quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik las vette Myraela for President![]()
Dan blijf lekker rondrijen in die proletenbak van je man. Nog niet eens geld voor een dak eropquote:
het is geluktquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
WokJe bent heel thuisgekomen
![]()
Da's persoonlijk denk ik. Op zich is er niets mis mee, maar het is absoluut niet mijn auto.quote:
Ik dacht dat jij eigen baas wasquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:41 schreef D. het volgende:
[..]
Da's persoonlijk denk ik. Op zich is er niets mis mee, maar het is absoluut niet mijn auto.
3 jaar geleden hadden beide buren, bijde bazen en beide collega's een Volvo. Niet mijn ding
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
D'r zit een dak opquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan blijf lekker rondrijen in die proletenbak van je man. Nog niet eens geld voor een dak erop
Maar sinds ik in eentje heb gereden wil ik er zelf ook eentjequote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:41 schreef D. het volgende:
[..]
Da's persoonlijk denk ik. Op zich is er niets mis mee, maar het is absoluut niet mijn auto.
3 jaar geleden hadden beide buren, bijde bazen en beide collega's een Volvo. Niet mijn ding
zo zou het elke dag moeten zijn hequote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:41 schreef wel.o.k het volgende:
suikertje
lekkere koffiedame van vanmiddag
Doe wat je niet laten kanquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:42 schreef MPG het volgende:
Even een snelle zwaai, en dan weer verder hier![]()
De allereerste auto waarin ik reed toen ik mijn rijbewijs had was de Volvo van mijn moederquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:42 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar sinds ik in eentje heb gereden wil ik er zelf ook eentje
Ja dan kan ik snappen waarom je het niet wilquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:43 schreef D. het volgende:
[..]
De allereerste auto waarin ik reed toen ik mijn rijbewijs had was de Volvo van mijn moeder
Het was zelfs de auto waarmee ik naar het gemeentehuis reed om het rijbewijs op te halen
Bord leegetenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:42 schreef MPG het volgende:
wat is gebeurd met je lieve taartje?quote:
draaideur poesquote:
mpgquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:42 schreef MPG het volgende:
als dat zou kunnenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
zo zou het elke dag moeten zijn he
Ik vond 'm altijd heel afstandelijk, en toen ik jaren later in die van mijn collega reed kreeg ik hetzelfde gevoelquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ja dan kan ik snappen waarom je het niet wil
Geen tijd voor die frivoliteiten. De biologische tijdbom tikt iedere tik harder.quote:
Misschien ligt het ook wel aan het model en bouwjaar, die waarin ik in reed was nog niet zo heel oudquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:45 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vond 'm altijd heel afstandelijk, en toen ik jaren later in die van mijn collega reed kreeg ik hetzelfde gevoel
Lopen?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:45 schreef Ladylike het volgende:
zo, alles opnieuw opgestart enzo, eens kijken hoe fok nu hier loopt
Ik hoor voor je goedquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:45 schreef Ladylike het volgende:
zo, alles opnieuw opgestart enzo, eens kijken hoe fok nu hier loopt
Nouja, tussen die 2 modellen zat zo'n 10 jaarquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:46 schreef Trevland het volgende:
[..]
Misschien ligt het ook wel aan het model en bouwjaar, die waarin ik in reed was nog niet zo heel oud
ik heb nog wat voor je hehquote:
nja hoe fok het hier doet dan...quote:
Het kan ook gewoon niet jou ding zijn en wel de mijnequote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:47 schreef D. het volgende:
[..]
Nouja, tussen die 2 modellen zat zo'n 10 jaar
op mij?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:45 schreef wel.o.k het volgende:
als dat zou kunnen![]()
waar moet ik tekenen?
Dat zei ik al, op zich niets mis met Volvo, maar niet mijn dingquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
Het kan ook gewoon niet jou ding zijn en wel de mijne
met eetbare inktquote:
ook wel mar nog ietsquote:
ookquote:
Het was voor mij ook een shockquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:49 schreef Trevland het volgende:
Wish, zo stil van de auto die ik wil?
quote:
quote:
ik heb altijd gei.. euhm goede ideeenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:50 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
* wel.o.ktekent streepjes en rondjes en kruisjes op st
[..]
goed idee
* wel.o.klikt alle streepjes en rondjes en kruisjes weer van st af
Iets spannendersquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoezo dat dan?
Wat had jij dan gedacht?
nooit wat van gemerktquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik heb altijd gei.. euhm goede ideeen
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:50 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
* wel.o.ktekent streepjes en rondjes en kruisjes op st
[..]
goed idee
* wel.o.klikt alle streepjes en rondjes en kruisjes weer van st af
jouw foutquote:
Het is nog steeds een Volvoquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:51 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zo spannend genoeg?
[ afbeelding ]
Dan is een Volvo een stuk spannender jaquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:53 schreef Stuart het volgende:
Wat voel ik me saai tussen al deze autoliefhebbers. Ik vind gewoon een Golf 6 leuk
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:53 schreef Stuart het volgende:
Wat voel ik me saai tussen al deze autoliefhebbers. Ik vind gewoon een Golf 6 leuk
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:53 schreef Stuart het volgende:
ik zal zorgen dat ze problemen krijgenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
![]()
ja, dat mag zeker iedere dag wel zo zijn
neem mequote:
anders zorg ik wel dat ze problemen krijgenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:54 schreef wel.o.k het volgende:
ik zal zorgen dat ze problemen krijgen
Het is een alfa en hij is rood.quote:
ooh jah johquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Het is een alfa en hij is rood.
goede argumentenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Mijn allereerste auto was een rode Alfaquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zie mijn 2de autoquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:56 schreef D. het volgende:
[..]
Da's toch wel een stukje spannender, toch?
Ik vind hem niet echt heel erg mooiquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:56 schreef D. het volgende:
[..]
Da's toch wel een stukje spannender, toch?
quote:
Mijn smaak is het ook niet, maar ik had het over auto's die spannender waren, en dat is ie zekerquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik vind hem niet echt heel erg mooi
Hoe oud was je toen?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:56 schreef D. het volgende:
[..]
Mijn allereerste auto was een rode Alfa
slopen die handelquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
anders zorg ik wel dat ze problemen krijgen
Truequote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:57 schreef D. het volgende:
[..]
Mijn smaak is het ook niet, maar ik had het over auto's die spannender waren, en dat is ie zeker
mijne ookquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:56 schreef D. het volgende:
[..]
Mijn allereerste auto was een rode Alfa
quote:
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
Kan er ook nog wel deze bij ga ik van de weg af
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |