Wat een teleurgang voor Peggold dan, dat Rutte uiteindelijk voorkeur voor Geert had. Ook nog te bedenken dat D66 altijd onderaan de peilingen en verkiezingen ergens dwaalt.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:06 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Grappig? Dat mag toch geen verrassing heten? Of denk je dat die klaphark Wilders de eerste keus was van onze premier? Ik schat Rutte eerlijk gezegd wel een stukje hoger in.
Aangezien hier iedereen moord en brand schreeuwt over Rutte's voorliefde voor rechts vind ik het opmerkelijk ja.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:06 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Grappig? Dat mag toch geen verrassing heten? Of denk je dat die klaphark Wilders de eerste keus was van onze premier? Ik schat Rutte eerlijk gezegd wel een stukje hoger in.
Kom op man, je weet waar Rutte vandaan komt (groenrechts) Ik denk dat een kabinet met CU en D66 in eerste instantie zijn voorkeur had. Maar ik denk dat hem bepaalde zaken zijn ingefluisterd. Toen trad dit scenario in werking.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:10 schreef eriksd het volgende:
[..]
Aangezien hier iedereen moord en brand schreeuwt over Rutte's voorliefde voor rechts vind ik het opmerkelijk ja.
Zo groot is mijn behoefte aan zelfkastijding ook weer nietquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:04 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Wanneer ga je op Maxime stemmen?
Is commentaar leveren op andere partijen niet juist gewoon heel democratisch?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:17 schreef GSbrder het volgende:
Ik vind dat Wildersbashen een beetje saai.
Niet zo democratisch ook.
Bovendien vermoed ik dat GS niet veel moeite heeft met Cohen-bashen.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:20 schreef du_ke het volgende:
[..]
Is commentaar leveren op andere partijen niet juist gewoon heel democratisch?
dat laat mooi zien dat hij het liberalisme al ruim voor de verkiezingen verworpen heeftquote:Op zaterdag 15 januari 2011 08:51 schreef eriksd het volgende:
Grappig om te lezen dat Rutte zelf inzette op CDA-VVD-D66-CU.
Ach, hij deed in ieder geval niet mee in de Paars+ waanzin. En daarmee is hij wat mij betreft een grote liberaal/VVD'er.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:22 schreef du_ke het volgende:
[..]
dat laat mooi zien dat hij het liberalisme al ruim voor de verkiezingen verworpen heeft.
ja want vrijen met de anti moslimpartij is reuzeliberaalquote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:30 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ach, hij deed in ieder geval niet mee in de Paars+ waanzin. En daarmee is hij wat mij betreft een grote liberaal/VVD'er.
Jawel, als je één riedeltje afdraait vind ik het irritant worden.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:21 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Bovendien vermoed ik dat GS niet veel moeite heeft met Cohen-bashen.
Is dat niet vooral een gevolg van hoe jij bepaalde acties interpreteert dan van de werkelijkheid?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:34 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Jawel, als je één riedeltje afdraait vind ik het irritant worden.
Toegegeven, ik uit ook m'n ongenoegen over de SP en PvdA, maar niet in de repeterende vorm waarin D66 nu al meerdere jaren PVV wegzet als ondemocratisch. Cassette-recorder geluid.
Hou eens op met die erotische metaforen. Maar goed, jij bent met je stem op GL zo kilometers ver verwijderd van het politieke midden dat jouw opvattingen in deze mij weinig doen.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:31 schreef du_ke het volgende:
[..]
ja want vrijen met de anti moslimpartij is reuzeliberaal?
Begrijpelijk, maar ik kan mij daar niet aan storen. Ik beschouw Wilders namelijk als een gevaar voor onze maatschappij en dat mag wat mij betreft niet genoeg worden benadrukt in het politieke debatquote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:34 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Jawel, als je één riedeltje afdraait vind ik het irritant worden.
Toegegeven, ik uit ook m'n ongenoegen over de SP en PvdA, maar niet in de repeterende vorm waarin D66 nu al meerdere jaren PVV wegzet als ondemocratisch. Cassette-recorder geluid.
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:36 schreef Morendo het volgende:
[..]
Hou eens op met die erotische metaforen. Maar goed, jij bent met je stem op GL zo kilometers ver verwijderd van het politieke midden dat jouw opvattingen in deze mij weinig doen.
Krijgen we dat weer. Gescherm met een term die je zelf niet kan definieren. Komop zeg.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:22 schreef du_ke het volgende:
[..]
dat laat mooi zien dat hij het liberalisme al ruim voor de verkiezingen verworpen heeft.
Hoezo? Je kan toch niet ontkennen dat de huidige VVD bijdrage aan ons landsbestuur niets meer met liberalisme te maken heeft?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:42 schreef eriksd het volgende:
[..]
Krijgen we dat weer. Gescherm met een term die je zelf niet kan definieren. Komop zeg.
quote:Nu heeft de partij van Wilders niemand in de senaat, maar ''als wij straks in die Kamer zitten, zou onze eerste daad moeten zijn om die man te wippen''.
Ik zou niet weten hoe ik kan discussieren met iemand als geeneens vaststaat wat het criterium is.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:44 schreef du_ke het volgende:
[..]
Hoezo? Je kan toch niet ontkennen dat de huidige VVD bijdrage aan ons landsbestuur niets meer met liberalisme te maken heeft?
De PvdA zit niet in de regering.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:40 schreef du_ke het volgende:
[..]
Wat een onzin. De VVD werkt nu zeer nauw samen met een van de meest radicale partijen van de afgelopen 50 jaar.
?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:02 schreef remlof het volgende:
Mooi, de ledenraad van GL heeft zich uitgesproken tegen een nieuwe missie in Afghanistan.
Rutte
Mooi!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:02 schreef remlof het volgende:
Mooi, de ledenraad van GL heeft zich uitgesproken tegen een nieuwe missie in Afghanistan.
Rutte
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |