En terecht. Dat soort dingen doe je maar ergens andersquote:
Boven Utrechtquote:
Tuurlijk, maar gewoon het feit dat het er hangtquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:47 schreef Zeroku het volgende:
[..]
En terecht. Dat soort dingen doe je maar ergens anders.
interessant, hoeveel foto's heb je voor 75 euro?quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:47 schreef Teal het volgende:
[..]
Ik heb ze ook gezien @ V&D , en Jack en Jones
Rechts boven utrechtquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:47 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Boven Utrecht![]()
Ik haal Amersfoort en Apeldoorn altijd door elkaar
Ik niet, op amesfoort moet ik overstappen om naar Apeldoorn te gaanquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:47 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Boven Utrecht![]()
Ik haal Amersfoort en Apeldoorn altijd door elkaar
Echt?quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:47 schreef Teal het volgende:
[..]
Ik heb ze ook gezien @ V&D , en Jack en Jones
Haha wil je het serieus doen danquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:48 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
interessant, hoeveel foto's heb je voor 75 euro?
Zie PIquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:48 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar gewoon het feit dat het er hangt
Was een A4tje uitgeprint en opgehangen, niet echt bordjes dusquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:48 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Echt?
Bij de V&D is het me nog nooit opgevallen, alleen max 2 kledingstukken ofzo.
Dat telt nietquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:49 schreef Teal het volgende:
[..]
Was een A4tje uitgeprint en opgehangen, niet echt bordjes dus
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Typefouten, ik maak ze met trots.
quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:50 schreef Teal het volgende:
[..]
Je moet wel weten dat ik zijn PA ben
Eng hoor, van die mannetjes die dan op jouw naaktfoto's zitten te geilenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wasmachines leven langer met Calgon *ping*
quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:50 schreef Teal het volgende:
[..]
Je moet wel weten dat ik zijn PA ben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
Nee, ik heb daar geen mooi lijf voorquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:51 schreef Teal het volgende:
Maar ik zou contact met hem kunnen opnemen.
Als je het zo zegt klinkt het best wel goorquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:51 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Eng hoor, van die mannetjes die dan op jouw naaktfoto's zitten te geilen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |