Hier is het droogquote:
Je doet lief jij Bartjequote:
Hier niet, het regent absurd veelquote:
Ja pas op, ik weet waar je huis woontquote:
jij ging hem toch coachenquote:
Ja hou op, word er saggo vanquote:
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:36 schreef weda het volgende:
pfff, kan wel een beetje met die kompjoeter spelen!
Ik denk binnen 2 dagen hij mijquote:
Kom dan gelijk hier op de koffiequote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:36 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja pas op, ik weet waar je huis woont
Uiteraardquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
ik gok 2 uurquote:
quote:
Dat weet ikquote:
1 uurquote:
quote:
Hoi, alles goed?quote:
BENNIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:
Het was echt een feestquote:
Nee dat snap ik, en nu? Verder onderzoek?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:43 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het was echt een feest
Bloed was niet helemaal goed (iets was 8x zo hoog als normaal bij mij en 10x zo hoog als bij een gem. persoon) en ze waren niet helemaal blij met het feit dat ik al 7,5kg ben afgevallen.
pretnison ?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:45 schreef iBenny het volgende:
Ik ben naar huis gestuurd met allerlei rotzooi. Is het 25 jan. nog niet goed, dan wordt ik opgenomen, proppen ze er nog meer rotzooi en is het feest compleet.
Wat is er dan met je (in het kort)quote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:45 schreef iBenny het volgende:
Ik ben naar huis gestuurd met allerlei rotzooi. Is het 25 jan. nog niet goed, dan wordt ik opgenomen, proppen ze er nog meer rotzooi en is het feest compleet.
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:45 schreef iBenny het volgende:
Te veel afgevallen dus en een paar andere kleine dingen dusquote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat is er dan met je (in het kort)
Watvoor rotzooi moet je gaan slikken?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:45 schreef iBenny het volgende:
Oooh, vervelend Bennyquote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
Te veel afgevallen dus en een paar andere kleine dingen dus
ok is dat veel voor jouw ?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:43 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het was echt een feest
Bloed was niet helemaal goed (iets was 8x zo hoog als normaal bij mij en 10x zo hoog als bij een gem. persoon) en ze waren niet helemaal blij met het feit dat ik al 7,5kg ben afgevallen.
ennnnnnn ennnnnnnnn ?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:51 schreef charmed_angel het volgende:
Hmmzzz weer duizelig en beetje misselijk
Iets van Nutrilonpoeder wat je door je eten moet mengen ofzo.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Watvoor rotzooi moet je gaan slikken?
hoe was het ?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:51 schreef charmed_angel het volgende:
Hmmzzz weer duizelig en beetje misselijk
als dat toch eens zou kunnenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:53 schreef iBenny het volgende:
[..]
Iets van Nutrilonpoeder wat je door je eten moet mengen ofzo.
Zullen we ruilen...? Ik krijg de kilo's erbij die je afvalt, dan eet ik voor jou.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |