hij denkt ook teveel aan STquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:06 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wok moet ergens voor leren maar komt er zo niet aan
a-sexueelquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:06 schreef Trevland het volgende:
[..]
Michael Jackson was er kennelijk eentje
quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:06 schreef wel.o.k het volgende:
in het kader van dit topic....
deze doen ST?
[ afbeelding ]
*KNUFFEL*quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:06 schreef Panda72 het volgende:
Wat een k*tdag zeg. Druk s'avonds bijeenkomst in Amsterdam vervolgens is de weg afgesloten worden wij omgeleid kom ik terecht ik weet niet waar. Bijna gebotst tegen voorganger die opeens op de rem ging staan. Voel mij even zielig
Hey Beertjequote:Op donderdag 13 januari 2011 22:06 schreef Panda72 het volgende:
Wat een k*tdag zeg. Druk s'avonds bijeenkomst in Amsterdam vervolgens is de weg afgesloten worden wij omgeleid kom ik terecht ik weet niet waar. Bijna gebotst tegen voorganger die opeens op de rem ging staan. Voel mij even zielig
Weet je hoe moeilijk om dat niet te doenquote:
En voor jou ook eenquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
*KNUFFEL*
Maar wel weekend nu toch??
Rustig op je werk?quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:07 schreef goldfinger1963 het volgende:
even een bakkie hier komen doen
ST is zwanger!quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:06 schreef wel.o.k het volgende:
deze doen ST?
[ afbeelding ]
Thanks!!quote:
idd klotedagquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:06 schreef Panda72 het volgende:
quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:06 schreef wel.o.k het volgende:
deze doen ST?
[ afbeelding ]
O, die associatie legde ik omdat FOK!kers zo vaak zeggen dat ze aan SOG doenquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:05 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Geef me 1 goede reden waarom je seks zou ontwijken
quote:
slaap ze wokquote:
Dank en oh ja collega heeft zich ook nog "ziek" gemeld kutwijf. Gevraagd of ik morgen kan werken. Ik vertik het ik ben vrij. Zoek het even lekker uit zeg. Ik ben 1 dag vrij, 1 lousy dagje maar en dan vragen ze mij om in te vallen. Dit keer niet want ik ben wel goed maar ik ben zeker niet gek. Alsof het bedrijf niet draait zonder mijn aanwezigheid.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:07 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey Beertje![]()
* Trevland geeft Beertje een knuffel
Jij morgen ook nog te lang?
[..]
heel raarquote:
Rare manquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:06 schreef Trevland het volgende:
[..]
Michael Jackson was er kennelijk eentje
niemand is onmisbaarquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:10 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Dank en oh ja collega heeft zich ook nog "ziek" gemeld kutwijf. Gevraagd of ik morgen kan werken. Ik vertik het ik ben vrij. Zoek het even lekker uit zeg. Ik ben 1 dag vrij, 1 lousy dagje maar en dan vragen ze mij om in te vallen. Dit keer niet want ik ben wel goed maar ik ben zeker niet gek. Alsof het bedrijf niet draait zonder mijn aanwezigheid.
Ik geef je groot gelijkquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:10 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Dank en oh ja collega heeft zich ook nog "ziek" gemeld kutwijf. Gevraagd of ik morgen kan werken. Ik vertik het ik ben vrij. Zoek het even lekker uit zeg. Ik ben 1 dag vrij, 1 lousy dagje maar en dan vragen ze mij om in te vallen. Dit keer niet want ik ben wel goed maar ik ben zeker niet gek. Alsof het bedrijf niet draait zonder mijn aanwezigheid.
draaideurpoesquote:
zou kunnenquote:
stuartquote:
Nee dat klopt maar als ik 1 lousy dagje vrij ben staan er meteen 3 collega's rond mijn bureau met gezeik en onzinnige vragen die ze ook wel hadden kunnen bedenken als je niet had geslapen toen dat verteld werd.quote:
Draaideurpoesjequote:
quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:07 schreef goldfinger1963 het volgende:
even een bakkie hier komen doen
quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:12 schreef goldfinger1963 het volgende:
zo weer genoeg WOG gedaan![]()
laters
ECHT???quote:
preciesquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:13 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Nee dat klopt maar als ik 1 lousy dagje vrij ben staan er meteen 3 collega's rond mijn bureau met gezeik en onzinnige vragen die ze ook wel hadden kunnen bedenken als je niet had geslapen toen dat verteld werd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |