Laten we dat maar niet doenquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:19 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Iedereen die nu aanwezig is moet naakt?
welke komen?quote:
Vanalles 1m naar beneden gevallen vol op me kinquote:
Ik ga hier niet naakt zitten met wildvreemden in dit topicquote:
Dan mag je toekijkenquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:20 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik ga hier niet naakt zitten met wildvreemden in dit topic.
Aiquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:19 schreef Oceanview het volgende:
[..]
welke komen?
[..]
Vanalles 1m naar beneden gevallen vol op me kin
eens met mijn knie gevallen op een put met een handvat
messteek in mijn rug
boormachine in mijn buik ()
Wie is hier wild vreemd?quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:20 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik ga hier niet naakt zitten met wildvreemden in dit topic.
Okayquote:
en mijn knieën en ellebogen als kind 1000 keer opgevallen en ik heb nu wat eelt op min hand door de blaren van vroegerquote:
Als jullie naakt gaan ben ik pleitequote:Op donderdag 13 januari 2011 22:21 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Wel lurken maar niet posten
wil je ons niet naakt zien dan?quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:21 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Als jullie naakt gaan ben ik pleite
NSFM
Heb je er toch nog iets aan over gehoudenquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:21 schreef Oceanview het volgende:
[..]
en mijn knieën en ellebogen als kind 1000 keer opgevallen en ik heb nu wat eelt op min hand door de blaren van vroeger
Zo ben ikquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:21 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Wel lurken maar niet posten
hoe erge honger heeft een beer?quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:22 schreef Teal het volgende:
Heb gedoucht, zit met lapie in bed, tanden gepoets en al
MAAR HEB HONGER ALS EEN BEER
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |