Dat ook, maar ik doelde eigenlijk op andere snorretjes en gezichtshaar wat ik vaak ziequote:Op donderdag 13 januari 2011 23:48 schreef DaMook het volgende:
[..]
Bij vrouwen dan schuurt het zo rond je mond.
+1quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:48 schreef DaMook het volgende:
[..]
Bij mannen ook.quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:48 schreef DaMook het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:49 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Dan denk ik dat je een man gezoend hebt
Je wilt meekijkenquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:46 schreef 3rdRock het volgende:
ow, en Velvet Revolver!
[..]
ga je je zak showen die je 2wk geleden geschoren hebt?
Bleugh...quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:49 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
+1
of, als er helemaal niet geschoren wordt kun je mooi ff dat stukje vlees tussen je kiezen wegflossen
ach, ik heb toch niks beters te doenquote:
Zo kun je het ook beleven dan jaquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:49 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Dan denk ik dat je een man gezoend hebt
quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:49 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
+1
of, als er helemaal niet geschoren wordt kun je mooi ff dat stukje vlees tussen je kiezen wegflossen
Zeker. Doet mij denken aan vakantie. lekker touren over bergweggetjesquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:50 schreef Mexicaantje. het volgende:
Oja Kasabian right?![]()
![]()
Tof nummer is dit.
Kusje!!quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:51 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Zeker. Doet mij denken aan vakantie. lekker touren over bergweggetjes
quote:
quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:48 schreef minthy het volgende:
[..]
lol @ zuurkoolScheelt 's ochtends toch mooi een bak werk? En uitschieters omdat je nog niet goed wakker bent, hoe vaak ik niet gemompel uit de badkamer heb horen komen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.een jaar geleden, niet geschikt voor zwakke magen.....And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
Ik vind haar wel leuk zonder baardquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:51 schreef Mexicaantje. het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind hem wel leuk met baard.
quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:56 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ik vind haar wel leuk zonder baard
Hoi tv sterquote:
dat is niet the COCK, maar die gast heeft wel in spuiten en slikken gezetenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:04 schreef henkde_j het volgende:
Kennen jullie deze gast trouwens nog:
Was dat niet de sapjesmaker bij de eerste SR's?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |