wellicht was Thymen toevallig al in de buurt?quote:
Thymen was op de nieuwjaarsreceptie en toen vroeg eric of ie zin hadquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:09 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wellicht was Thymen toevallig al in de buurt?
ik heb die jongen btw maar 1 keer gehoord en toen had ie het over van een viaduct afpissen
maar sprak hij ook de waarheid? of was hij aan t mollen?quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:10 schreef DaMook het volgende:
[..]
Thymen was op de nieuwjaarsreceptie en toen vroeg eric of ie zin had. Dat vertelde ie net
.
quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:10 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
maar sprak hij ook de waarheid? of was hij aan t mollen?
quote:
Wat was ie ?quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:10 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
maar sprak hij ook de waarheid? of was hij aan t mollen?
aan het mollen! zoals kandidaten in WIDMquote:
Aha, dat kijk ik nietquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:13 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
aan het mollen! zoals kandidaten in WIDM
dagoduck! ouwe straalpaal!quote:
in Vera, Groningenquote:
Meestal is er geen webcam als ze ergens anders zittenquote:
Is ook op 101tvquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:26 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Meestal is er geen webcam als ze ergens anders zitten
'now playing' doet het niet, ook een teken dat ze niet in de studio zittenquote:
'live' heet datquote:
Ja, dat is wel jammer, al heel de avond niet kunnen scrobblenquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:27 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
'now playing' doet het niet, ook een teken dat ze niet in de studio zitten
Geilen op statsquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:30 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ja, dat is wel jammer, al heel de avond niet kunnen scrobblen.
Eric Corton zit ook op Fok! jongens!quote:
Je moet het zelf weten maar deze afbeelding is van betere qualiteit als UserIconquote:
Nee, maar ik heb hem pas gereset, moet dus weer nieuwe muziek inquote:
Je last.fm resettenquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:34 schreef DaMook het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb hem pas gereset, moet dus weer nieuwe muziek in.
absosmurf.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:34 schreef CindieY het volgende:
Zo, ik zit weer in de trein naar Zwolle. nieuwjaarsreceptie was gezellig! hebben julie een beetje kunnen meegenieten?
Die muziek die erin stond wilde ik niet delen met julliequote:
tot straks!quote:
datquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:35 schreef DaMook het volgende:
[..]
Die muziek die erin stond wilde ik niet delen met jullie.
Je was vaak genoeg in beeldquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:34 schreef CindieY het volgende:
Zo, ik zit weer in de trein naar Zwolle. nieuwjaarsreceptie was gezellig! hebben julie een beetje kunnen meegenieten?
Eigenlijk moet je in je sweatshop tweet ook @giel3fm, @coen3fm, @michielveenstra enz zettenquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:36 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat
al die Elly en Rikkert kon ik jullie niet aan doen....
Ik laat alles erin staanquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:35 schreef DaMook het volgende:
[..]
Die muziek die erin stond wilde ik niet delen met jullie.
Veelbelovende beginnende djquote:
Nee, dat durf ik niet aanquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:38 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik laat alles erin staanIk heb het geluistert dus het hoort erin, alleen nik en simon heb ik eruit gehaald, die mute ik toch wel
haha, heel dat badeendvangen heb ik niet meegekregen, maar hole heeft een badeend van 't podium voor me gepaktquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:35 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
absosmurf.
zag er gezellig uit daaris hole wel een beetje lief voor je geweest?
hij is dus lief voor je geweestquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:39 schreef CindieY het volgende:
[..]
haha, heel dat badeendvangen heb ik niet meegekregen, maar hole heeft een badeend van 't podium voor me gepaktdus nu heb ik er ook een
quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:39 schreef CindieY het volgende:
[..]
haha, heel dat badeendvangen heb ik niet meegekregen, maar hole heeft een badeend van 't podium voor me gepaktdus nu heb ik er ook een
Muziek die ik liever ECHT NIET luister staat er toch hooguit 5x per band inquote:
quote:
Mijne ookquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:41 schreef 3rdRock het volgende:
ehm, mijn scrobbler roept nu dat 3fm Benny Neyman draait??? WTF????
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |