Ah oke dan is dat ook weer opgehelderd.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:14 schreef Teal het volgende:
[..]
Omdat jij dacht dat ik een foto van jouw vroeg
Ik heb geenidee, het was opeens, toen ik mijn eten begon uit te spugenquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:14 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Jong.. Maar hoe ontstaat zoiets dan? Of was het aangeboren maar nog niet eerder opgemerkt?
ohh, da's fijnquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:14 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nouja het valt nu meer op omdat ik dik ben, nu ik slanker word merk ik wel dat ie minder opvalt
Oke.. apart wel. Maar nu is alles weer helemaal gezond neem ik aan?quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:14 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik heb geenidee, het was opeens, toen ik mijn eten begon uit te spugen
Ten hoogte van je maag dan denk ik? Maar anders plastisch chirurg zoals merel zeiquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:12 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
mijn maagopening moest vergroot worden anders was ik dood geweest
en het is een snee van midden tot zij
Jawel, alleen ik vind het nog steeds niet fijn als mensen me naakt zien, terwijl ik dan wel weer in een bikini durf te lopenquote:
ja zoiets. maar ik overdreef, hij is niet zo heel grootquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:15 schreef Teal het volgende:
[..]
Ten hoogte van je maag dan denk ik? Maar anders plastisch chirurg zoals merel zei
mag ik jou naakt zienquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:15 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Jawel, alleen ik vind het nog steeds niet fijn als mensen me naakt zien, terwijl ik dan wel weer in een bikini durf te lopen
OV
Ik snap het wel, het is toch net wat anders, want andere mensen hebben dat litteken niet.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:15 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Jawel, alleen ik vind het nog steeds niet fijn als mensen me naakt zien, terwijl ik dan wel weer in een bikini durf te lopen
OV
hihi je zei komenquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:17 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Moet ik komen?
Trouwens ik heb duizenden littekens
Waarvan?quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:17 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Moet ik komen?
Trouwens ik heb duizenden littekens
Oh?quote:
Noooooit!quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:17 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Zo, tijd voor naaktfoto's
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |