quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:18 schreef mlg het volgende:
[..]
De meeste van rechts zijn ook tegen de missie hoor
Gefeliciteerd.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:18 schreef mlg het volgende:
[..]
Aha en vervolgens wel de PvdA voor rotte vis uitmaken omdat die zich wou houden aan de afspraken met het parlement over Afghanistanquote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:18 schreef mlg het volgende:
[..]
Mlg is natuurlijk een PVV'er. Had het kunnen weten.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:29 schreef du_ke het volgende:
[..]
Aha en vervolgens wel de PvdA voor rotte vis uitmaken omdat die zich wou houden aan de afspraken met het parlement over Afghanistan?
Je bedoelt Wouter Bos ipv de PvdA.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:29 schreef du_ke het volgende:
[..]
Aha en vervolgens wel de PvdA voor rotte vis uitmaken omdat die zich wou houden aan de afspraken met het parlement over Afghanistan?
Nou nee...niet echt.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:31 schreef eriksd het volgende:
[..]
Je bedoelt Wouter Bos ipv de PvdA.
Daar blijkt niet veel uit behalve dat Bos niet bereid was met buitenlandse partijen te onderhandelen over een Nederlands issue. Dat zouden meer partijen moeten doen.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:36 schreef eriksd het volgende:
De gelederen waar nou niet echt gesloten hé. Blijkt nu ook uit die wikileakshandel.
Neuh niet echt.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:31 schreef eriksd het volgende:
[..]
Je bedoelt Wouter Bos ipv de PvdA.
Ja tuurlijk mogen die gekort worden. Net zoals ik al eens heb aangegeven dat iemand die wegens een burqa niet aan het werk komt van mij ook haar uitkering mag verliezen.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:30 schreef eriksd het volgende:
[..]
Hoe werkt jou verhaal exact bij mensen die er de kantjes vanaf lopen en door hun houding niet aan werk komen? Mogen wij die wel korten?
Daarover hebben ze vast van alles en nogwat in hun program staanquote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:55 schreef Morendo het volgende:
"Het moet eerlijker." PvdA-leus.
Hoe dan?
Rechtse mensen betalen negentig procent belasting terwijl wij juist niets hoeven te betalen. Eerlijk genoeg, naar ik dacht.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:55 schreef Morendo het volgende:
Hoe dan?
http://nu.pvda.nl/standpuntenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:55 schreef Morendo het volgende:
Hoe dan?
Daar valt ook iets voor te zeggen.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Rechtse mensen betalen negentig procent belasting terwijl wij juist niets hoeven te betalen. Eerlijk genoeg, naar ik dacht.
Dat lijkt mij een fantastisch voorstelquote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Rechtse mensen betalen negentig procent belasting terwijl wij juist niets hoeven te betalen. Eerlijk genoeg, naar ik dacht.
Want de grootste hobby van rechts is belasting betalenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Oh, dat is wel heel eerlijk. En hoe betalen ze die extra uitgave?quote:Daarbij handhaven we 0,8 procent BNP voor ontwikkelingssamenwerking.
Zit er geen financiële paragraaf bij?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:02 schreef Morendo het volgende:
[..]
Oh, dat is wel heel eerlijk. En hoe betalen ze die extra uitgave?
De huidige regering geeft 0.7% uit aan ows. Hoe wil de PvdA dat weer opkrikken naar 0.8%? Dat is het punt.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:06 schreef du_ke het volgende:
[..]
Zit er geen financiële paragraaf bij?
Dat het jullie hobby niet is, interesseert mij niet. Gevraagd werd wat eerlijk is in onze ogen.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:01 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Want de grootste hobby van rechts is belasting betalen.
Oh wacht.
Oh ze zijn vergeten het te updaten? Slordig.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:09 schreef Morendo het volgende:
[..]
De huidige regering geeft 0.7% uit aan ows. Hoe wil de PvdA dat weer opkrikken naar 0.8%? Dat is het punt.
Yeah right, en jij bent een CPN'erquote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:30 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mlg is natuurlijk een PVV'er. Had het kunnen weten.
Jij schurkt meer tegen de PVV aan dan koos tegen de CPN hoorquote:
Tja, dat is jullie probleemquote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:01 schreef GSbrder het volgende:
Want de grootste hobby van rechts is belasting betalen.
Oh wacht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |