Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Die is zekerquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja doe ik straks, ik moest echt lachen
Die bazooka
Daar heb je een goed puntquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
er moet ook een bagger topic in GC staan
kut maak ik hem dicht![]()
Bij Muckquote:
Met die juinen van ST ben ik wel even zoet hoorquote:
donequote:Op donderdag 13 januari 2011 21:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
even de wiki + de OP doen en dan weer verder met werken
quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Met die juinen van ST ben ik wel even zoet hoor
Ik kijk er niet naarquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:22 schreef Koen66 het volgende:
Oqja, WIDM is bezig.....
JuinenWeer een nieuwe benaming
Werk zequote:
Juinenquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Met die juinen van ST ben ik wel even zoet hoor
Whehehehe dat bordje heb je nietquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Juinen ken je toch wel??
[ afbeelding ]
wie is hetquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Daar ben ik weer
Ik weet genoeg over WIDM
hoiquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Daar ben ik weer
Ik weet genoeg over WIDM
Dat zegt niks, zo vaak dat in dat programma gezienquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Pepijn fluisterde in Hanna's oor: Jij was mijn mol en Pepijn is door en Hanna is eruit
Dat is bijna niet te overtreffenquote:
is het zo ergquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat is bijna niet te overtreffen...
Dan zijn die zeker grootquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat is bijna niet te overtreffen...
Dat zijn zequote:
Muck, mag ik een pic van je tietenquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:32 schreef Trevland het volgende:
[..]
Denk dat je die aan haar zelf moet vragen
Die vraag je haar zelf maar. Ben jij nou een vent?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jammer dat ze er niet isquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Muck, mag ik een pic van je tieten![]()
geintje
quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:33 schreef pgrferrari het volgende:
Dikke tetten NSFW:Dik niet maar zeker wel een mooi formaatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dikke tetten NSFW:dit begint erop te lijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Juin uit Eigen Tuin!
quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:34 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dik niet maar zeker wel een mooi formaat
Dikke tetten NSFW:zien er nog vrij echt uit ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same shit, different day
SC hopper present
Dikke tetten NSFW:zij is mooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Dikke tetten NSFW:dat lijkt er meer opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Jij ookquote:
Dikke tetten NSFW:Dude.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
owja, je Fok was stoekquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:38 schreef LovelyLady het volgende:
oh hij auto update nu weldat is al heel wat
verder niet quoten/editten
dus stuk ja
Heee Klussertquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:39 schreef Toekito het volgende:
Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaallo
Hey Toekquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:39 schreef Toekito het volgende:
Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaallo
neeheeeeequote:Op donderdag 13 januari 2011 21:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nu lok je uitspraken als 'jij ook' uit
Hij woont vlakbij St, dus ST doe er wat aanquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:41 schreef LovelyLady het volgende:
Sym.. maak jij Fok eens
of sla danny eens op zijn bek dat ie er wat aan moet doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
Ik sla Danny welquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Hij woont vlakbij St, dus ST doe er wat aan
quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:42 schreef suikertaartje het volgende:
Wie is zij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Waar precies?quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Hij woont vlakbij St, dus ST doe er wat aan
wiesdaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Same shit, different day
SC hopper present
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Muck we hadden vernomen dat jij goed gezegend bent dus:quote:
quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Muck, mag ik een pic van je tieten![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja dat mag ookquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik sla Danny welBen wel in een mepstemming
![]()
Dat ziet er zeker goed uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoi Muckquote:
Gave foto is dat...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Juin uit Eigen Tuin!
Too late!quote:
quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:43 schreef pgrferrari het volgende:
NSFWik ga toch voor londonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik hou wel van vlees op de botten
Dat zijn dikke juinen ja. EN nu?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:43 schreef Trevland het volgende:
[..]
Muck we hadden vernomen dat jij goed gezegend bent dus:
[..]
Andrewsquote:
hmmm kennikniequote:Op donderdag 13 januari 2011 21:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Andrews![]()
Doet ook smerige plaatjes
Smerige plaatjes? Modderbaden enzo?quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Andrews![]()
Doet ook smerige plaatjes
Oooh, niet gezienquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
yep, pic van London hierboven ergens
Ja, doe mij die maar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verkrijgbaar met diverse letter- en cijfercombinaties!
Inpakken niet nodig, zeker?quote:
Nee, en wat al ingepakt is pak ik zelf wel uit.quote:
quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:46 schreef Toekito het volgende:
[..]
jij kent de uitslag al, molletje
Lekker directquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:49 schreef Trevland het volgende:
[..]
Sta je er zo van te kijken?
[..]
Hey Pien![]()
Dat heb je soms
quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
En daar hebben we WhiskieJe poes doet het weer ff
quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
.
je bedoeltSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:51 schreef Toekito het volgende:
[..]
je bedoeltNee,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:51 schreef Toekito het volgende:
[..]
je bedoeltHa, meer WIDM-ers hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
Alles goed hier!!quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:52 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zo ben ik soms
[..]hoe is die met jou?
quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:53 schreef suikertaartje het volgende:
Ingepakt kan ze ookjeej, jij bent erg tietgericht vanavondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same shit, different day
SC hopper present
Ingepakt kan ze ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sugar![]()
![]()
![]()
![]()
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
Ingepakt kan ze ookEchtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Doet het weer?quote:
Little manquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:54 schreef TheFamousMan het volgende:
HoiHoi!
iPhoney doet het weer, eindelijk!
Ingepakt kan ze ookja godverSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
zo kan ik toch niet leren
Ingepakt kan ze ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verkrijgbaar met diverse letter- en cijfercombinaties!
suikertietjequote:Op donderdag 13 januari 2011 21:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
jeej, jij bent erg tietgericht vanavond
Maar wel goed sog'enquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:55 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ja godver![]()
zo kan ik toch niet leren
quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:54 schreef TheFamousMan het volgende:
HoiHoi!
iPhoney doet het weer, eindelijk!
die duurt bij mannen toch van geboorte tot doodquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:56 schreef Symphonic het volgende:
Zitten we nu nog steeds in de tietenfase?
Nog steeds of al weer, het is maar hoe je het bekijktquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:56 schreef Symphonic het volgende:
Beter dan widmquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:56 schreef Symphonic het volgende:
ik ga niet weer die 'kut'link posten hoorquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:56 schreef Symphonic het volgende:
Nog steeds? Ik val er pas net met mijn neus in hoor.quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:56 schreef Symphonic het volgende:
Ik zit altijd in de tietenfasequote:Op donderdag 13 januari 2011 21:56 schreef Symphonic het volgende:
Wil je konten?quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:56 schreef Symphonic het volgende:
Je kunt weer quotenquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik ga niet weer die 'kut'link posten hoor
quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:58 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik zit altijd in de tietenfase
Je weet hoe groot ze zijn, dus ik kan er niet langs kijken
quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:58 schreef Toekito het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Waarom spreken we in spoilers over WIDM??? Onderwerp hier verboden??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
Nee, maar er zijn mensen die het nog niet gezien hebbenquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waarom spreken we in spoilers over WIDM??? Onderwerp hier verboden??
Ben ik de enige die (zo gauw) niet weet wat sog'en is??quote:
omdat het een loos leeg zinloos onnuttig schijtprogramma is wat zijn eiegn topicreeks heeft en we het hier liever over andere dingen hebbenquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
treinknuffelaarquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
omdat het een loos leeg zinloos onnuttig schijtprogramma is wat zijn eiegn topicreeks heeft en we het hier liever over andere dingen hebben
Studie Ontwijkend Gedragquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ben ik de enige die (zo gauw) niet weet wat sog'en is??![]()
Niet dat ik niet een klein vermoeden heb..
Ahhhh! Snap 't nuquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:01 schreef Muck het volgende:
[..]
Nee, maar er zijn mensen die het nog niet gezien hebben
SCHRIK, SLIK, sorry hoorquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
omdat het een loos leeg zinloos onnuttig schijtprogramma is wat zijn eiegn topicreeks heeft en we het hier liever over andere dingen hebben
Nee, om niets te verraden voor mensen die de aflevering nog niet hebben gezienquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Doen we hier dan daar aan?quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
O, niet Seks Ontwijkend gedrag?.
quote:
Geef me 1 goede reden waarom je seks zou ontwijkenquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
O, niet Seks Ontwijkend gedrag?.
omdat er mensen vrees hebben voor sex!quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:05 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Geef me 1 goede reden waarom je seks zou ontwijken
Rare mensenquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:05 schreef Toekito het volgende:
[..]
omdat er mensen vrees hebben voor sex!
sex is eng, gevaarlijk etc etcquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:05 schreef Toekito het volgende:
[..]
omdat er mensen vrees hebben voor sex!
hij denkt ook teveel aan STquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:06 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wok moet ergens voor leren maar komt er zo niet aan
a-sexueelquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:06 schreef Trevland het volgende:
[..]
Michael Jackson was er kennelijk eentje
quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:06 schreef wel.o.k het volgende:
in het kader van dit topic....
deze doen ST?
[ afbeelding ]
*KNUFFEL*quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:06 schreef Panda72 het volgende:
Wat een k*tdag zeg. Druk s'avonds bijeenkomst in Amsterdam vervolgens is de weg afgesloten worden wij omgeleid kom ik terecht ik weet niet waar. Bijna gebotst tegen voorganger die opeens op de rem ging staan. Voel mij even zielig
Hey Beertjequote:Op donderdag 13 januari 2011 22:06 schreef Panda72 het volgende:
Wat een k*tdag zeg. Druk s'avonds bijeenkomst in Amsterdam vervolgens is de weg afgesloten worden wij omgeleid kom ik terecht ik weet niet waar. Bijna gebotst tegen voorganger die opeens op de rem ging staan. Voel mij even zielig
Weet je hoe moeilijk om dat niet te doenquote:
En voor jou ook eenquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
*KNUFFEL*
Maar wel weekend nu toch??
Rustig op je werk?quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:07 schreef goldfinger1963 het volgende:
even een bakkie hier komen doen
ST is zwanger!quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:06 schreef wel.o.k het volgende:
deze doen ST?
[ afbeelding ]
Thanks!!quote:
idd klotedagquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:06 schreef Panda72 het volgende:
quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:06 schreef wel.o.k het volgende:
deze doen ST?
[ afbeelding ]
O, die associatie legde ik omdat FOK!kers zo vaak zeggen dat ze aan SOG doenquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:05 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Geef me 1 goede reden waarom je seks zou ontwijken
quote:
slaap ze wokquote:
Dank en oh ja collega heeft zich ook nog "ziek" gemeld kutwijf. Gevraagd of ik morgen kan werken. Ik vertik het ik ben vrij. Zoek het even lekker uit zeg. Ik ben 1 dag vrij, 1 lousy dagje maar en dan vragen ze mij om in te vallen. Dit keer niet want ik ben wel goed maar ik ben zeker niet gek. Alsof het bedrijf niet draait zonder mijn aanwezigheid.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:07 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey Beertje![]()
* Trevland geeft Beertje een knuffel
Jij morgen ook nog te lang?
[..]
heel raarquote:
Rare manquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:06 schreef Trevland het volgende:
[..]
Michael Jackson was er kennelijk eentje
niemand is onmisbaarquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:10 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Dank en oh ja collega heeft zich ook nog "ziek" gemeld kutwijf. Gevraagd of ik morgen kan werken. Ik vertik het ik ben vrij. Zoek het even lekker uit zeg. Ik ben 1 dag vrij, 1 lousy dagje maar en dan vragen ze mij om in te vallen. Dit keer niet want ik ben wel goed maar ik ben zeker niet gek. Alsof het bedrijf niet draait zonder mijn aanwezigheid.
Ik geef je groot gelijkquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:10 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Dank en oh ja collega heeft zich ook nog "ziek" gemeld kutwijf. Gevraagd of ik morgen kan werken. Ik vertik het ik ben vrij. Zoek het even lekker uit zeg. Ik ben 1 dag vrij, 1 lousy dagje maar en dan vragen ze mij om in te vallen. Dit keer niet want ik ben wel goed maar ik ben zeker niet gek. Alsof het bedrijf niet draait zonder mijn aanwezigheid.
draaideurpoesquote:
zou kunnenquote:
stuartquote:
Nee dat klopt maar als ik 1 lousy dagje vrij ben staan er meteen 3 collega's rond mijn bureau met gezeik en onzinnige vragen die ze ook wel hadden kunnen bedenken als je niet had geslapen toen dat verteld werd.quote:
Draaideurpoesjequote:
quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:07 schreef goldfinger1963 het volgende:
even een bakkie hier komen doen
quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:12 schreef goldfinger1963 het volgende:
zo weer genoeg WOG gedaan![]()
laters
ECHT???quote:
preciesquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:13 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Nee dat klopt maar als ik 1 lousy dagje vrij ben staan er meteen 3 collega's rond mijn bureau met gezeik en onzinnige vragen die ze ook wel hadden kunnen bedenken als je niet had geslapen toen dat verteld werd.
Hey Barretjequote:Op donderdag 13 januari 2011 22:14 schreef Barretje80 het volgende:
'N avond..
haartjes zijn weer gekniptnu lekker groeien tot Wok z'n trouwdag
en weer heeuuulll veel kleertjes gekocht
Zou kunnen jaquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
ECHT???
Je legt de nadruk op dikke BUIK en bloost als er gesteld wordt dat je zwanger bent... Zou zo maar kunnen dus
'N avond trevje!quote:
GEFELICITEERD!!!!!!!!quote:
hadden we je vooraf moeten inlichten??quote:
echt echt echt???quote:
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
trusten miniquote:
Probeer er morgen lekker van te genietenquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:15 schreef Panda72 het volgende:
Dank Trev en Lovely. Ik heb net van frustratie een potje zitten janken. Het word mij geloof ik allemaal even teveel. Nicht die binnenkort weer onder het mes word risicovolle operatie aan de lever en galblaas. Tante die hard achteruit gaat. Ik slaap heel slecht en kan slecht ontspannen.
Trusten PGRquote:
da's kut Panda, ik leef met je meequote:Op donderdag 13 januari 2011 22:15 schreef Panda72 het volgende:
Dank Trev en Lovely. Ik heb net van frustratie een potje zitten janken. Het word mij geloof ik allemaal even teveel. Nicht die binnenkort weer onder het mes word risicovolle operatie aan de lever en galblaas. Tante die hard achteruit gaat. Ik slaap heel slecht en kan slecht ontspannen.
we?quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:15 schreef Toekito het volgende:
[..]
hadden we je vooraf moeten inlichten??
Ehm..nee hoorquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:15 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan ben je er wel snel weer bij
morgen lekker uitslapen en een lekkere pandadag van makenquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:15 schreef Panda72 het volgende:
Ooooh liefje toch, dat is allemaal wel heel veel en stomquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:15 schreef Panda72 het volgende:
Laterquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:12 schreef goldfinger1963 het volgende:
zo weer genoeg WOG gedaan![]()
laters
quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:15 schreef Panda72 het volgende:
quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
we?Wie neuk jij allemaal nog meer hier?
Dank je wel je bent lief maar moet nu wel weer huilen ben een emotionele muts op het moment.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:16 schreef Trevland het volgende:
[..]
Probeer er morgen lekker van te genietenje verdient het
[..]
Ik bedoel gezien wanneer dat ding er uit gehaald isquote:
Is het niet makkelijker te vragen wie nietquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
we?Wie neuk jij allemaal nog meer hier?
als je om een uur of 2 nog wakker bent welquote:
Zou kunnen want ik ben nu vrijquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
als je om een uur of 2 nog wakker bent wel
quote:
quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:14 schreef Barretje80 het volgende:
'N avond..
haartjes zijn weer gekniptnu lekker groeien tot Wok z'n trouwdag
en weer heeuuulll veel kleertjes gekocht
Wil je anders gebruik maken van mijn schouderquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:18 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Dank je wel je bent lief maar moet nu wel weer huilen ben een emotionele muts op het moment.
jij bent ook liefquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:19 schreef Panda72 het volgende:
Jullie zijn allemaal heel lief dank jullie wel dat doet mij goed.![]()
![]()
Nee, dat kost mij 4 letters meer. Dat die vraag makkelijker te beantwoorden is, is wat andersquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:19 schreef Trevland het volgende:
Is het niet makkelijker te vragen wie niet
quote:
Dat kun je ook opvatten zoals je wiltquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:17 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
morgen lekker uitslapen en een lekkere pandadag van maken
ze gaat nog niet slapenquote:
veel eten wil niet zeggen dat je zwanger bentquote:
quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:20 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Dat kun je ook opvatten zoals je wilt
jup.. en was even nodig!quote:
daaromquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |