Hier is het droogquote:
Je doet lief jij Bartjequote:
Hier niet, het regent absurd veelquote:
Ja pas op, ik weet waar je huis woontquote:
jij ging hem toch coachenquote:
Ja hou op, word er saggo vanquote:
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:36 schreef weda het volgende:
pfff, kan wel een beetje met die kompjoeter spelen!
Ik denk binnen 2 dagen hij mijquote:
Kom dan gelijk hier op de koffiequote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:36 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja pas op, ik weet waar je huis woont
Uiteraardquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
ik gok 2 uurquote:
quote:
Dat weet ikquote:
1 uurquote:
quote:
Hoi, alles goed?quote:
BENNIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:
Het was echt een feestquote:
Nee dat snap ik, en nu? Verder onderzoek?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:43 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het was echt een feest
Bloed was niet helemaal goed (iets was 8x zo hoog als normaal bij mij en 10x zo hoog als bij een gem. persoon) en ze waren niet helemaal blij met het feit dat ik al 7,5kg ben afgevallen.
pretnison ?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:45 schreef iBenny het volgende:
Ik ben naar huis gestuurd met allerlei rotzooi. Is het 25 jan. nog niet goed, dan wordt ik opgenomen, proppen ze er nog meer rotzooi en is het feest compleet.
Wat is er dan met je (in het kort)quote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:45 schreef iBenny het volgende:
Ik ben naar huis gestuurd met allerlei rotzooi. Is het 25 jan. nog niet goed, dan wordt ik opgenomen, proppen ze er nog meer rotzooi en is het feest compleet.
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:45 schreef iBenny het volgende:
Te veel afgevallen dus en een paar andere kleine dingen dusquote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat is er dan met je (in het kort)
Watvoor rotzooi moet je gaan slikken?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:45 schreef iBenny het volgende:
Oooh, vervelend Bennyquote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
Te veel afgevallen dus en een paar andere kleine dingen dus
ok is dat veel voor jouw ?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:43 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het was echt een feest
Bloed was niet helemaal goed (iets was 8x zo hoog als normaal bij mij en 10x zo hoog als bij een gem. persoon) en ze waren niet helemaal blij met het feit dat ik al 7,5kg ben afgevallen.
ennnnnnn ennnnnnnnn ?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:51 schreef charmed_angel het volgende:
Hmmzzz weer duizelig en beetje misselijk
Iets van Nutrilonpoeder wat je door je eten moet mengen ofzo.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Watvoor rotzooi moet je gaan slikken?
hoe was het ?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:51 schreef charmed_angel het volgende:
Hmmzzz weer duizelig en beetje misselijk
als dat toch eens zou kunnenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:53 schreef iBenny het volgende:
[..]
Iets van Nutrilonpoeder wat je door je eten moet mengen ofzo.
Zullen we ruilen...? Ik krijg de kilo's erbij die je afvalt, dan eet ik voor jou.
Wat baby's krijgenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:53 schreef iBenny het volgende:
[..]
Iets van Nutrilonpoeder wat je door je eten moet mengen ofzo.
Zullen we ruilen...? Ik krijg de kilo's erbij die je afvalt, dan eet ik voor jou.
quote:
aah okquote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:57 schreef charmed_angel het volgende:
Crazy en crv ik heb doorverwijzing gekregen voor de gynocoloog. Nu moet ik een goeie gyn vinden
okquote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:57 schreef charmed_angel het volgende:
Crazy en crv ik heb doorverwijzing gekregen voor de gynocoloog. Nu moet ik een goeie gyn vinden
Ohw zo...quote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nutrilon krijgen baby's toch ook
Ik heb dat ook allemaal nog nodigquote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:57 schreef Crazy-M het volgende:
ff verlanglijstje voor CV spelers:
5* City Seal
4* Gold PLatings
2* Marble
1* Ribbon
Ik ook bij allemaal en Bart ookquote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:57 schreef Crazy-M het volgende:
ff verlanglijstje voor CV spelers:
5* City Seal
4* Gold PLatings
2* Marble
1* Ribbon
okquote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:59 schreef Kally het volgende:
Creez ik doe jou ook ff vragen op dat ene account nog
trustenquote:
Ik ben raar, waarom een zwaaismileyquote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:57 schreef charmed_angel het volgende:
quote:
quote:
ja dat weet ik ook niet vandaar pmquote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben raar, waarom een zwaaismiley
Eet zequote:
Topic Report?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:06 schreef Lutte het volgende:
In de mobiele layout hè... Wat betekent dan een uitroepteken voor een topic?
Ik kijk naar de 1/2 finale van The VOice. Hopen dat KIm de finale haaltquote:
Hetzelfde als de rode map in de desktop layout. Als je op reset-knop drukt zijn ze weg. Handig bij het (terug)lezen van topics.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:06 schreef Lutte het volgende:
In de mobiele layout hè... Wat betekent dan een uitroepteken voor een topic?
Okee, dan weet ik het niet. Heb geen zin om mobiel te kijken, aangezien ik toch gewoon nu online ben.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:07 schreef Lutte het volgende:
[..]
Neen, dat staat erachter volgensmij. En ik zag het al voor ik knopjes had.
Ja hihi, wat betekent de rode map dan?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hetzelfde als de rode map in de desktop layout. Als je op reset-knop drukt zijn ze weg. Handig bij het (terug)lezen van topics.
Thanks voor het meedenken.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, dan weet ik het niet. Heb geen zin om mobiel te kijken, aangezien ik toch gewoon nu online ben.
quote:
Ehm, nieuwe posts in het topic. Na een druk op de reset-knop is alles met een rode map/uitroepteken als gelezen beschouwd, wordt er dan weer gepost in het topic dan krijg je die rode map/uitroepteken weerquote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:09 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja hihi, wat betekent de rode map dan?
Ik dacht dat resetten F5'en was.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:11 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ehm, nieuwe posts in het topic. Na een druk op de reset-knop is alles met een rode map/uitroepteken als gelezen beschouwd, wordt er dan weer gepost in het topic dan krijg je die rode map/uitroepteken weer
Reset is dus eigenlijk 'Alles markeren als gelezen'
Aaaahw.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:14 schreef iBenny het volgende:
Ik durfde heel lang niet op reset te drukken omdat ik dacht dat alle instellingen dan zouden verdwijnen.
jij denkt wel meer gekke dingenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:14 schreef iBenny het volgende:
Ik durfde heel lang niet op reset te drukken omdat ik dacht dat alle instellingen dan zouden verdwijnen.
says whoquote:
Eensquote:
ik weet wat hiroshima isquote:
quote:
Mwah valt best meequote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:18 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik ben daarna er wel meteen over gaan lezen
...en ben er achter gekomen dat ik mezelf daarmee echt compleet voor lul heb gezet
We weten van wie het afkwamquote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:18 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik ben daarna er wel meteen over gaan lezen
...en ben er achter gekomen dat ik mezelf daarmee echt compleet voor lul heb gezet
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:15 schreef Crazy-M het volgende:
http://www.nu.nl/buitenla(...)vertrek-ben-ali.html
Vandaar luchtruim was afgesloten
is toch een ander woord voor broedselquote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:20 schreef iBenny het volgende:
Van XFA tot hier heb ik waarschijnlijk meer geleerd dan op heel de basisschool
Tot een jaar geleden wist ik niet eens wat een legging was
Wees blijquote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:20 schreef iBenny het volgende:
hehequote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:20 schreef iBenny het volgende:
LOL, sommige zijn paranoidequote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:20 schreef crv het volgende:
[..]
doet me denken aan eergister.
Zat met twee indische collega's in de trein terug vanuit zurich. En die ene gaat altijd zitten bidden vanuit een klein boekje. Die draagt ook een tulband, dus ziet er wat anders uit.
Zat er aan de andere kant een zwitser en die keek maar om de minuut zenuwachtig opzij naar die biddende collega![]()
Volgens mij was die als de dood dat de trein werd opgeblazen
Vlak bij basel wist die niet hoe snel die op moest staan en alvast naar de deur moest lopen![]()
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:22 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hehe
[..]
LOL, sommige zijn paranoide
daar gaat je buurtquote:
bezig met acceptenquote:
Ja. had al in zijn topic gereageerd Peter Post overledenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:27 schreef crv het volgende:
WTF lees dit nu pas![]()
Peter Post (77) overleden
was soms een keiharde eikel, maar hij wist dondersgoed waar die mee bezig was en was een waanzinig goed ploegleider en strateegquote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja. had al in zijn topic gereageerd Peter Post overleden
Heb hem dus ooit wel eens in Geldorp geizen
Ja hij reed me een keer bijna omver met zijn wielrenfiets op een zondagmiddagquote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:30 schreef crv het volgende:
[..]
was soms een keiharde eikel, maar hij wist dondersgoed waar die mee bezig was en was een waanzinig goed ploegleider en strateeg
Ik dacht gelijk aanquote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:27 schreef crv het volgende:
WTF lees dit nu pas![]()
Peter Post (77) overleden
Dat is zo'n bazenprogramma.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik dacht gelijk aan
[ afbeelding ]
ik ook toen ik het hoordequote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik dacht gelijk aan
[ afbeelding ]
je weet niet van wie het was?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:51 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik ook toen ik het hoorde
C_A en Lutte, Ik heb vanmorgen een super gaaf NL talig nummer gehoord, kan alleen niet op YouTube vinden
Volle kracht vooruit - van - A2Aquote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
je weet niet van wie het was?
updatje, nu doet ie het weerquote:
weet niet, weer ff geslotenquote:
STUTUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUTquote:
Uhm okequote:
Wie?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:06 schreef Crazy-M het volgende:
Alle NL-Talige fans:
Ik sta btw in een clip van een bekende NL-Talige Zangeres
Vertel...quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:06 schreef Crazy-M het volgende:
Alle NL-Talige fans:
Ik sta btw in een clip van een bekende NL-Talige Zangeres
Crazyyyyyyyyyyquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:01 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
STUTUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUT
Waar zijn de kussen en hartjes?quote:
Je noemt me een kind, dat is niet gepastquote:
Lady von D.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:10 schreef Kally het volgende:
[..]
Je noemt me een kind, dat is niet gepast![]()
quote:
Charlene,quote:
Charlene van Idols?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:11 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
[..]
Charlene,
Een grote Huichelaar. Kom 2 keer met mn kop in beeld
En sta ook nog bij een carnavalsnummer van Fabian Somers in zn clip
bij hoeveel secondenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:13 schreef Crazy-M het volgende:
De Tilburgse Charlene
Ze heeft wel wat bekende nummers (bij tros muziek show enzo geweest)
ff snel opnieuw spieken, in clip van Fabian Somers zie je me wel beterquote:
Ik zit aan mijn 2e Strongbowquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:14 schreef Kally het volgende:
Zo het is nu echt vrijdag, ik heb een wijntje
GMTAquote:
Geef eens een link danquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:17 schreef Crazy-M het volgende:
54 sec denk ook wel eerder en later paar keer maar dat is het beste moment in de clip dat je me goed ziet
Wij altijd hihiquote:
ow ja ik zie jequote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:17 schreef Crazy-M het volgende:
54 sec denk ook wel eerder en later paar keer maar dat is het beste moment in de clip dat je me goed ziet
Whehequote:
Jah de 2de keerquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:21 schreef charmed_angel het volgende:
Maar op 1 minuut 12 ben je toch ook
Grappig is datquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:21 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Whehe
Die met dat zwarte Gstar shirt is mn beste vriendin(als ware mn zus)
Tjahquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:24 schreef Kally het volgende:
[..]
Grappig is dat
Ik was tijd terug op de regionale zender
Werd opgenomen in de stad en ik liep daar, schaamde me kapot
ok, houdoequote:
Ik kijk nooit dus heb daar niets te zoekenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:32 schreef Kally het volgende:
Ik ga niet in de live topics, gaat mij te snel
Ik begon enthousiast mee te kijken, maar het verveelt mequote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik kijk nooit dus heb daar niets te zoeken
ik kijk er niet naar hahaquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:32 schreef Kally het volgende:
Ik vandaag wel een keerquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:32 schreef Kally het volgende:
Dat is toch niet ergquote:
Misschien wel goed de live topics danquote:
Ik weet niet eens over welk programma het gaatquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:33 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik begon enthousiast mee te kijken, maar het verveelt me
Dus het staat op de achtergrond aan maar kijk niet echt
The Voice of Holland, ik vind alleen Ben Saunders goed en om nou anderhalf uur te kijken voor 1 nummerquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik weet niet eens over welk programma het gaat![]()
Zegt me allemaal nietsquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:37 schreef Kally het volgende:
[..]
The Voice of Holland, ik vind alleen Ben Saunders goed en om nou anderhalf uur te kijken voor 1 nummer
Ben heeft wel een stem die jij denk ik kan waarderenquote:
Jij weet wel ongeveer wat ik leuk vindquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:38 schreef Kally het volgende:
[..]
Ben heeft wel een stem die jij denk ik kan waarderen
Same herequote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:39 schreef Crazy-M het volgende:
ik zit in TAL eigenlijk heel erg illegaal
Totaal niks met talentjachten te maken
Die is niks en had allang weggemoetenquote:
thanksquote:
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:44 schreef Crazy-M het volgende:
OMG vind nu net nog een filmpje waar ik opsta
Dit bandje dat hier met de 3 zangers speelt kennen we zeer goed
Echt super relaxte mensen. En wie lopen er voorop voor het podium
Goede stemquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:41 schreef Kally het volgende:
Stewie, dit was zijn auditie, hij is van Engelse afkomst
Ja zijn uiterlijk is nou ja oke, maar goed het gaat om de stemquote:
Was niet zat hoor dat ik zo liep te slingerenquote:
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:50 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Was niet zat hoor dat ik zo liep te slingeren
Hun hadden 2 prijzen gewonnen met dit nummer.
Publieksprijs en presentatieprijs.
De buskes is eigenlijk een bandje dat veel buitenlandse liedjes speelt en maar een paar Nederlandse
Ja, hij zou wel eens naar de tandarts mogen jaquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:50 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja zijn uiterlijk is nou ja oke, maar goed het gaat om de stem
had er al aardig weg getikt hoorquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:50 schreef Kally het volgende:
[..]
Al was je wel zat, boeien toch? Maar ik vind het wel leuk dat je jezelf zo vaak tegenkomt
Ja gouden tandenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, hij zou wel eens naar de tandarts mogen ja
Ja, zelf zou ik het niet willen maar als hij er blij mee isquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:52 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja gouden tanden
En hij is zelf tattoo artist dus ja
Maar ik heb dus helemaal niks met dat soort muziekquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:51 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
had er al aardig weg getikt hoor
Denk eigenlijk nog wel vaker te vinden ben
maar goed haha
Zal ik je eens wat vertellen, als hij ergens optreed staan de meest mooie vrouwen vooraan, hij staat ze publiekelijk te tongen en het boeit ze niksquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, zelf zou ik het niet willen maar als hij er blij mee is
I Knowquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:52 schreef Kally het volgende:
[..]
Maar ik heb dus helemaal niks met dat soort muziek![]()
Wel als ik naar carnaval ga, dan moet je het goed doenquote:
Kunnen Esther en ben gewoon niet samen naar de finalequote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:54 schreef Kally het volgende:
Damn hij is echt goed, hij zingt beter dan George Micheal
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Wel als ik naar carnaval ga, dan moet je het goed doen
Echt goed he?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Kunnen Esther en ben gewoon niet samen naar de finale
Wel eens geweestquote:
Mooiquote:
375 euroquote:
Gaafquote:
Niet gedachtquote:
brb... ff fappenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:00 schreef Zeroku het volgende:
Tering die kerel had geld teveel volgens mij_
Die i7 is welquote:
Dat vind ik nog wel meevallen eigenlijkquote:
Voor twee speakersquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:01 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat vind ik nog wel meevallen eigenlijk
Je zit nogal dicht op het schermquote:
Nou nee, maar ik had ze duurder verwachtquote:
Ik vind dit ook al geld zatquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:02 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou nee, maar ik had ze duurder verwacht
Neuh. 1 zou genoeg zijnquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:02 schreef iBenny het volgende:
[..]
Jonguuuh... ook die zou je gewoon doen.
Ja maar design enzoquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:02 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik vind dit ook al geld zat![]()
.
[..]
Neuh. 1 zou genoeg zijn.
Whahahahaquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:03 schreef Zeroku het volgende:
Het valt me wel op, dat mensen met een iMac/Macbook veel opgeruimder zijn.
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:02 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik vind dit ook al geld zat![]()
.
[..]
Neuh. 1 zou genoeg zijn.
WTF?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:04 schreef Zeroku het volgende:
[ afbeelding ]
Ben ik de enige die altijd zo computert?
Serieus. Zit ff op T.net, maar echt die hebben allemaal een leeg/strak bureau en dan zie je de windhoosgebruikers en overal meuk enzoquote:
Hahaha, allemaal op dat kleine kastjequote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:04 schreef Zeroku het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn kast blijft dicht dat is een grote puinhoopquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:04 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Serieus. Zit ff op T.net, maar echt die hebben allemaal een leeg/strak bureau en dan zie je de windhoosgebruikers en overal meuk enzo
tuurlijkquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:04 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Serieus. Zit ff op T.net, maar echt die hebben allemaal een leeg/strak bureau en dan zie je de windhoosgebruikers en overal meuk enzo
Ik vraag me af wat met je zo'n bizar groot scherm moet, als je het zo gebruiktquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hahaha, allemaal op dat kleine kastje
done.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:04 schreef Kally het volgende:
Benny
Twitter eens dat ieniemienie weg moet, wat slecht zeg
Je nek zal maar naar rechts staan, zodat je hoofd opzij staatquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:04 schreef Zeroku het volgende:
[ afbeelding ]
Je kunt het ook anders zien. Als je een iMac hebt, heb je alles in je computer zittenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:05 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
tuurlijk
bij windows heb je nog geld over om andere dingen te kopen
GMTAquote:
Wat moet je met een Externe HD in je Mac ?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:06 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Je kunt het ook anders zien. Als je een iMac hebt, heb je alles in je computer zitten.
Ja, debiel gewoonquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:05 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat met je zo'n bizar groot scherm moet, als je het zo gebruikt.
Niks.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:06 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Wat moet je met een Externe HD in je Mac ?
Ja daar dacht ik ook al aan, of net als in Parijs, zo'n zakencentrum in de buitenwijkquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:07 schreef Crazy-M het volgende:
KALLYYYYYYYYYYYYY
Ik wil mn stad verbouwen, weet alleen nog niet hoe, maar wil als ware gaan werken met centrum, en daaromheen de woonwijkjes enzo
mja, probleem is, waar laat je de gebouwen tijdens het moven hahaquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:08 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja daar dacht ik ook al aan, of net als in Parijs, zo'n zakencentrum in de buitenwijk
Ik ookquote:
quote:
quote:
Moeten we nu een maand wachten?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:14 schreef Zeroku het volgende:
Dat waren weer de Apple-plaatjes van deze maand.
Alles ook zo netjes naast elkaarquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:15 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Vooruit dan, nog iemand met teveel geld.
Ja, dat bedoelde ik dus netquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:16 schreef Kally het volgende:
[..]
Alles ook zo netjes naast elkaar
* Gauw alles netjes legt
De enige draad die er is, is die witte van de iMac. De rest heeft geen draad nodigquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:17 schreef Kally het volgende:
Ja maar ook gewoon op de milimeter
Geen draad te zien ook
Bij die tv bedoel ik, 1 snoer netjes naar beneden, bij mij is het 1 grote chaosquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:18 schreef Zeroku het volgende:
[..]
De enige draad die er is, is die witte van de iMac. De rest heeft geen draad nodig.
Oohquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:19 schreef Kally het volgende:
[..]
Bij die tv bedoel ik, 1 snoer netjes naar beneden, bij mij is het 1 grote chaos
Het staat bij mij allemaal op een dressoir, ik heb het erachter gepruptquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:19 schreef Zeroku het volgende:
[..]
OohDat heeftie wel netjes gedaan ja
.
Bij ons zie je ook geen een kabelquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:20 schreef Kally het volgende:
[..]
Het staat bij mij allemaal op een dressoir, ik heb het erachter geprupt
Maar ik heb PS3 en WII er ook op staan
Ja ik moet ook gaan veranderen, maar pfffff ik zie er tegenopquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:21 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Bij ons zie je ook geen een kabel. Maar die zitten ook allemaal in de kast gestopt
.
Hehe, misschien even die kerel vragen of hij je helptquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:23 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja ik moet ook gaan veranderen, maar pfffff ik zie er tegenop
Whehehehequote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:24 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hehe, misschien even die kerel vragen of hij je helpt.
Ik wacht nog ffquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:27 schreef Crazy-M het volgende:
Pfff Kally, kost wel vee ltijd haha, en je kunt de bedrijven niet 360 graden draaien, wel de huizen
mjah heb nu eindelijk beetje plaats en centrum aan het indelenquote:
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:32 schreef Zeroku het volgende:
Yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaayeen 7.4 voor mijn projectplan
!
Goed zoquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:32 schreef Zeroku het volgende:
!
Goedzo Koetje.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:32 schreef Zeroku het volgende:
!
Dat is dan wel weer naaiend.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:33 schreef Zeroku het volgende:
P2 TB Beroepsproduct Adviserende jurist (R) Adviesbrief 44 5,4
Woohooquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:32 schreef Zeroku het volgende:
!
Dat punt was al bekendquote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Nice!!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:35 schreef Zeroku het volgende:
Volgens mij ben ik nu ook al zeker van deelname aan het derde blok. Want casus is 4 punten die ik (nog) mis en adviesbrief 2 en ik mocht er 7 missen! En dan komen er nog hertentamens
Toch geen 2300 euro weggegooidquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |