Wat baby's krijgenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:53 schreef iBenny het volgende:
[..]
Iets van Nutrilonpoeder wat je door je eten moet mengen ofzo.
Zullen we ruilen...? Ik krijg de kilo's erbij die je afvalt, dan eet ik voor jou.
quote:
aah okquote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:57 schreef charmed_angel het volgende:
Crazy en crv ik heb doorverwijzing gekregen voor de gynocoloog. Nu moet ik een goeie gyn vinden
okquote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:57 schreef charmed_angel het volgende:
Crazy en crv ik heb doorverwijzing gekregen voor de gynocoloog. Nu moet ik een goeie gyn vinden
Ohw zo...quote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nutrilon krijgen baby's toch ook
Ik heb dat ook allemaal nog nodigquote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:57 schreef Crazy-M het volgende:
ff verlanglijstje voor CV spelers:
5* City Seal
4* Gold PLatings
2* Marble
1* Ribbon
Ik ook bij allemaal en Bart ookquote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:57 schreef Crazy-M het volgende:
ff verlanglijstje voor CV spelers:
5* City Seal
4* Gold PLatings
2* Marble
1* Ribbon
okquote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:59 schreef Kally het volgende:
Creez ik doe jou ook ff vragen op dat ene account nog
trustenquote:
Ik ben raar, waarom een zwaaismileyquote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:57 schreef charmed_angel het volgende:
quote:
quote:
ja dat weet ik ook niet vandaar pmquote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben raar, waarom een zwaaismiley
Eet zequote:
Topic Report?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:06 schreef Lutte het volgende:
In de mobiele layout hè... Wat betekent dan een uitroepteken voor een topic?
Ik kijk naar de 1/2 finale van The VOice. Hopen dat KIm de finale haaltquote:
Hetzelfde als de rode map in de desktop layout. Als je op reset-knop drukt zijn ze weg. Handig bij het (terug)lezen van topics.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:06 schreef Lutte het volgende:
In de mobiele layout hè... Wat betekent dan een uitroepteken voor een topic?
Okee, dan weet ik het niet. Heb geen zin om mobiel te kijken, aangezien ik toch gewoon nu online ben.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:07 schreef Lutte het volgende:
[..]
Neen, dat staat erachter volgensmij. En ik zag het al voor ik knopjes had.
Ja hihi, wat betekent de rode map dan?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hetzelfde als de rode map in de desktop layout. Als je op reset-knop drukt zijn ze weg. Handig bij het (terug)lezen van topics.
Thanks voor het meedenken.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, dan weet ik het niet. Heb geen zin om mobiel te kijken, aangezien ik toch gewoon nu online ben.
quote:
Ehm, nieuwe posts in het topic. Na een druk op de reset-knop is alles met een rode map/uitroepteken als gelezen beschouwd, wordt er dan weer gepost in het topic dan krijg je die rode map/uitroepteken weerquote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:09 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja hihi, wat betekent de rode map dan?
Ik dacht dat resetten F5'en was.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:11 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ehm, nieuwe posts in het topic. Na een druk op de reset-knop is alles met een rode map/uitroepteken als gelezen beschouwd, wordt er dan weer gepost in het topic dan krijg je die rode map/uitroepteken weer
Reset is dus eigenlijk 'Alles markeren als gelezen'
Aaaahw.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:14 schreef iBenny het volgende:
Ik durfde heel lang niet op reset te drukken omdat ik dacht dat alle instellingen dan zouden verdwijnen.
jij denkt wel meer gekke dingenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:14 schreef iBenny het volgende:
Ik durfde heel lang niet op reset te drukken omdat ik dacht dat alle instellingen dan zouden verdwijnen.
says whoquote:
Eensquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |