heb hem net getweet dat ik vind dat nederland hem op de tv moet zettenquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ow, en nog een driewerf![]()
![]()
voor Ray fucking Cokes
![]()
![]()
Of op 3fmquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:06 schreef purplerose het volgende:
[..]
heb hem net getweet dat ik vind dat nederland hem op de tv moet zetten
ook goed!!! Op de radio komt ie ook goed tot zn rechtquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:07 schreef DaMook het volgende:
[..]
Of op 3fm. Ik luister meer radio dan dat ik tv kijk
.
QFTquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:12 schreef Sersjee het volgende:
Ray is wel zo'n held, op een schaal van 0 tot 100, waarbij de 4 Non Blondes 0 zijn (want ik doe niet aan negatieve getallen, ik ben een positief mens) en Neil Finn 100, dan is Ray toch wel 98. Misschien wel 99.
Dit nummer klinkt iig beter dan het vorigequote:Op donderdag 13 januari 2011 21:20 schreef mentat_nl het volgende:
mwah dit vindt ik toch prima klinken hoor, in elk geval 1000x beter dan de vorige band
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik heb geen idee, maar ik gok op Art omdat ie een tekst op zijn shirt had in de trant van je moet niet geloven wat je denkt. ofzo.quote:
ik denk ook art..maar...quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:31 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb geen idee, maar ik gok op Art omdat ie een tekst op zijn shirt had in de trant van je moet niet geloven wat je denkt. ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |