Oeehquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:39 schreef QuincydeKoster het volgende:
Hier een foto van een douche [ afbeelding ]
Jij staat er niet opquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:39 schreef QuincydeKoster het volgende:
Hier een foto van een douche [ afbeelding ]
Jaquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:39 schreef Chocolate-chick het volgende:
heb je serieus de blote kont van _Fonz?
Ik bedoelde trouwens uit deze SC
hahahahahahahahah die _Fonzquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:40 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Janaja, gezien en vergeten op te slaan
En weet ik, maar moest dit gewoon even melden
Hij is best aardig hoorquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:40 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
hahahahahahahahah die _Fonz
Maar niet naakt, iedereen moet hier een keer naaktquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:41 schreef QuincydeKoster het volgende:
In het vorige topic staat een foto van mij
Ajax, altijd +1.quote:
Ik heb al bikinifoto's op fok geplaatstquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:41 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Maar niet naakt, iedereen moet hier een keer naakt![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wasmachines leven langer met Calgon *ping*
Wat had hij gezegd dan?quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:42 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik vind hem niet zo aardig na wat hij tegen me gezegd had
De rest beeld je er maar bij inquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:41 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Maar niet naakt, iedereen moet hier een keer naakt![]()
quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:42 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik heb al bikinifoto's op fok geplaatstWel deel van naakt snap je nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
"Het enige interessante aan jou zijn je tieten, shizzlemydizzle vindt dat ook"quote:
Da's bijna naaktquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:42 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Wel deel van naakt snap je niet?
Ik heb het ook nog steeds niet gedaan, dus je gaat wel een keer overstagquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:42 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
De rest beeld je er maar bij inIk ga nie naakt op een foto
quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:43 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik heb het ook nog steeds niet gedaan, dus je gaat wel een keer overstag
Van hem?quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:44 schreef Teal het volgende:
Een vriend van mij maakt naakt foto's.
Voor ¤75 heb je al een setje hoor
Ohja, dat had je gezegd inderdaad..quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:43 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
"Het enige interessante aan jou zijn je tieten, shizzlemydizzle vindt dat ook"
Wauw zeg.quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:44 schreef Teal het volgende:
Een vriend van mij maakt naakt foto's.
Voor ¤75 heb je al een setje
Lekker in het pashokje, jeweets.quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:45 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ohja, dat had je gezegd inderdaad..
Overigens heeft hij me ook gemeld dat hij best graag een keer met me zou willen gaan winkelen en seks hebben.
Vond het zo'n mooie combi
Ja in het pashokjequote:Op donderdag 13 januari 2011 21:45 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ohja, dat had je gezegd inderdaad..
Overigens heeft hij me ook gemeld dat hij best graag een keer met me zou willen gaan winkelen en seks hebben.
Vond het zo'n mooie combi
Was minder sarcastisch bedoeld dan dat het over kwamquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:45 schreef Teal het volgende:
[..]
Ik probeer in het gesprek te mengen ja
Amersfoortquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:46 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Oke tof! waar leeft hij?
okequote:Op donderdag 13 januari 2011 21:46 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Was minder sarcastisch bedoeld dan dat het over kwam![]()
Daarom ja, maar niet in de Men@work, want daar hangen bordjes dat het verboden is.quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:45 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Lekker in het pashokje, jeweets.
quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:46 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Daarom ja, maar niet in de Men@work, want daar hangen bordjes dat het verboden is.
serieus?quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:46 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Daarom ja, maar niet in de Men@work, want daar hangen bordjes dat het verboden is.
Pics !quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:46 schreef QuincydeKoster het volgende:
okeee mensjes, ik gaat nu echt de douche onder
En terecht. Dat soort dingen doe je maar ergens andersquote:
Boven Utrechtquote:
Tuurlijk, maar gewoon het feit dat het er hangtquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:47 schreef Zeroku het volgende:
[..]
En terecht. Dat soort dingen doe je maar ergens anders.
interessant, hoeveel foto's heb je voor 75 euro?quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:47 schreef Teal het volgende:
[..]
Ik heb ze ook gezien @ V&D , en Jack en Jones
Rechts boven utrechtquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:47 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Boven Utrecht![]()
Ik haal Amersfoort en Apeldoorn altijd door elkaar
Ik niet, op amesfoort moet ik overstappen om naar Apeldoorn te gaanquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:47 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Boven Utrecht![]()
Ik haal Amersfoort en Apeldoorn altijd door elkaar
Echt?quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:47 schreef Teal het volgende:
[..]
Ik heb ze ook gezien @ V&D , en Jack en Jones
Haha wil je het serieus doen danquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:48 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
interessant, hoeveel foto's heb je voor 75 euro?
Zie PIquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:48 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar gewoon het feit dat het er hangt
Was een A4tje uitgeprint en opgehangen, niet echt bordjes dusquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:48 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Echt?
Bij de V&D is het me nog nooit opgevallen, alleen max 2 kledingstukken ofzo.
Dat telt nietquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:49 schreef Teal het volgende:
[..]
Was een A4tje uitgeprint en opgehangen, niet echt bordjes dus
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Typefouten, ik maak ze met trots.
quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:50 schreef Teal het volgende:
[..]
Je moet wel weten dat ik zijn PA ben
Eng hoor, van die mannetjes die dan op jouw naaktfoto's zitten te geilenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wasmachines leven langer met Calgon *ping*
quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:50 schreef Teal het volgende:
[..]
Je moet wel weten dat ik zijn PA ben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
Nee, ik heb daar geen mooi lijf voorquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:51 schreef Teal het volgende:
Maar ik zou contact met hem kunnen opnemen.
Als je het zo zegt klinkt het best wel goorquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:51 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Eng hoor, van die mannetjes die dan op jouw naaktfoto's zitten te geilen
En dat zegt...?quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:51 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nee, ik heb daar geen mooi lijf voor
Vast welquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:51 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nee, ik heb daar geen mooi lijf voor
Is het ookquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:52 schreef Teal het volgende:
[..]
Als je het zo zegt klinkt het best wel goor
Idd, heb daar toch ooit zo'n mooi filmpje over gezienquote:
Geen gefap op vrouwen dus meerquote:
Voor gewone foto's is Photoshop echt meesterlijk. Bij portretfoto's is het echt absurd wat ze daarmee kunnen.quote:
Tenzij je de foto's zelf openbaar maakt.quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:53 schreef Teal het volgende:
[..]
Geen gefap op vrouwen dus meer![]()
Toch lijkt het mij een soort van eer dat als iemand op je geiltnaja verschil moet er wezen
Moet FOK! dat dan?quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:52 schreef Teal het volgende:
[..]
En dat zegt...?
FOK! heeft volgens mij nog nooit kunnen oordelen over jouw
Ik zal binnen kort wat werk uploadenquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:53 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Voor gewone foto's is Photoshop echt meesterlijk. Bij portretfoto's is het echt absurd wat ze daarmee kunnen.
Doe datquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:54 schreef Teal het volgende:
[..]
Ik zal binnen kort wat werk uploaden
Waarvan? Wat je met Photoshop kunt?quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:54 schreef Teal het volgende:
[..]
Ik zal binnen kort wat werk uploaden
Neuh eigenlijk niet nee.quote:
Nee met breinaaldenquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:55 schreef Zeroku het volgende:
http://www.flickr.com/pho(...)4998820942/lightbox/
Kijk die bazenfoto.
[..]
Waarvan? Wat je met Photoshop kunt?
Als je overgewicht hebt vind je jezelf niet zo mooi nee.quote:
dat zeg ikquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:55 schreef Teal het volgende:
[..]
Neuh eigenlijk niet nee.
Maar vind je het zelf, of zegt je omgeving dat dan?
En de mensen om je heen?quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:55 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Als je overgewicht hebt vind je jezelf niet zo mooi nee.
[..]
dat zeg ik
Ik weet wat je daarmee kunt. Ik gebruik het zelf ook vaak genoeg.quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:55 schreef Teal het volgende:
[..]
Nee met breinaalden
Ja met photoshop
Maar je kan zelf je eigen figuur ook anders zien dan dat het werkelijk is.quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:55 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Als je overgewicht hebt vind je jezelf niet zo mooi nee.
[..]
dat zeg ik
ik weeg nog 8 kilo te zwaarquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:56 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Maar je kan zelf je eigen figuur ook anders zien dan dat het werkelijk is.
Maar dat is ook niet nodig om te kunnen zeggen dat je er goed uitzietquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:56 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Tja weinig mensen hebben me naakt gezien
8 maarquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:57 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik weeg nog 8 kilo te zwaar
Maar vormen zijn juist mooi !quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:57 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik weeg nog 8 kilo te zwaar
8 maar? ik was 23 kilo te zwaar...quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:57 schreef Teal het volgende:
[..]
8 maar
ik 9
Maar komt door sport school dat ik aangekomen ben
Minder facebook, en meer kroegenquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:58 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
8 maar? ik was 23 kilo te zwaar...
en ik hoor van niemand dat ik mooi ben ofzo
Je kunt het ook in het idiote trekkenquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:58 schreef Teal het volgende:
Dit is namelijk niet al te aantrekkelijk
[ afbeelding ]
En datquote:
ja maar teveel vorm is niet mooiquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:59 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Je kunt het ook in het idiote trekken.
[..]
En dat.
Qua figuur weet ik niet hoe je eruit ziet, maar qua gezicht vind ik je echt wel een mooi meisjequote:Op donderdag 13 januari 2011 21:58 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
8 maar? ik was 23 kilo te zwaar...
en ik hoor van niemand dat ik mooi ben ofzo
pics?quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:00 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Qua figuur weet ik niet hoe je eruit ziet, maar qua gezicht vind ik je echt wel een mooi meisje![]()
En wow dan ben je echt al een hoop afgevallen !
Ik zou echt graag wat meer vorm willen hebben..
Maar, je bent al 15 kilo kwijtquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:00 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja maar teveel vorm is niet mooi
Dat is geen vrouw, maar een man met vrouwenhoofdquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:58 schreef Teal het volgende:
Dit is namelijk niet al te aantrekkelijk
[ afbeelding ]
Ja het kon echt niet langer, ik wil het liefst 70 wegen dat is nu mijn streefgewicht, dus nog 8 kilo, en dan misschien nog 2 kilo extra ofzoquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:00 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Qua figuur weet ik niet hoe je eruit ziet, maar qua gezicht vind ik je echt wel een mooi meisje![]()
En wow dan ben je echt al een hoop afgevallen !
Ik zou echt graag wat meer vorm willen hebben..
Ik heb geen pics van mijn lichaam, omdat ik het niet mooi vindquote:
Te dik zijn is ook niet gezond, dat zou voor mij (als ik teveel zou wegen) de reden zijn om af te vallen. Maar je moet jezelf echt niet lelijk gaan vinden, het leven is zoveel fijner als je blij bent met jezelf !quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:01 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja het kon echt niet langer, ik wil het liefst 70 wegen dat is nu mijn streefgewicht, dus nog 8 kilo, en dan misschien nog 2 kilo extra ofzo
Merel had het over je gezichtquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:03 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik heb geen pics van mijn lichaam, omdat ik het niet mooi vind
ow die, dan moet je in mn fobo kijkenquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:03 schreef Teal het volgende:
[..]
Merel had het over je gezichtdie foto
quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:03 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Oh, omdat je mij quote![]()
Maar die heb ik niet.
brbquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:04 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ow die, dan moet je in mn fobo kijken
quote:
14-4=10quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:08 schreef Teal het volgende:
Ja of 3 dagennaja, ik ben de 14de aan de beurt
Ik ben blond, vergeef mequote:Op donderdag 13 januari 2011 22:10 schreef Teal het volgende:
[..]
10-04
11-04 1 dag
12-04 2 dagen
13-04 3 dagen
14-04
Nu jij weer
Je moet ook geen liposuctie doenquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:10 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik ben blond, vergeef me
en buiten dat heb ik een lelijk litteken op mijn buik van een operatie
quote:
Heb ik niet gedaan, mijn maagopening moest vergroot worden anders was ik dood geweestquote:
Waardoor dat dan?quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:10 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik ben blond, vergeef me
en buiten dat heb ik een lelijk litteken op mijn buik van een operatie
mijn maagopening moest vergroot worden anders was ik dood geweestquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:11 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Waardoor dat dan?blinde darm ontsteking?
En ik zit ook vol met littekens, zou me er echt geen zorgen om maken
Oh wow dat is best ernstig..quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:11 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Heb ik niet gedaan, mijn maagopening moest vergroot worden anders was ik dood geweest
Er zijn wel manieren om littekens minder zichtbaar te maken.. Als je er heel erg mee zit zou je er een keer voor naar de plastisch chirurg kunnen gaan..?quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:12 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
mijn maagopening moest vergroot worden anders was ik dood geweest
en het is een snee van midden tot zij
Omdat jij dacht dat ik een foto van jouw vroegquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:12 schreef 92Merel het volgende:
[..]
stiekem wil ik nog steeds weten waarvoor diewas
Jong.. Maar hoe ontstaat zoiets dan? Of was het aangeboren maar nog niet eerder opgemerkt?quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:13 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja, ik was toen 1 ofzo,
Nouja het valt nu meer op omdat ik dik ben, nu ik slanker word merk ik wel dat ie minder opvaltquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:13 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Er zijn wel manieren om littekens minder zichtbaar te maken.. Als je er heel erg mee zit zou je er een keer voor naar de plastisch chirurg kunnen gaan..?
Ah oke dan is dat ook weer opgehelderd.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:14 schreef Teal het volgende:
[..]
Omdat jij dacht dat ik een foto van jouw vroeg
Ik heb geenidee, het was opeens, toen ik mijn eten begon uit te spugenquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:14 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Jong.. Maar hoe ontstaat zoiets dan? Of was het aangeboren maar nog niet eerder opgemerkt?
ohh, da's fijnquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:14 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nouja het valt nu meer op omdat ik dik ben, nu ik slanker word merk ik wel dat ie minder opvalt
Oke.. apart wel. Maar nu is alles weer helemaal gezond neem ik aan?quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:14 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik heb geenidee, het was opeens, toen ik mijn eten begon uit te spugen
Ten hoogte van je maag dan denk ik? Maar anders plastisch chirurg zoals merel zeiquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:12 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
mijn maagopening moest vergroot worden anders was ik dood geweest
en het is een snee van midden tot zij
Jawel, alleen ik vind het nog steeds niet fijn als mensen me naakt zien, terwijl ik dan wel weer in een bikini durf te lopenquote:
ja zoiets. maar ik overdreef, hij is niet zo heel grootquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:15 schreef Teal het volgende:
[..]
Ten hoogte van je maag dan denk ik? Maar anders plastisch chirurg zoals merel zei
mag ik jou naakt zienquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:15 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Jawel, alleen ik vind het nog steeds niet fijn als mensen me naakt zien, terwijl ik dan wel weer in een bikini durf te lopen
OV
Ik snap het wel, het is toch net wat anders, want andere mensen hebben dat litteken niet.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:15 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Jawel, alleen ik vind het nog steeds niet fijn als mensen me naakt zien, terwijl ik dan wel weer in een bikini durf te lopen
OV
hihi je zei komenquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:17 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Moet ik komen?
Trouwens ik heb duizenden littekens
Waarvan?quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:17 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Moet ik komen?
Trouwens ik heb duizenden littekens
Oh?quote:
Noooooit!quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:17 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Zo, tijd voor naaktfoto's
Laten we dat maar niet doenquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:19 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Iedereen die nu aanwezig is moet naakt?
welke komen?quote:
Vanalles 1m naar beneden gevallen vol op me kinquote:
Ik ga hier niet naakt zitten met wildvreemden in dit topicquote:
Dan mag je toekijkenquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:20 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik ga hier niet naakt zitten met wildvreemden in dit topic.
Aiquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:19 schreef Oceanview het volgende:
[..]
welke komen?
[..]
Vanalles 1m naar beneden gevallen vol op me kin
eens met mijn knie gevallen op een put met een handvat
messteek in mijn rug
boormachine in mijn buik ()
Wie is hier wild vreemd?quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:20 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik ga hier niet naakt zitten met wildvreemden in dit topic.
Okayquote:
en mijn knieën en ellebogen als kind 1000 keer opgevallen en ik heb nu wat eelt op min hand door de blaren van vroegerquote:
Als jullie naakt gaan ben ik pleitequote:Op donderdag 13 januari 2011 22:21 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Wel lurken maar niet posten
wil je ons niet naakt zien dan?quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:21 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Als jullie naakt gaan ben ik pleite
NSFM
Heb je er toch nog iets aan over gehoudenquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:21 schreef Oceanview het volgende:
[..]
en mijn knieën en ellebogen als kind 1000 keer opgevallen en ik heb nu wat eelt op min hand door de blaren van vroeger
Zo ben ikquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:21 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Wel lurken maar niet posten
hoe erge honger heeft een beer?quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:22 schreef Teal het volgende:
Heb gedoucht, zit met lapie in bed, tanden gepoets en al
MAAR HEB HONGER ALS EEN BEER
Moet je zalm etenquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:22 schreef Teal het volgende:
Heb gedoucht, zit met lapie in bed, tanden gepoets en al
MAAR HEB HONGER ALS EEN BEER
Not Safe For Momquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:22 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
wil je ons niet naakt zien dan?
wie is ons?quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:22 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
wil je ons niet naakt zien dan?
Die een hele shoarma tent leeg kan etenquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:22 schreef Oceanview het volgende:
[..]
hoe erge honger heeft een beer?
shhht de buren!quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:24 schreef QuincydeKoster het volgende:
HAMSTEREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!
quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:24 schreef QuincydeKoster het volgende:
HAMSTEREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!
maar ik wil het zo graagquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:24 schreef Teal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier wordt niet gehamsterd
HAMSTEREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:24 schreef Teal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Helaas, ga maar naar de jumbo dat scheeltquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:25 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
maar ik wil het zo graag
Da's bijna mijn hamster !quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:24 schreef Teal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jumbo is duurquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:26 schreef Teal het volgende:
[..]
Helaas, ga maar naar de jumbo dat scheelt
quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:27 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Helemaal naakt !
[ link | afbeelding ]
Hebben ze Olifant prijzenquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:27 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Jumbo is duur
Ik heb er gewerkt
Hoe meer de klant betaald aan de kassa, hoe aantrekkelijker de Caissière in kwestiequote:Op donderdag 13 januari 2011 22:27 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Jumbo is duur
Ik heb er gewerkt
Pimp jaquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:28 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Coz hes a mothafuckin PIMP
Nou nou... pfwheehquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:27 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Helemaal naakt !
[ link | afbeelding ]
ik reken een blikje af bij de lekkerste cassierequote:Op donderdag 13 januari 2011 22:28 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Hoe meer de klant betaald aan de kassa, hoe aantrekkelijker de Caissière in kwestie
Hij lijkt op mijn hamsterquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:27 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Helemaal naakt !
[ link | afbeelding ]
Oh dus zo werkt het.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:28 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Hoe meer de klant betaald aan de kassa, hoe aantrekkelijker de Caissière in kwestie
Dat is dan een duur blikje, A producten koop je daar, B producten bij de ugly duggliesquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:29 schreef Oceanview het volgende:
[..]
ik reken een blikje af bij de lekkerste cassiere
Pics !quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:29 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Hij lijkt op mijn hamster
Lijkt jouw vliegend tapijt ook op mijn vliegend tapijt?quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:29 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Hij lijkt op mijn hamster
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zeg maar als dit ongepast is.There is a time of cumming and going.
quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:30 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Lijkt jouw vliegend tapijt ook op mijn vliegend tapijt?
[ link | afbeelding ]
quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:30 schreef Oceanview het volgende:
Sorry hoor maar ik ga hier dood van het lachenIk snap de grap nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zeg maar als dit ongepast is.
Wasmachines leven langer met Calgon *ping*
quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:30 schreef Oceanview het volgende:
Sorry hoor maar ik ga hier dood van het lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zeg maar als dit ongepast is.![]()
waar the fack slaat het op
Typefouten, ik maak ze met trots.
Suitable For Workquote:
Gewoon porno, alleen dan iets anders van gemaakt, zodat je het ook op je werk kunt kijkenquote:
Ah op die manierquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:32 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Suitable For Work
Je hebt toch altijd Not Suitable For Work plaatjes deze kun je dus (zogenaamd) op je werk kijken
ah okequote:Op donderdag 13 januari 2011 22:32 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Gewoon porno, alleen dan iets anders van gemaakt, zodat je het ook op je werk kunt kijken.
Google >> SFW porn.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:32 schreef Teal het volgende:
OV heb je er nog meer?(waar vind je die
)
Yayquote:
Google -> SWF pornquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:32 schreef Teal het volgende:
OV heb je er nog meer?(waar vind je die
)
Net op tijdquote:
spoilerquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:34 schreef 92Merel het volgende:
Deze is toch wel erg charmant![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:34 schreef 92Merel het volgende:
Deze is toch wel erg charmant![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is a time of cumming and going.
quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:35 schreef Oceanview het volgende:
LaatsteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
Hoe is het met jou danquote:
Nee.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:37 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ben ik de enige die er niet echt om kan lachen?
Nicequote:
ik heb zaterdag na 4 uur pas weekendquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:37 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ohh lekker
Ik ook trouwens bedenk ik me net![]()
Jeeej
Ahwquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:38 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik heb zaterdag na 4 uur pas weekend
Maandag en dinsdag anderhalf uur naar school en dan weer een week vrijquote:
Lekker hoorquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:37 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ohh lekker
Ik ook trouwens bedenk ik me net![]()
Jeeej
Mazzel heb jijquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:38 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Maandag en dinsdag anderhalf uur naar school en dan weer een week vrij.
Kom maar op de opleidingquote:
Aaawhquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:38 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik heb zaterdag na 4 uur pas weekend
Mannen humor meer denk ikquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:37 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ben ik de enige die er niet echt om kan lachen?
Wow, hoe krijg je dat voor elkaar?quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:38 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Maandag en dinsdag anderhalf uur naar school en dan weer een week vrij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |