&P ineens. Heel raar.
Juist omdat zo vaak uitgezonden en vind hem toch wat minder dan de andere specials, de winter special blijft toch mijn favoquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wel ERG leuk trouwens
quote:
Ik heb nog nooit een gemuilkorfde retriever gezienquote:
Ligt er aan wat voor een merk het isquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:30 schreef D. het volgende:
[..]
Als ik een bepaald automerk zie roep ik het altijd spontaan uit.
In dit geval typend dus
Die heb IK dan weer niet gezienquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:29 schreef Trevland het volgende:
[..]
Juist omdat zo vaak uitgezonden en vind hem toch wat minder dan de andere specials, de winter special blijft toch mijn favo
kut beesten zijn zwaar agressiefquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een gemuilkorfde retriever gezien
quote:
Nee, ik dus ook nietquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een gemuilkorfde retriever gezien
Er is maar 1 echt USA merkquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:31 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ligt er aan wat voor een merk het is
Die is ook al tig keer op tv geweestquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Die heb IK dan weer niet gezien
Gelukkig maar, ik was bijna bangquote:
OMG! Eet hij nou een bastketbal op?quote:
kun je lachen maar de meeste honden aanvallen komen voor met gouden halersquote:
Weet ikquote:
Ja, geeft je dan ook gelijk een idee hoe groot die hond isquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
OMG! Eet hij nou een bastketbal op?![]()
* suikertaartje duikt bibberend van angst in een hoekje
Hoi PeZuquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:32 schreef PeZu het volgende:
[..]
kun je lachen maar de meeste honden aanvallen komen voor met gouden halers
ik ben zelfs ook eens gebeten doro zo'n satansgebroed
Ik ga dood van angstquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, geeft je dan ook gelijk een idee hoe groot die hond is
ongeveer even mooiquote:
Maakt niet uit, ik wil 'm nog steeds wel hebben. Inpakken hoeft nietquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:33 schreef Trevland het volgende:
[..]
De vroegere ja de nieuwe niet meer echt Amerikaans
Ik ook, alleen denk dat ik hem dan in ruil en voor het geld een andere auto haal en nog wat andere leuke dingen doequote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:34 schreef D. het volgende:
[..]
Maakt niet uit, ik wil 'm nog steeds wel hebben. Inpakken hoeft niet
Las te snel denk ikquote:
Een Golfje en 14 hoerenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:35 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ook, alleen denk dat ik hem dan in ruil en voor het geld een andere auto haal en nog wat andere leuke dingen doe
Ik wil ook poffertjesquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:35 schreef Myraela het volgende:
De mannen eten poffertjes hier.Van alleen de geur word ik al gelukkig.
![]()
mannen?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:35 schreef Myraela het volgende:
De mannen eten poffertjes hier.Van alleen de geur word ik al gelukkig.
![]()
Een andere?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:35 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ook, alleen denk dat ik hem dan in ruil en voor het geld een andere auto haal en nog wat andere leuke dingen doe
Samen verstoppen in een hoekje?quote:
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:32 schreef PeZu het volgende:
[..]
kun je lachen maar de meeste honden aanvallen komen voor met gouden halers
ik ben zelfs ook eens gebeten doro zo'n satansgebroed
Ja of op een luchtkussenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Samen verstoppen in een hoekje?
zo klinkt kotsen wel ongeveer jaquote:
Wat is daar mis mee? NOU?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:37 schreef D. het volgende:
[..]
Dat moet wel lukken van dat geld
Maar voor mij nooit een Volvo
quote:
oohwquote:
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik las vette Myraela for President![]()
Dan blijf lekker rondrijen in die proletenbak van je man. Nog niet eens geld voor een dak eropquote:
het is geluktquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
WokJe bent heel thuisgekomen
![]()
Da's persoonlijk denk ik. Op zich is er niets mis mee, maar het is absoluut niet mijn auto.quote:
Ik dacht dat jij eigen baas wasquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:41 schreef D. het volgende:
[..]
Da's persoonlijk denk ik. Op zich is er niets mis mee, maar het is absoluut niet mijn auto.
3 jaar geleden hadden beide buren, bijde bazen en beide collega's een Volvo. Niet mijn ding
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
D'r zit een dak opquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan blijf lekker rondrijen in die proletenbak van je man. Nog niet eens geld voor een dak erop
Maar sinds ik in eentje heb gereden wil ik er zelf ook eentjequote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:41 schreef D. het volgende:
[..]
Da's persoonlijk denk ik. Op zich is er niets mis mee, maar het is absoluut niet mijn auto.
3 jaar geleden hadden beide buren, bijde bazen en beide collega's een Volvo. Niet mijn ding
zo zou het elke dag moeten zijn hequote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:41 schreef wel.o.k het volgende:
suikertje
lekkere koffiedame van vanmiddag
Doe wat je niet laten kanquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:42 schreef MPG het volgende:
Even een snelle zwaai, en dan weer verder hier![]()
De allereerste auto waarin ik reed toen ik mijn rijbewijs had was de Volvo van mijn moederquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:42 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar sinds ik in eentje heb gereden wil ik er zelf ook eentje
Ja dan kan ik snappen waarom je het niet wilquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:43 schreef D. het volgende:
[..]
De allereerste auto waarin ik reed toen ik mijn rijbewijs had was de Volvo van mijn moeder
Het was zelfs de auto waarmee ik naar het gemeentehuis reed om het rijbewijs op te halen
Bord leegetenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:42 schreef MPG het volgende:
wat is gebeurd met je lieve taartje?quote:
draaideur poesquote:
mpgquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:42 schreef MPG het volgende:
als dat zou kunnenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
zo zou het elke dag moeten zijn he
Ik vond 'm altijd heel afstandelijk, en toen ik jaren later in die van mijn collega reed kreeg ik hetzelfde gevoelquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ja dan kan ik snappen waarom je het niet wil
Geen tijd voor die frivoliteiten. De biologische tijdbom tikt iedere tik harder.quote:
Misschien ligt het ook wel aan het model en bouwjaar, die waarin ik in reed was nog niet zo heel oudquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:45 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vond 'm altijd heel afstandelijk, en toen ik jaren later in die van mijn collega reed kreeg ik hetzelfde gevoel
Lopen?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:45 schreef Ladylike het volgende:
zo, alles opnieuw opgestart enzo, eens kijken hoe fok nu hier loopt
Ik hoor voor je goedquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:45 schreef Ladylike het volgende:
zo, alles opnieuw opgestart enzo, eens kijken hoe fok nu hier loopt
Nouja, tussen die 2 modellen zat zo'n 10 jaarquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:46 schreef Trevland het volgende:
[..]
Misschien ligt het ook wel aan het model en bouwjaar, die waarin ik in reed was nog niet zo heel oud
ik heb nog wat voor je hehquote:
nja hoe fok het hier doet dan...quote:
Het kan ook gewoon niet jou ding zijn en wel de mijnequote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:47 schreef D. het volgende:
[..]
Nouja, tussen die 2 modellen zat zo'n 10 jaar
op mij?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:45 schreef wel.o.k het volgende:
als dat zou kunnen![]()
waar moet ik tekenen?
Dat zei ik al, op zich niets mis met Volvo, maar niet mijn dingquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
Het kan ook gewoon niet jou ding zijn en wel de mijne
met eetbare inktquote:
ook wel mar nog ietsquote:
ookquote:
Het was voor mij ook een shockquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:49 schreef Trevland het volgende:
Wish, zo stil van de auto die ik wil?
quote:
quote:
ik heb altijd gei.. euhm goede ideeenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:50 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
* wel.o.ktekent streepjes en rondjes en kruisjes op st
[..]
goed idee
* wel.o.klikt alle streepjes en rondjes en kruisjes weer van st af
Iets spannendersquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoezo dat dan?
Wat had jij dan gedacht?
nooit wat van gemerktquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik heb altijd gei.. euhm goede ideeen
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:50 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
* wel.o.ktekent streepjes en rondjes en kruisjes op st
[..]
goed idee
* wel.o.klikt alle streepjes en rondjes en kruisjes weer van st af
jouw foutquote:
Het is nog steeds een Volvoquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:51 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zo spannend genoeg?
[ afbeelding ]
Dan is een Volvo een stuk spannender jaquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:53 schreef Stuart het volgende:
Wat voel ik me saai tussen al deze autoliefhebbers. Ik vind gewoon een Golf 6 leuk
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:53 schreef Stuart het volgende:
Wat voel ik me saai tussen al deze autoliefhebbers. Ik vind gewoon een Golf 6 leuk
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:53 schreef Stuart het volgende:
ik zal zorgen dat ze problemen krijgenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
![]()
ja, dat mag zeker iedere dag wel zo zijn
neem mequote:
anders zorg ik wel dat ze problemen krijgenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:54 schreef wel.o.k het volgende:
ik zal zorgen dat ze problemen krijgen
Het is een alfa en hij is rood.quote:
ooh jah johquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Het is een alfa en hij is rood.
goede argumentenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Mijn allereerste auto was een rode Alfaquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zie mijn 2de autoquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:56 schreef D. het volgende:
[..]
Da's toch wel een stukje spannender, toch?
Ik vind hem niet echt heel erg mooiquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:56 schreef D. het volgende:
[..]
Da's toch wel een stukje spannender, toch?
quote:
Mijn smaak is het ook niet, maar ik had het over auto's die spannender waren, en dat is ie zekerquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik vind hem niet echt heel erg mooi
Hoe oud was je toen?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:56 schreef D. het volgende:
[..]
Mijn allereerste auto was een rode Alfa
slopen die handelquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
anders zorg ik wel dat ze problemen krijgen
Truequote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:57 schreef D. het volgende:
[..]
Mijn smaak is het ook niet, maar ik had het over auto's die spannender waren, en dat is ie zeker
mijne ookquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:56 schreef D. het volgende:
[..]
Mijn allereerste auto was een rode Alfa
quote:
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
Kan er ook nog wel deze bij ga ik van de weg af
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |