Hey Barretjequote:Op donderdag 13 januari 2011 22:14 schreef Barretje80 het volgende:
'N avond..
haartjes zijn weer gekniptnu lekker groeien tot Wok z'n trouwdag
en weer heeuuulll veel kleertjes gekocht
Zou kunnen jaquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
ECHT???
Je legt de nadruk op dikke BUIK en bloost als er gesteld wordt dat je zwanger bent... Zou zo maar kunnen dus
'N avond trevje!quote:
GEFELICITEERD!!!!!!!!quote:
hadden we je vooraf moeten inlichten??quote:
echt echt echt???quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
trusten miniquote:
Probeer er morgen lekker van te genietenquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:15 schreef Panda72 het volgende:
Dank Trev en Lovely. Ik heb net van frustratie een potje zitten janken. Het word mij geloof ik allemaal even teveel. Nicht die binnenkort weer onder het mes word risicovolle operatie aan de lever en galblaas. Tante die hard achteruit gaat. Ik slaap heel slecht en kan slecht ontspannen.
Trusten PGRquote:
da's kut Panda, ik leef met je meequote:Op donderdag 13 januari 2011 22:15 schreef Panda72 het volgende:
Dank Trev en Lovely. Ik heb net van frustratie een potje zitten janken. Het word mij geloof ik allemaal even teveel. Nicht die binnenkort weer onder het mes word risicovolle operatie aan de lever en galblaas. Tante die hard achteruit gaat. Ik slaap heel slecht en kan slecht ontspannen.
we?quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:15 schreef Toekito het volgende:
[..]
hadden we je vooraf moeten inlichten??
Ehm..nee hoorquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:15 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan ben je er wel snel weer bij
morgen lekker uitslapen en een lekkere pandadag van makenquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:15 schreef Panda72 het volgende:
Ooooh liefje toch, dat is allemaal wel heel veel en stomquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:15 schreef Panda72 het volgende:
Laterquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:12 schreef goldfinger1963 het volgende:
zo weer genoeg WOG gedaan![]()
laters
quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:15 schreef Panda72 het volgende:
quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
we?Wie neuk jij allemaal nog meer hier?
Dank je wel je bent lief maar moet nu wel weer huilen ben een emotionele muts op het moment.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:16 schreef Trevland het volgende:
[..]
Probeer er morgen lekker van te genietenje verdient het
[..]
Ik bedoel gezien wanneer dat ding er uit gehaald isquote:
Is het niet makkelijker te vragen wie nietquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
we?Wie neuk jij allemaal nog meer hier?
als je om een uur of 2 nog wakker bent welquote:
Zou kunnen want ik ben nu vrijquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
als je om een uur of 2 nog wakker bent wel
quote:
quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:14 schreef Barretje80 het volgende:
'N avond..
haartjes zijn weer gekniptnu lekker groeien tot Wok z'n trouwdag
en weer heeuuulll veel kleertjes gekocht
Wil je anders gebruik maken van mijn schouderquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:18 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Dank je wel je bent lief maar moet nu wel weer huilen ben een emotionele muts op het moment.
jij bent ook liefquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:19 schreef Panda72 het volgende:
Jullie zijn allemaal heel lief dank jullie wel dat doet mij goed.![]()
![]()
Nee, dat kost mij 4 letters meer. Dat die vraag makkelijker te beantwoorden is, is wat andersquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:19 schreef Trevland het volgende:
Is het niet makkelijker te vragen wie niet
quote:
Dat kun je ook opvatten zoals je wiltquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:17 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
morgen lekker uitslapen en een lekkere pandadag van maken
ze gaat nog niet slapenquote:
veel eten wil niet zeggen dat je zwanger bentquote:
quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:20 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Dat kun je ook opvatten zoals je wilt
jup.. en was even nodig!quote:
daaromquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |