Jumbo is duurquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:26 schreef Teal het volgende:
[..]
Helaas, ga maar naar de jumbo dat scheelt
quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:27 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Helemaal naakt !
[ link | afbeelding ]
Hebben ze Olifant prijzenquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:27 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Jumbo is duur
Ik heb er gewerkt
Hoe meer de klant betaald aan de kassa, hoe aantrekkelijker de Caissière in kwestiequote:Op donderdag 13 januari 2011 22:27 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Jumbo is duur
Ik heb er gewerkt
Pimp jaquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:28 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Coz hes a mothafuckin PIMP
Nou nou... pfwheehquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:27 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Helemaal naakt !
[ link | afbeelding ]
ik reken een blikje af bij de lekkerste cassierequote:Op donderdag 13 januari 2011 22:28 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Hoe meer de klant betaald aan de kassa, hoe aantrekkelijker de Caissière in kwestie
Hij lijkt op mijn hamsterquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:27 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Helemaal naakt !
[ link | afbeelding ]
Oh dus zo werkt het.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:28 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Hoe meer de klant betaald aan de kassa, hoe aantrekkelijker de Caissière in kwestie
Dat is dan een duur blikje, A producten koop je daar, B producten bij de ugly duggliesquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:29 schreef Oceanview het volgende:
[..]
ik reken een blikje af bij de lekkerste cassiere
Pics !quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:29 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Hij lijkt op mijn hamster
Lijkt jouw vliegend tapijt ook op mijn vliegend tapijt?quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:29 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Hij lijkt op mijn hamster
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zeg maar als dit ongepast is.There is a time of cumming and going.
quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:30 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Lijkt jouw vliegend tapijt ook op mijn vliegend tapijt?
[ link | afbeelding ]
quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:30 schreef Oceanview het volgende:
Sorry hoor maar ik ga hier dood van het lachenIk snap de grap nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zeg maar als dit ongepast is.
Wasmachines leven langer met Calgon *ping*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |