Eigen programma zeg ik!quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:47 schreef DaMook het volgende:
Hij mag wel een keer echt voor michiel in komen vallen.
Amen!!quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:48 schreef purplerose het volgende:
Ray fokking Cokes mensen!!
Helddie moeten we hier in nederland op de radio of tv krijgen!!
Eerst een keer een show om proef te draaienquote:
Rot nou gauw een eindje op, het is Ray.quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:49 schreef DaMook het volgende:
[..]
Eerst een keer een show om proef te draaien.
Ik ken hem nietquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:51 schreef purplerose het volgende:
Denk dat ze dan weer veel 30igers weer aan het luisteren krijgen
ik was tiener met Ray en Bob
michiel moet nu op cloud 9 zijn zeg![]()
Rob the cameraman als sidekickquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:50 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Rot nou gauw een eindje op, het is Ray.
Eigen show, contract voor minstens 3 jaar en vrije muziekkeuze. Gáán met die hap!
Wait whut?quote:
Het zegt me echt helemaal nietsquote:
Ray Cokes was de hipste VJ die ze haddenquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:53 schreef DaMook het volgende:
[..]
Het zegt me echt helemaal niets, wat deed, doet ie bij mtv ?
Slap geleuterquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:55 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ray Cokes was de hipste VJ die ze haddeninterviewde sterren en heel veel slap geleuter met rob the camera man
![]()
Hij deed Most Wanted. Misschien wel het tofste programma ooit. Vraag maar aan Cee.quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:53 schreef DaMook het volgende:
[..]
Het zegt me echt helemaal niets, wat deed, doet ie bij mtv ?
Ik zal even youtubenquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:55 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Hij deed Most Wanted. Misschien wel het tofste programma ooit. Vraag maar aan Cee.
hypen we hem straks zo hoog op dat ie het niet meer waar kan makenquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:55 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Hij deed Most Wanted. Misschien wel het tofste programma ooit. Vraag maar aan Cee.
Maakt niet uit. Dan wordt het net zoiets als ik nu heb met Crowded House: boeit niet wat ze uitbrengen, als ze maar wat uitbrengen. Weten dat ze er nog zijn, dat ik ze nog in actie kan zien. Dát is belangrijk. Helden blijven het. No matter what.quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:59 schreef purplerose het volgende:
[..]
hypen we hem straks zo hoog op dat ie het niet meer waar kan maken
heb hem net getweet dat ik vind dat nederland hem op de tv moet zettenquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ow, en nog een driewerf![]()
![]()
voor Ray fucking Cokes
![]()
![]()
Of op 3fmquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:06 schreef purplerose het volgende:
[..]
heb hem net getweet dat ik vind dat nederland hem op de tv moet zetten
ook goed!!! Op de radio komt ie ook goed tot zn rechtquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:07 schreef DaMook het volgende:
[..]
Of op 3fm. Ik luister meer radio dan dat ik tv kijk
.
QFTquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:12 schreef Sersjee het volgende:
Ray is wel zo'n held, op een schaal van 0 tot 100, waarbij de 4 Non Blondes 0 zijn (want ik doe niet aan negatieve getallen, ik ben een positief mens) en Neil Finn 100, dan is Ray toch wel 98. Misschien wel 99.
Dit nummer klinkt iig beter dan het vorigequote:Op donderdag 13 januari 2011 21:20 schreef mentat_nl het volgende:
mwah dit vindt ik toch prima klinken hoor, in elk geval 1000x beter dan de vorige band
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik heb geen idee, maar ik gok op Art omdat ie een tekst op zijn shirt had in de trant van je moet niet geloven wat je denkt. ofzo.quote:
ik denk ook art..maar...quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:31 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb geen idee, maar ik gok op Art omdat ie een tekst op zijn shirt had in de trant van je moet niet geloven wat je denkt. ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |