Eigen programma zeg ik!quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:47 schreef DaMook het volgende:
Hij mag wel een keer echt voor michiel in komen vallen.
Amen!!quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:48 schreef purplerose het volgende:
Ray fokking Cokes mensen!!
Helddie moeten we hier in nederland op de radio of tv krijgen!!
Eerst een keer een show om proef te draaienquote:
Rot nou gauw een eindje op, het is Ray.quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:49 schreef DaMook het volgende:
[..]
Eerst een keer een show om proef te draaien.
Ik ken hem nietquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:51 schreef purplerose het volgende:
Denk dat ze dan weer veel 30igers weer aan het luisteren krijgen
ik was tiener met Ray en Bob
michiel moet nu op cloud 9 zijn zeg![]()
Rob the cameraman als sidekickquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:50 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Rot nou gauw een eindje op, het is Ray.
Eigen show, contract voor minstens 3 jaar en vrije muziekkeuze. Gáán met die hap!
Wait whut?quote:
Het zegt me echt helemaal nietsquote:
Ray Cokes was de hipste VJ die ze haddenquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:53 schreef DaMook het volgende:
[..]
Het zegt me echt helemaal niets, wat deed, doet ie bij mtv ?
Slap geleuterquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:55 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ray Cokes was de hipste VJ die ze haddeninterviewde sterren en heel veel slap geleuter met rob the camera man
![]()
Hij deed Most Wanted. Misschien wel het tofste programma ooit. Vraag maar aan Cee.quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:53 schreef DaMook het volgende:
[..]
Het zegt me echt helemaal niets, wat deed, doet ie bij mtv ?
Ik zal even youtubenquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:55 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Hij deed Most Wanted. Misschien wel het tofste programma ooit. Vraag maar aan Cee.
hypen we hem straks zo hoog op dat ie het niet meer waar kan makenquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:55 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Hij deed Most Wanted. Misschien wel het tofste programma ooit. Vraag maar aan Cee.
Maakt niet uit. Dan wordt het net zoiets als ik nu heb met Crowded House: boeit niet wat ze uitbrengen, als ze maar wat uitbrengen. Weten dat ze er nog zijn, dat ik ze nog in actie kan zien. Dát is belangrijk. Helden blijven het. No matter what.quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:59 schreef purplerose het volgende:
[..]
hypen we hem straks zo hoog op dat ie het niet meer waar kan maken
heb hem net getweet dat ik vind dat nederland hem op de tv moet zettenquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ow, en nog een driewerf![]()
![]()
voor Ray fucking Cokes
![]()
![]()
Of op 3fmquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:06 schreef purplerose het volgende:
[..]
heb hem net getweet dat ik vind dat nederland hem op de tv moet zetten
ook goed!!! Op de radio komt ie ook goed tot zn rechtquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:07 schreef DaMook het volgende:
[..]
Of op 3fm. Ik luister meer radio dan dat ik tv kijk
.
QFTquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:12 schreef Sersjee het volgende:
Ray is wel zo'n held, op een schaal van 0 tot 100, waarbij de 4 Non Blondes 0 zijn (want ik doe niet aan negatieve getallen, ik ben een positief mens) en Neil Finn 100, dan is Ray toch wel 98. Misschien wel 99.
Dit nummer klinkt iig beter dan het vorigequote:Op donderdag 13 januari 2011 21:20 schreef mentat_nl het volgende:
mwah dit vindt ik toch prima klinken hoor, in elk geval 1000x beter dan de vorige band
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik heb geen idee, maar ik gok op Art omdat ie een tekst op zijn shirt had in de trant van je moet niet geloven wat je denkt. ofzo.quote:
ik denk ook art..maar...quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:31 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb geen idee, maar ik gok op Art omdat ie een tekst op zijn shirt had in de trant van je moet niet geloven wat je denkt. ofzo.
ik hoop op Anna want dat is het lekkerste wijf!quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:33 schreef miieejj het volgende:
[..]
ik denk ook art..maar..stiekem hoop ik op jan
14-01-1986quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:33 schreef 3rdRock het volgende:
@sirolf: voor 3fmfan: Ramon is morgen jarig, weet alleen niet hoe oud ie wordt.....
ik kijk altijd goed naar die voorfilmpjes.. ..quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:33 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik hoop op Anna want dat is het lekkerste wijf!
als je btw goedi n t voorfilmpje kijkt kon je al zien dat Patrick Stoof en Horace Cohen er vandaag niet uit zouden gaan. daarvan zie je beelden van opdrachten die nog niet zijn geweest.....
ik zat ook al te zoeken en vond hetzelfdequote:
ik ook. eigenlijk jammer dat je dan een paar kleine dingen al weet...quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:35 schreef miieejj het volgende:
[..]
ik kijk altijd goed naar die voorfilmpjes.. ..
Maar ik vond art behoorlijk duidelijk aanwezig.. het werd best wel irritantquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:36 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik zat ook al te zoeken en vond hetzelfde
kan Sirolf mooi ff toevoegen als ie tijd heeft
[..]
ik ook. eigenlijk jammer dat je dan een paar kleine dingen al weet...
Oh, sorry, ik was even Mol kijken. Heb alles gemist. Beter zet iemand het online.quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:55 schreef Sersjee het volgende:
[..]
ja, lekker nummer is ditquote:
Hey Cee..quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:39 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh, sorry, ik was even Mol kijken. Heb alles gemist. Beter zet iemand het online.Maar, wat Sersjee zegt.
die mag je hebben! vond ik helemaal niksquote:
Hup badeenden vangen jijquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:44 schreef CindieY het volgende:
jeej, tis gezellig! makebelieve was verrrassend leuk en ik heb een crush op de blonde gitaristgraffiti6 denkt een grote band te zijn, maar is het nog niet. tot zover mijn live bijdrage vanaf de receptie!
vang zo'n eend!quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:44 schreef CindieY het volgende:
jeej, tis gezellig! makebelieve was verrrassend leuk en ik heb een crush op de blonde gitaristgraffiti6 denkt een grote band te zijn, maar is het nog niet. tot zover mijn live bijdrage vanaf de receptie!
Je bent gekquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:44 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
die mag je hebben! vond ik helemaal niks
en rimbimbimbimbimbimbimbim Tjibbe!
Die moeten echt denken van WTFquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:45 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
vang zo'n eend!
en The Crookes staan echt te kijken van: "huh????"
kloptquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:52 schreef 3rdRock het volgende:
wie is de kapper van die zanger van The Crookes?Ik vind het wel leuk, tenminste eens wat andersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
know'm sayin?
word? word.
ow, dan ren ik meteen naar de kapper!quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:53 schreef alors het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk, tenminste eens wat anders
Hehe tot op de seconde gelijk en dezelfde piquote:
GMTA.quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:55 schreef DaMook het volgende:
[..]
Hehe tot op de seconde gelijk en dezelfde pi.
timo! ouwe tettenbouncer!quote:
Ik wil een aparte stream waarop je altijd mee kan luisterenquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:02 schreef 3rdRock het volgende:
mmm, t geluid van de stream klopt niet :0
er is geen anwb eric, je kunt meteen beginnen!
bedankt!
D'r lopen er wel wat rond daar bij hemquote:
wellicht was Thymen toevallig al in de buurt?quote:
Thymen was op de nieuwjaarsreceptie en toen vroeg eric of ie zin hadquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:09 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wellicht was Thymen toevallig al in de buurt?
ik heb die jongen btw maar 1 keer gehoord en toen had ie het over van een viaduct afpissen
maar sprak hij ook de waarheid? of was hij aan t mollen?quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:10 schreef DaMook het volgende:
[..]
Thymen was op de nieuwjaarsreceptie en toen vroeg eric of ie zin had. Dat vertelde ie net
.
quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:10 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
maar sprak hij ook de waarheid? of was hij aan t mollen?
quote:
Wat was ie ?quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:10 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
maar sprak hij ook de waarheid? of was hij aan t mollen?
aan het mollen! zoals kandidaten in WIDMquote:
Aha, dat kijk ik nietquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:13 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
aan het mollen! zoals kandidaten in WIDM
dagoduck! ouwe straalpaal!quote:
in Vera, Groningenquote:
Meestal is er geen webcam als ze ergens anders zittenquote:
Is ook op 101tvquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:26 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Meestal is er geen webcam als ze ergens anders zitten
'now playing' doet het niet, ook een teken dat ze niet in de studio zittenquote:
'live' heet datquote:
Ja, dat is wel jammer, al heel de avond niet kunnen scrobblenquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:27 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
'now playing' doet het niet, ook een teken dat ze niet in de studio zitten
Geilen op statsquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:30 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ja, dat is wel jammer, al heel de avond niet kunnen scrobblen.
Eric Corton zit ook op Fok! jongens!quote:
Je moet het zelf weten maar deze afbeelding is van betere qualiteit als UserIconquote:
Nee, maar ik heb hem pas gereset, moet dus weer nieuwe muziek inquote:
Je last.fm resettenquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:34 schreef DaMook het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb hem pas gereset, moet dus weer nieuwe muziek in.
absosmurf.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:34 schreef CindieY het volgende:
Zo, ik zit weer in de trein naar Zwolle. nieuwjaarsreceptie was gezellig! hebben julie een beetje kunnen meegenieten?
Die muziek die erin stond wilde ik niet delen met julliequote:
tot straks!quote:
datquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:35 schreef DaMook het volgende:
[..]
Die muziek die erin stond wilde ik niet delen met jullie.
Je was vaak genoeg in beeldquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:34 schreef CindieY het volgende:
Zo, ik zit weer in de trein naar Zwolle. nieuwjaarsreceptie was gezellig! hebben julie een beetje kunnen meegenieten?
Eigenlijk moet je in je sweatshop tweet ook @giel3fm, @coen3fm, @michielveenstra enz zettenquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:36 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat
al die Elly en Rikkert kon ik jullie niet aan doen....
Ik laat alles erin staanquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:35 schreef DaMook het volgende:
[..]
Die muziek die erin stond wilde ik niet delen met jullie.
Veelbelovende beginnende djquote:
Nee, dat durf ik niet aanquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:38 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik laat alles erin staanIk heb het geluistert dus het hoort erin, alleen nik en simon heb ik eruit gehaald, die mute ik toch wel
haha, heel dat badeendvangen heb ik niet meegekregen, maar hole heeft een badeend van 't podium voor me gepaktquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:35 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
absosmurf.
zag er gezellig uit daaris hole wel een beetje lief voor je geweest?
hij is dus lief voor je geweestquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:39 schreef CindieY het volgende:
[..]
haha, heel dat badeendvangen heb ik niet meegekregen, maar hole heeft een badeend van 't podium voor me gepaktdus nu heb ik er ook een
quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:39 schreef CindieY het volgende:
[..]
haha, heel dat badeendvangen heb ik niet meegekregen, maar hole heeft een badeend van 't podium voor me gepaktdus nu heb ik er ook een
Muziek die ik liever ECHT NIET luister staat er toch hooguit 5x per band inquote:
quote:
Mijne ookquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:41 schreef 3rdRock het volgende:
ehm, mijn scrobbler roept nu dat 3fm Benny Neyman draait??? WTF????
Zit er iemand in de studio.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:41 schreef 3rdRock het volgende:
ow, met mn suffe hoofdquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:36 schreef DaMook het volgende:
w
Je was vaak genoeg in beeld.
Was een leuke uitzending.
die moeten ze kapot schoppen! wat een wansmaak!quote:
De balk onder in beeld op de stream ookquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:41 schreef 3rdRock het volgende:
Niks tegen Benny N!quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:43 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
die moeten ze kapot schoppen! wat een wansmaak!
lekker nummer ditquote:
Je zou dr wel ff willen scharen?quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:56 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik zou wel een beschuitje met Selah Sue willen eten.
Ik ookquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:56 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik zou wel een beschuitje met Selah Sue willen eten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
Vast welquote:
Het ziet er wel leuk uitquote:
bij mij wel hoor poppekontje!quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:10 schreef Mexicaantje. het volgende:
Scheisse mijn afbeelding doet het niet.
Back It Up van Caro Emerald.quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:11 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb een nummer in mn kop maar ik weet de titel/artiest niet
Nopquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:11 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Back It Up van Caro Emerald.
probeer het eens uit te typen of geef eens een omschrijving...quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:11 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb een nummer in mn kop maar ik weet de titel/artiest niet
Klopt! 100000 keer gehoord want hij werd altijd gedraaid op mijn werk en toen heel lang niet geluisterd, en nu is het weer een plezier om te horen.quote:
Ik heb precies in mn hoofd dat stuk waar geen tekst in zit, en het is maar een heel klein melodietjequote:Op donderdag 13 januari 2011 23:12 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
probeer het eens uit te typen of geef eens een omschrijving...
Iddquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:12 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
er gaat straks nog een scandinavische artieste optreden. naam weet ik ff niet, maar die zou het dus kunnne zijn....quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:12 schreef DaMook het volgende:
Wie is dat poppetje op bij eric ? Die blonde ?
Ok, niet dat ze superknap is, maar wel echt een poppetjequote:Op donderdag 13 januari 2011 23:13 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
er gaat straks nog een scandinavische artieste optreden. naam weet ik ff niet, maar die zou het dus kunnne zijn....
Gevonden:quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:12 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
weight?quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:14 schreef Mexicaantje. het volgende:
Wat is belasting in het Engels? In de natuurkunde zegmaar.
of pressure? ownee, das meer "druk"quote:
pff, wat een moeilijk gedoe..quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:16 schreef Mexicaantje. het volgende:
Moest het even weten omdat de Ontwerpbelasting Sd is, Straindesign. Nu ga ik het tenminste onthouden.Leuk he.
pit ze!quote:
Ik ookquote:
Techniek en Industriequote:Op donderdag 13 januari 2011 23:14 schreef Mexicaantje. het volgende:
Wat is belasting in het Engels? In de natuurkunde zegmaar.
tot straks!quote:
Oh stress. Mag ook.quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:17 schreef DaMook het volgende:
[..]
Techniek en Industrie
NL: belasting
EN: loading
NL: belasting
EN: stress
Definitie Engels: all influences or a part thereof to which an item is exposed at a certain instant
Ik twijfelde dus zocht het maar even opquote:
ah, ze is van "The Joy Formidable"quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:14 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ok, niet dat ze superknap is, maar wel echt een poppetje.
ja dat deed ik ook nadat ik het had gevraagdquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:18 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik twijfelde dus zocht het maar even op.
Ik vond het hier http://www.mijnwoordenboe(...)E+EN&woord=belasting via googlequote:Op donderdag 13 januari 2011 23:19 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ja
[..]
ja dat deed ik ook nadat ik het had gevraagdvertalen.nu werkte niet dus toen ging ik maar googlen
ik ookquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:20 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik vond het hier http://www.mijnwoordenboe(...)E+EN&woord=belasting via google.
Deze vind ik nergens, en zou het zo ook niet wetenquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:17 schreef Mexicaantje. het volgende:
Trusten
Sterkte anyone? Moet met een r beginnen
resilience Dat is de enige die ik nog kan vinden die het zou kunnen zijn. Al zal ook dat wel niet kloppenquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:24 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ja ik kan het ook niet vinden.
Lekker handig ook, oefententamens zonder antwoorden.
Nooit van gehoord maar je zou zomaar geljik kunnen hebben.quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:32 schreef DaMook het volgende:
[..]
resilience Dat is de enige die ik nog kan vinden die het zou kunnen zijn. Al zal ook dat wel niet kloppen.
Ik ook nietquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:35 schreef Mexicaantje. het volgende:
N
[..]
Nooit van gehoord maar je zou zomaar geljik kunnen hebben.Danke
Ieuw, nee. Dat kriebelt... Als ik mijn ex commentaar gaf dat hij zich moest scheren, bleef hij rustig 3 weken doorlopen. Hij had veel baardgroei...quote:
Vraag erbij?quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:36 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik ook niet, bij het volgende woord ook de vraag erbij zetten, dat zoekt makkelijker
.
ik nietquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:38 schreef minthy het volgende:
[..]
Ieuw, nee. Dat kriebelt... Als ik mijn ex commentaar gaf dat hij zich moest scheren, bleef hij rustig 3 weken doorlopen. Hij had veel baardgroei...![]()
Hoef je ze alleen maar te vertalen dan ? Kan ookquote:
Ik scheer me zo'n 3x per week, heb ook wel een redelijk baardgroei. Bij mijn vorige baas moest ik me elke dag scheren, gelukkig nu niet meerquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:38 schreef minthy het volgende:
[..]
Ieuw, nee. Dat kriebelt... Als ik mijn ex commentaar gaf dat hij zich moest scheren, bleef hij rustig 3 weken doorlopen. Hij had veel baardgroei...![]()
Ach moet kunnenquote:
Nee, er wordt zegmaar een verhaal gehouden met blablabla je moet rekening houden met ontwerpsterkte Rd en blablablablabla en ik wil dan weten waar de Rd voor staat, zodat ik het makkelijker kan onthouden.quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:39 schreef DaMook het volgende:
[..]
Hoef je ze alleen maar te vertalen dan ? Kan ook, kom maar op
.
Wees blij!!quote:
Stoppels vond ik ook wel oke, maar hij had direct zo'n megabaard, had soms het idee dat ik met mn pa op stap was. Het maakt jaren ouderquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:41 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik scheer me zo'n 3x per week, heb ook wel een redelijk baardgroei. Bij mijn vorige baas moest ik me elke dag scheren, gelukkig nu niet meer.
En stoppels schijnen me ook goed te staan.
ben ik wel een beetje.....maar ik heb me echt nog nooit op m'n wangen hoeven te scheren en bakkebaarden laten staan zit er ook niet in. alleen qua snor groeit er iets, maar dat stelt ook weinig voor en ik heb wel een tijd een sik gehad...maar dat werd eigenlijk ook nooit meer dan een pluk beschimmelde zuurkoolquote:
Maar je bent niet op msnquote:
thnx. was nog net op tijd bij de cam!quote:
Hence the soms.quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:46 schreef DaMook het volgende:
[..]
Maar je bent niet op msn, kan ik ze ook niet showen
.
ga je je zak showen die je 2wk geleden geschoren hebt?quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:46 schreef DaMook het volgende:
[..]
Maar je bent niet op msn, kan ik ze ook niet showen
.
quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:46 schreef 3rdRock het volgende:
ow, en Velvet Revolver!
[..]
ga je je zak showen die je 2wk geleden geschoren hebt?
Dat maakt het wel makkelijker opzoekenquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:43 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nee, er wordt zegmaar een verhaal gehouden met blablabla je moet rekening houden met ontwerpsterkte Rd en blablablablabla en ik wil dan weten waar de Rd voor staat, zodat ik het makkelijker kan onthouden.D staat voor design (ontwerpen jaja), en de R dus voor dat wat jij zei (of iets dergelijks).
lol @ zuurkoolquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:45 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ben ik wel een beetje.....maar ik heb me echt nog nooit op m'n wangen hoeven te scheren en bakkebaarden laten staan zit er ook niet in. alleen qua snor groeit er iets, maar dat stelt ook weinig voor en ik heb wel een tijd een sik gehad...maar dat werd eigenlijk ook nooit meer dan een pluk beschimmelde zuurkool
Bij vrouwen dan schuurt het zo rond je mondquote:
Alstuquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:46 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
thnx. was nog net op tijd bij de cam!
yup, 1 keer in de 2 a 3 dagen een scheerapparaat over bovenlip en kin en ik ben weer klaarquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:48 schreef minthy het volgende:
[..]
lol @ zuurkoolScheelt 's ochtends toch mooi een bak werk? En uitschieters omdat je nog niet goed wakker bent, hoe vaak ik niet gemompel uit de adkamer heb horen komen
Dan denk ik dat je een man gezoend hebtquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:48 schreef DaMook het volgende:
[..]
Bij vrouwen dan schuurt het zo rond je mond.
Dat ook, maar ik doelde eigenlijk op andere snorretjes en gezichtshaar wat ik vaak ziequote:Op donderdag 13 januari 2011 23:48 schreef DaMook het volgende:
[..]
+1quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:48 schreef DaMook het volgende:
[..]
Bij mannen ook.quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:48 schreef DaMook het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:49 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Dan denk ik dat je een man gezoend hebt
Je wilt meekijkenquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:46 schreef 3rdRock het volgende:
ow, en Velvet Revolver!
[..]
ga je je zak showen die je 2wk geleden geschoren hebt?
Bleugh...quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:49 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
+1
of, als er helemaal niet geschoren wordt kun je mooi ff dat stukje vlees tussen je kiezen wegflossen
ach, ik heb toch niks beters te doenquote:
Zo kun je het ook beleven dan jaquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:49 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Dan denk ik dat je een man gezoend hebt
quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:49 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
+1
of, als er helemaal niet geschoren wordt kun je mooi ff dat stukje vlees tussen je kiezen wegflossen
Zeker. Doet mij denken aan vakantie. lekker touren over bergweggetjesquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:50 schreef Mexicaantje. het volgende:
Oja Kasabian right?![]()
![]()
Tof nummer is dit.
Kusje!!quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:51 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Zeker. Doet mij denken aan vakantie. lekker touren over bergweggetjes
quote:
quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:48 schreef minthy het volgende:
[..]
lol @ zuurkoolScheelt 's ochtends toch mooi een bak werk? En uitschieters omdat je nog niet goed wakker bent, hoe vaak ik niet gemompel uit de badkamer heb horen komen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.een jaar geleden, niet geschikt voor zwakke magen.....And if you think that I've been loosing my way
Ik vind haar wel leuk zonder baardquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:51 schreef Mexicaantje. het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind hem wel leuk met baard.
quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:56 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ik vind haar wel leuk zonder baard
Hoi tv sterquote:
dat is niet the COCK, maar die gast heeft wel in spuiten en slikken gezetenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:04 schreef henkde_j het volgende:
Kennen jullie deze gast trouwens nog:
Was dat niet de sapjesmaker bij de eerste SR's?
quote:
quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:02 schreef tleemhuis het volgende:
@hole1988 Leuk je ff gesproken te hebben!!
The View - Same Jeans.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:03 schreef 3rdRock het volgende:
ow, wat is dit? iets met same jeans ofzo?
ow jaquote:
Hij heeft toch niets met je username gedaan?quote:
Ja ik las hetquote:
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:06 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Hij heeft toch niets met je username gedaan?
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:06 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Heej, heb je geen huiswerk vragen meerquote:
uh neequote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:06 schreef henkde_j het volgende:
[..]
ja dat zeker, alleen was hij alleen geïnteresseerd in 3FMVideo. Thymen heb ik niet gezien die had ik ook willen sprekenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:06 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ja ik las het. Lijkt me wel een gezellige gast
. Thymen ook trouwens
.
3FMVideo ?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:08 schreef hole1988 het volgende:
[..]
uh nee
[..]
ja dat zeker, alleen was hij alleen geïnteresseerd in 3FMVideo. Thymen heb ik niet gezien die had ik ook willen spreken
wat wilde hij dan weten eigenlijk? en had ie nou echt een snor of leek dat zo op de cam?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:08 schreef hole1988 het volgende:
[..]
uh nee
[..]
ja dat zeker, alleen was hij alleen geïnteresseerd in 3FMVideo. Thymen heb ik niet gezien die had ik ook willen spreken
Neennnnnnnnnnnquote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:07 schreef DaMook het volgende:
[..]
Heej, heb je geen huiswerk vragen meer.
Jammerquote:
youtube kanaalquote:
hij had een stoppeltjes snorquote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:08 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wat wilde hij dan weten eigenlijk? en had ie nou echt een snor of leek dat zo op de cam?
HELLO!quote:
ah, onze tv-ster is weer veilig thuis?quote:
Hoiquote:
Jepquote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:11 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ah, onze tv-ster is weer veilig thuis?
Gilette gegeven?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:10 schreef hole1988 het volgende:
[..]
youtube kanaal
[..]
hij had een stoppeltjes snor
hole capt toch alles?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:11 schreef CindieY het volgende:
[..]
JepIs die shizzle nog ergens terug te zien?
Nog niet volgens mijquote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:11 schreef CindieY het volgende:
[..]
JepIs die shizzle nog ergens terug te zien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |