quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:53 schreef suikertaartje het volgende:
Ingepakt kan ze ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verkrijgbaar met diverse letter- en cijfercombinaties!
suikertietjequote:Op donderdag 13 januari 2011 21:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
jeej, jij bent erg tietgericht vanavond
Maar wel goed sog'enquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:55 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ja godver![]()
zo kan ik toch niet leren
quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:54 schreef TheFamousMan het volgende:
HoiHoi!
iPhoney doet het weer, eindelijk!
die duurt bij mannen toch van geboorte tot doodquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:56 schreef Symphonic het volgende:
Zitten we nu nog steeds in de tietenfase?
Nog steeds of al weer, het is maar hoe je het bekijktquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:56 schreef Symphonic het volgende:
Beter dan widmquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:56 schreef Symphonic het volgende:
ik ga niet weer die 'kut'link posten hoorquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:56 schreef Symphonic het volgende:
Nog steeds? Ik val er pas net met mijn neus in hoor.quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:56 schreef Symphonic het volgende:
Ik zit altijd in de tietenfasequote:Op donderdag 13 januari 2011 21:56 schreef Symphonic het volgende:
Wil je konten?quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:56 schreef Symphonic het volgende:
Je kunt weer quotenquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik ga niet weer die 'kut'link posten hoor
quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:58 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik zit altijd in de tietenfase
Je weet hoe groot ze zijn, dus ik kan er niet langs kijken
quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:58 schreef Toekito het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Waarom spreken we in spoilers over WIDM??? Onderwerp hier verboden??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
Nee, maar er zijn mensen die het nog niet gezien hebbenquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waarom spreken we in spoilers over WIDM??? Onderwerp hier verboden??
Ben ik de enige die (zo gauw) niet weet wat sog'en is??quote:
omdat het een loos leeg zinloos onnuttig schijtprogramma is wat zijn eiegn topicreeks heeft en we het hier liever over andere dingen hebbenquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
treinknuffelaarquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
omdat het een loos leeg zinloos onnuttig schijtprogramma is wat zijn eiegn topicreeks heeft en we het hier liever over andere dingen hebben
Studie Ontwijkend Gedragquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ben ik de enige die (zo gauw) niet weet wat sog'en is??![]()
Niet dat ik niet een klein vermoeden heb..
Ahhhh! Snap 't nuquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:01 schreef Muck het volgende:
[..]
Nee, maar er zijn mensen die het nog niet gezien hebben
SCHRIK, SLIK, sorry hoorquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
omdat het een loos leeg zinloos onnuttig schijtprogramma is wat zijn eiegn topicreeks heeft en we het hier liever over andere dingen hebben
Nee, om niets te verraden voor mensen die de aflevering nog niet hebben gezienquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Doen we hier dan daar aan?quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
O, niet Seks Ontwijkend gedrag?.
quote:
Geef me 1 goede reden waarom je seks zou ontwijkenquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
O, niet Seks Ontwijkend gedrag?.
omdat er mensen vrees hebben voor sex!quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:05 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Geef me 1 goede reden waarom je seks zou ontwijken
Rare mensenquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:05 schreef Toekito het volgende:
[..]
omdat er mensen vrees hebben voor sex!
sex is eng, gevaarlijk etc etcquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:05 schreef Toekito het volgende:
[..]
omdat er mensen vrees hebben voor sex!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |