8 maar? ik was 23 kilo te zwaar...quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:57 schreef Teal het volgende:
[..]
8 maar
ik 9
Maar komt door sport school dat ik aangekomen ben
Minder facebook, en meer kroegenquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:58 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
8 maar? ik was 23 kilo te zwaar...
en ik hoor van niemand dat ik mooi ben ofzo
Je kunt het ook in het idiote trekkenquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:58 schreef Teal het volgende:
Dit is namelijk niet al te aantrekkelijk
[ afbeelding ]
En datquote:
ja maar teveel vorm is niet mooiquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:59 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Je kunt het ook in het idiote trekken.
[..]
En dat.
Qua figuur weet ik niet hoe je eruit ziet, maar qua gezicht vind ik je echt wel een mooi meisjequote:Op donderdag 13 januari 2011 21:58 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
8 maar? ik was 23 kilo te zwaar...
en ik hoor van niemand dat ik mooi ben ofzo
pics?quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:00 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Qua figuur weet ik niet hoe je eruit ziet, maar qua gezicht vind ik je echt wel een mooi meisje![]()
En wow dan ben je echt al een hoop afgevallen !
Ik zou echt graag wat meer vorm willen hebben..
Maar, je bent al 15 kilo kwijtquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:00 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja maar teveel vorm is niet mooi
Dat is geen vrouw, maar een man met vrouwenhoofdquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:58 schreef Teal het volgende:
Dit is namelijk niet al te aantrekkelijk
[ afbeelding ]
Ja het kon echt niet langer, ik wil het liefst 70 wegen dat is nu mijn streefgewicht, dus nog 8 kilo, en dan misschien nog 2 kilo extra ofzoquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:00 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Qua figuur weet ik niet hoe je eruit ziet, maar qua gezicht vind ik je echt wel een mooi meisje![]()
En wow dan ben je echt al een hoop afgevallen !
Ik zou echt graag wat meer vorm willen hebben..
Ik heb geen pics van mijn lichaam, omdat ik het niet mooi vindquote:
Te dik zijn is ook niet gezond, dat zou voor mij (als ik teveel zou wegen) de reden zijn om af te vallen. Maar je moet jezelf echt niet lelijk gaan vinden, het leven is zoveel fijner als je blij bent met jezelf !quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:01 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja het kon echt niet langer, ik wil het liefst 70 wegen dat is nu mijn streefgewicht, dus nog 8 kilo, en dan misschien nog 2 kilo extra ofzo
Merel had het over je gezichtquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:03 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik heb geen pics van mijn lichaam, omdat ik het niet mooi vind
ow die, dan moet je in mn fobo kijkenquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:03 schreef Teal het volgende:
[..]
Merel had het over je gezichtdie foto
quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:03 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Oh, omdat je mij quote![]()
Maar die heb ik niet.
brbquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:04 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ow die, dan moet je in mn fobo kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |