bij hoeveel secondenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:13 schreef Crazy-M het volgende:
De Tilburgse Charlene
Ze heeft wel wat bekende nummers (bij tros muziek show enzo geweest)
ff snel opnieuw spieken, in clip van Fabian Somers zie je me wel beterquote:
Ik zit aan mijn 2e Strongbowquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:14 schreef Kally het volgende:
Zo het is nu echt vrijdag, ik heb een wijntje
GMTAquote:
Geef eens een link danquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:17 schreef Crazy-M het volgende:
54 sec denk ook wel eerder en later paar keer maar dat is het beste moment in de clip dat je me goed ziet
Wij altijd hihiquote:
ow ja ik zie jequote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:17 schreef Crazy-M het volgende:
54 sec denk ook wel eerder en later paar keer maar dat is het beste moment in de clip dat je me goed ziet
Whehequote:
Jah de 2de keerquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:21 schreef charmed_angel het volgende:
Maar op 1 minuut 12 ben je toch ook
Grappig is datquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:21 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Whehe
Die met dat zwarte Gstar shirt is mn beste vriendin(als ware mn zus)
Tjahquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:24 schreef Kally het volgende:
[..]
Grappig is dat
Ik was tijd terug op de regionale zender
Werd opgenomen in de stad en ik liep daar, schaamde me kapot
ok, houdoequote:
Ik kijk nooit dus heb daar niets te zoekenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:32 schreef Kally het volgende:
Ik ga niet in de live topics, gaat mij te snel
Ik begon enthousiast mee te kijken, maar het verveelt mequote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik kijk nooit dus heb daar niets te zoeken
ik kijk er niet naar hahaquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:32 schreef Kally het volgende:
Ik vandaag wel een keerquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:32 schreef Kally het volgende:
Dat is toch niet ergquote:
Misschien wel goed de live topics danquote:
Ik weet niet eens over welk programma het gaatquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:33 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik begon enthousiast mee te kijken, maar het verveelt me
Dus het staat op de achtergrond aan maar kijk niet echt
The Voice of Holland, ik vind alleen Ben Saunders goed en om nou anderhalf uur te kijken voor 1 nummerquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik weet niet eens over welk programma het gaat![]()
Zegt me allemaal nietsquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:37 schreef Kally het volgende:
[..]
The Voice of Holland, ik vind alleen Ben Saunders goed en om nou anderhalf uur te kijken voor 1 nummer
Ben heeft wel een stem die jij denk ik kan waarderenquote:
Jij weet wel ongeveer wat ik leuk vindquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:38 schreef Kally het volgende:
[..]
Ben heeft wel een stem die jij denk ik kan waarderen
Same herequote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:39 schreef Crazy-M het volgende:
ik zit in TAL eigenlijk heel erg illegaal
Totaal niks met talentjachten te maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |