En dat zegt...?quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:51 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nee, ik heb daar geen mooi lijf voor
Vast welquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:51 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nee, ik heb daar geen mooi lijf voor
Is het ookquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:52 schreef Teal het volgende:
[..]
Als je het zo zegt klinkt het best wel goor
Idd, heb daar toch ooit zo'n mooi filmpje over gezienquote:
Geen gefap op vrouwen dus meerquote:
Voor gewone foto's is Photoshop echt meesterlijk. Bij portretfoto's is het echt absurd wat ze daarmee kunnen.quote:
Tenzij je de foto's zelf openbaar maakt.quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:53 schreef Teal het volgende:
[..]
Geen gefap op vrouwen dus meer![]()
Toch lijkt het mij een soort van eer dat als iemand op je geiltnaja verschil moet er wezen
Moet FOK! dat dan?quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:52 schreef Teal het volgende:
[..]
En dat zegt...?
FOK! heeft volgens mij nog nooit kunnen oordelen over jouw
Ik zal binnen kort wat werk uploadenquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:53 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Voor gewone foto's is Photoshop echt meesterlijk. Bij portretfoto's is het echt absurd wat ze daarmee kunnen.
Doe datquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:54 schreef Teal het volgende:
[..]
Ik zal binnen kort wat werk uploaden
Waarvan? Wat je met Photoshop kunt?quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:54 schreef Teal het volgende:
[..]
Ik zal binnen kort wat werk uploaden
Neuh eigenlijk niet nee.quote:
Nee met breinaaldenquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:55 schreef Zeroku het volgende:
http://www.flickr.com/pho(...)4998820942/lightbox/
Kijk die bazenfoto.
[..]
Waarvan? Wat je met Photoshop kunt?
Als je overgewicht hebt vind je jezelf niet zo mooi nee.quote:
dat zeg ikquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:55 schreef Teal het volgende:
[..]
Neuh eigenlijk niet nee.
Maar vind je het zelf, of zegt je omgeving dat dan?
En de mensen om je heen?quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:55 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Als je overgewicht hebt vind je jezelf niet zo mooi nee.
[..]
dat zeg ik
Ik weet wat je daarmee kunt. Ik gebruik het zelf ook vaak genoeg.quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:55 schreef Teal het volgende:
[..]
Nee met breinaalden
Ja met photoshop
Maar je kan zelf je eigen figuur ook anders zien dan dat het werkelijk is.quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:55 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Als je overgewicht hebt vind je jezelf niet zo mooi nee.
[..]
dat zeg ik
ik weeg nog 8 kilo te zwaarquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:56 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Maar je kan zelf je eigen figuur ook anders zien dan dat het werkelijk is.
Maar dat is ook niet nodig om te kunnen zeggen dat je er goed uitzietquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:56 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Tja weinig mensen hebben me naakt gezien
8 maarquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:57 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik weeg nog 8 kilo te zwaar
Maar vormen zijn juist mooi !quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:57 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik weeg nog 8 kilo te zwaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |