In grote lijnen is dat toch overduidelijk?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:47 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik zou niet weten hoe ik kan discussieren met iemand als geeneens vaststaat wat het criterium is.
Enlighten me.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:04 schreef du_ke het volgende:
[..]
In grote lijnen is dat toch overduidelijk?
Ik kan er geen bron van vindenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:03 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Mooi!Rutte 1 heeft ook weinig toekomst, in maart zullen ze de meerderheid in de eerste kamer niet krijgen.
Oh ja, want nu stapt Rutte op. Misschien is dit wel een blessing in disguise voor Rutte.quote:
quote:
http://twitter.com/JaapJansenquote:BREKEND Partijraad GroenLinks stemt met 31 voor en 17 tegen motie 'wij adviseren de fractie geen missie in Afghanistan te steunen'
Mwah, Rutte had dit voorstel er natuurlijk wel graag doorgekregen en dat word nu een beetje moeilijk.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:07 schreef Morendo het volgende:
[..]
Oh ja, want nu stapt Rutte op. Misschien is dit wel een blessing in disguise voor Rutte.
Nee, maar z'n eerste poging om een meerderheid te krijgen voor het beleid van z'n minderheidskabinet faalt nu al. Daar moet ik wel om grinniken.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:07 schreef Morendo het volgende:
[..]
Oh ja, want nu stapt Rutte op. Misschien is dit wel een blessing in disguise voor Rutte.
In de praktijk kun je natuurlijk moeilijk voorstemmen als de achterban tegen is. Dat levert natuurlijk een enorm kiezersverlies op en dat zullen ze dus ook nooit doen.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:09 schreef Morendo het volgende:
Bovendien: kamerleden stemmen zonder last. Dus als GL-kamerleden over een greintje fatsoen beschikken stemmen ze gewoon in met de politiemissie.
Fatsoen is een zinloze missie steunen?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:09 schreef Morendo het volgende:
Bovendien: kamerleden stemmen zonder last. Dus als GL-kamerleden over een greintje fatsoen beschikken stemmen ze gewoon in met de politiemissie.
Maar zo werkt het dus niet.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:09 schreef Morendo het volgende:
Zal in de praktijk wel zo gaan.quote:
quote:
quote:Uitgangspunt
Het liberalisme heeft als uitgangspunt de vrijheid van het individu. Liberalen streven naar een samenleving waarin burgers grote vrijheden genieten, zoals de burgerrechten die het individu beschermen en de macht van de staat en de kerk beperken. Ook streeft het liberalisme naar een vrije markt waarin de overheid zich terughoudend opstelt. Ander speerpunt van het liberalisme is de scheiding van kerk en staat (onder andere als voorwaarde voor godsdienstige tolerantie). Ook willen liberalen dat de staatsinrichting wordt vastgelegd in een grondwet waarin ook de grondrechten van de burger staan. Van de overheid werd alleen verlangd dat ze alleen die bestuursdomeinen voor haar rekening zou nemen, die onmogelijk door het individu behartigd konden worden (openbare functies, openbare werken, landsverdediging, ...)
Haha, geweldig hoe rechts em begint te knijpen. Wat zal ik lachen als de boel over iets minder dan een jaartje in elkaar flikkert als een kaartenhuis.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:09 schreef Morendo het volgende:
Dat is wel waar. Daarom was Paars+ ook zo'n onzin.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:10 schreef Schnappieter het volgende:
[..]
In de praktijk kun je natuurlijk moeilijk voorstemmen als de achterban tegen is. Dat levert natuurlijk een enorm kiezersverlies op en dat zullen ze dus ook nooit doen.
Helaas zie ik het niet gebeuren, Groenlinks gaat echt niet een meerderheid van de ledenraad tegen zich in het harnas jagen.quote:
Aan de andere kant voorkomen ze met tegenstemmen een nederlaag bij de verkiezingen voor de staten straks. Het blijft ook politiek.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:09 schreef Morendo het volgende:
Het is inderdaad triest om te zien dat de VVD aanhang meer opheeft met een partij die de overheid actief moslims vanwege hun geloof wil laten discriminerenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:11 schreef Morendo het volgende:
[..]
Dat is wel waar. Daarom was Paars+ ook zo'n onzin.
Achja, moet ik weer een chronologisch overzicht van je voorspellingen gaan geven? PvdA wordt de grootste! Paars wordt het! Rutte zijn piketpalen moeten weg! Job neemt het voortouw! Job weet hoe het moet! Dat rechtse kabinet komt er niet! Dat rechtse kabinet valt na een maand! Dat rechtse kabinet valt na twee maanden! Dat rechtse kabinet valt voor kerst! Dat rechtse kabinet valt voor december!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:11 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Haha, geweldig hoe rechts em begint te knijpen. Wat zal ik lachen als de boel over iets minder dan een jaartje in elkaar flikkert als een kaartenhuis.
Nieuw jaar, nieuwe kansen. Wellicht dat mijn voorspellingen in 2011 wat accurater zijn.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:14 schreef eriksd het volgende:
[..]
Achja, moet ik weer een chronologisch overzicht van je voorspellingen gaan geven? PvdA wordt de grootste! Paars wordt het! Rutte zijn piketpalen moeten weg! Job neemt het voortouw! Job weet hoe het moet! Dat rechtse kabinet komt er niet! Dat rechtse kabinet valt na een maand! Dat rechtse kabinet valt na twee maanden! Dat rechtse kabinet valt voor kerst! Dat rechtse kabinet valt voor december!
Dat was inderdaad de domme angst van velen die deze coalitie pertinent niet zagen zitten, en wat is er vervolgens uitgekomen van deze angst? Discrimineert de Nederlandse overheid actief moslims?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:13 schreef du_ke het volgende:
[..]
Het is inderdaad triest om te zien dat de VVD aanhang meer opheeft met een partij die de overheid actief moslims vanwege hun geloof wil laten discrimineren.
Ik hoop van nietquote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:16 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nieuw jaar, nieuwe kansen. Wellicht dat mijn voorspellingen in 2011 wat accurater zijn.
De meeste van rechts zijn ook tegen de missie hoorquote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:11 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Haha, geweldig hoe rechts em begint te knijpen. Wat zal ik lachen als de boel over iets minder dan een jaartje in elkaar flikkert als een kaartenhuis.
Wat ik zie is dat de partij die dat wil steeds verder groeit en meer invloed krijgt waardoor ze inderdaad maatregelen door weten te drukken om nogal dubieuze redenen.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:17 schreef Morendo het volgende:
[..]
Dat was inderdaad de domme angst van velen die deze coalitie pertinent niet zagen zitten, en wat is er vervolgens uitgekomen van deze angst? Discrimineert de Nederlandse overheid actief moslims?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |