Je kunt het ook anders zien. Als je een iMac hebt, heb je alles in je computer zittenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:05 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
tuurlijk
bij windows heb je nog geld over om andere dingen te kopen
GMTAquote:
Wat moet je met een Externe HD in je Mac ?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:06 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Je kunt het ook anders zien. Als je een iMac hebt, heb je alles in je computer zitten.
Ja, debiel gewoonquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:05 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat met je zo'n bizar groot scherm moet, als je het zo gebruikt.
Niks.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:06 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Wat moet je met een Externe HD in je Mac ?
Ja daar dacht ik ook al aan, of net als in Parijs, zo'n zakencentrum in de buitenwijkquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:07 schreef Crazy-M het volgende:
KALLYYYYYYYYYYYYY
Ik wil mn stad verbouwen, weet alleen nog niet hoe, maar wil als ware gaan werken met centrum, en daaromheen de woonwijkjes enzo
mja, probleem is, waar laat je de gebouwen tijdens het moven hahaquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:08 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja daar dacht ik ook al aan, of net als in Parijs, zo'n zakencentrum in de buitenwijk
Ik ookquote:
quote:
quote:
Moeten we nu een maand wachten?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:14 schreef Zeroku het volgende:
Dat waren weer de Apple-plaatjes van deze maand.
Alles ook zo netjes naast elkaarquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:15 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Vooruit dan, nog iemand met teveel geld.
Ja, dat bedoelde ik dus netquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:16 schreef Kally het volgende:
[..]
Alles ook zo netjes naast elkaar
* Gauw alles netjes legt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |