Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Hang zequote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ben ik wel eens![]()
ja moeders moet geopereerd wordenniet zo'n leuk belletje dus maar goed...
ik ga haar zoveel mogelijk helpen waar ik kan
even lekker bankhangen
K wou zeggen, tenzij je op zoek bent naar twee gebroken dijbenen kunnen we dat beter even andersom doenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:08 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Kom eens lekker bij me op de schoot
oh nee, ik kruip wel bij jou op schoot![]()
Maar dit was geen post, dit was een lapohuntquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb ook lang geleden lapo gehad
Dankquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:10 schreef Trevland het volgende:
[..]
* Trevland schenkt een kopje thee in voor Fha![]()
iddquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:10 schreef D. het volgende:
[..]
Maar dit was geen post, dit was een lapohunt
Vraag me af wat hij nou eigenlijk wilde zeggenquote:
Tsja, Niet gehunt is altijd misquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:10 schreef D. het volgende:
[..]
Maar dit was geen post, dit was een lapohunt
quote:
geen chocomelkquote:
De volgende keer is het onbewust, Anders mag je me slaanquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Een "ik wil persé het volgende deel openen"-lapo
Ik had gehoopt dat ie dan met een goede TT zou komen, maar dat valt ook tegenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Vraag me af wat hij nou eigenlijk wilde zeggen
Nee die heb ik vanmiddag genoeg gehadquote:
Wat ik me serieus afvraag is wat de reden is dat het bijvoeglijk naamwoord met een hoofdletter begintquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:12 schreef D. het volgende:
[..]
Ik had gehoopt dat ie dan met een goede TT zou komen, maar dat valt ook tegen
Ik dacht, nu we toch over Gemuilkorfde Retrievers praten, waarom dat niet in de TT verwerkt?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:12 schreef D. het volgende:
[..]
staat teh sexy manquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat ik me serieus afvraag is wat de reden is dat het bijvoeglijk naamwoord met een hoofdletter begint
Ja hoorquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:12 schreef Trevland het volgende:
[..]
Kan je daar dan genoeg van drinken?
Hij is nog jong, tijd genoeg om te leren. Tegen de tijd dat hij de baard in de keel krijgt, gaat het vast al wat beterquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:12 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb soms dat ik Onverwachts de CapsLock indrukquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat ik me serieus afvraag is wat de reden is dat het bijvoeglijk naamwoord met een hoofdletter begint
ik heb er nou net een warme met slagroom en een scheut ammarettoquote:
capslockquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb soms dat ik Onverwachts de CapsLock indruk
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan gaan we over op de volgende stappenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hij is nog jong, tijd genoeg om te leren. Tegen de tijd dat hij de baard in de keel krijgt, gaat het vast al wat beter.
Ik denk dat dat de naam van zijn clubje isquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het zou bijna geloofwaardig zijnquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb soms dat ik Onverwachts de CapsLock indruk
Nogal ja. Wat bezielt zo iemand dan vraag je je afquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:12 schreef D. het volgende:
[..]
Optimistquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hij is nog jong, tijd genoeg om te leren. Tegen de tijd dat hij de baard in de keel krijgt, gaat het vast al wat beter.
almostquote:
Ooooohquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:13 schreef D. het volgende:
[..]
Ik denk dat dat de naam van zijn clubje is
bij capslock maar 1 letter als hoofdletter, yeah rightquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]![]()
Weet jij niet wat capslock is of zit je dom te spelen?
Als je die knul meteen afschrijft, dan wordt het nooit wat... nu heeft hij tenminste nog een kleine kans dat het ooit wat wordt met hemquote:
Hormonenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nogal ja. Wat bezielt zo iemand dan vraag je je af
Wat geef jij toch weer een hoop vertrouwenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als je die knul meteen afschrijft, dan wordt het nooit wat... nu heeft hij tenminste nog een kleine kans dat het ooit wat wordt met hem.
Oke, Ik hou alvast op met het domme geneuzel van mijquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als je die knul meteen afschrijft, dan wordt het nooit wat... nu heeft hij tenminste nog een kleine kans dat het ooit wat wordt met hem.
Jaquote:
Werkzequote:
Als hij over een paar jaar gaat puberen, dan kunnen we ons wel schrap zetten jaquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
HormonenLang leve de puberteit
Hoe is het dan met jou?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JaHe, hoe is het?
![]()
[..]
Werkze
En hoi PeZu!Long time no see...
Poeh dat is lang geleden welquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
HormonenLang leve de puberteit
ik test mijn cloaking devicequote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JaHe, hoe is het?
![]()
[..]
Werkze
En hoi PeZu!Long time no see...
Dat heb je al vaker beloofd, ik zie er bar weinig vanquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Oke, Ik hou alvast op met het domme geneuzel van mij![]()
Ik ben al op het einde van de puberteitquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als hij over een paar jaar gaat puberen, dan kunnen we ons wel schrap zetten ja.
Ik wil het niet wetenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:16 schreef D. het volgende:
[..]
Van hem, en nog zeker 421 van zijn andere persoonlijkheden
Ja ik snap het ook nietquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:15 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wat geef jij toch weer een hoop vertrouwen
Ik probeer het beste in mensen naar boven te halenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:15 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wat geef jij toch weer een hoop vertrouwen
Dikke faal in dit geval natuurlijk.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik probeer het beste in mensen naar boven te halen.
Ja voor mij ookquote:
Jij denkt dat je met je 16e uitgepuberd bent?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben al op het einde van de puberteit
16 jaartjes hoor
Jij haalt soms wel eens iets in mij naar bovenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is in dit geval dat ze aan hun huiswerk gaan. Weet je best.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dank je dat je het zelf in zietquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dikke faal in dit geval natuurlijk.
Hij werkt slecht, ik zie jequote:
Au revoirquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Voor de verandering, Ik ga toch met mijn vader VI kijken, Ik ga weg, Doei
Misschien zien jullie mij om 22:15 opduiken
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jij haalt soms wel eens iets in mij naar boven
nu staat hij uit heh wakkere williequote:
Snert?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jij haalt soms wel eens iets in mij naar boven
oh joyquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Meer een reactie daaropquote:
Ik heb wel een cloaking device voor je, maar daar heb alleen ik iets aanquote:
Liever niet, tenzij je je wel kunt gedragenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:18 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Je moet altijd eerst het goede nieuws brengen, zodat het slechte nieuws minder hard aan komt.quote:
Oh jaquote:
Welke andere kleuters?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb wel een cloaking device voor je, maar daar heb alleen ik iets aanWerkt prima met die andere kleuters hier, overigens
Dat is waar maar of dit nog nieuws was, mhaw ik weet het nietquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je moet altijd eerst het goede nieuws brengen, zodat het slechte nieuws minder hard aan komt.
die heb ik ook jaquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb wel een cloaking device voor je, maar daar heb alleen ik iets aanWerkt prima met die andere kleuters hier, overigens
hmhmquote:
Nee echt!quote:
quote:
Me too...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |