Eeuhm nee, die is al weer thuis, bovendien, ik heb geen zolderquote:Op donderdag 13 januari 2011 17:12 schreef Stokstaart het volgende:
En nu zit je lekker te blowen en is die kleine de zolder aan het afbranden?
quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:14 schreef rosepetals het volgende:
Aah. Dat is zielig. En ik vind de opmerking van je nichtje echt heel schattig
quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:14 schreef BasEnAad het volgende:
Je had met een bot mes inderdaad haar polsen moeten doorsnijden. En dan luidt roepen: STEL JE NIET ZO AAN!!!einzzz
ja, want de T in dokter is een stille T ofzo?quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:13 schreef magicklady het volgende:
[..]
Een vrouwelijke dokter? Het is niet zo moeilijk
quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:15 schreef PH-KCD het volgende:
Ik was laatst ook bij de dokter, maar die bleek er niet te zijn. Er was wel een invaller, wat een beeldschone dame bleek te zijn. Ik dacht dus, ik grijp mijn kans! Vraagt ze aan me, wat is er aan de hand? Zeg ik, mijn penis smaakt de laatste tijd een beetje raar. Maar daar trapte ze niet in.
ik bedoel als dat genaaid wordquote:Op donderdag 13 januari 2011 17:15 schreef wise het volgende:
tja, meisje van 4 gaan nou eenmaal huilen als je met hun sneetje bezig bent.
Ik was laatst ook bij de dokter, maar die bleek er niet te zijn. Er was wel een invaller, wat een beeldschone dame bleek te zijn. Ik dacht dus, ik grijp mijn kans! Vraagt ze aan me, wat is er aan de hand? Zeg ik, volgens mijn vriendin smaakt mijn penis de laatste tijd een beetje raar. Maar daar trapte ze niet in.
laat maar hangenquote:
Jimmy Carrquote:Op donderdag 13 januari 2011 17:15 schreef PH-KCD het volgende:
Ik was laatst ook bij de dokter, maar die bleek er niet te zijn. Er was wel een invaller, wat een beeldschone dame bleek te zijn. Ik dacht dus, ik grijp mijn kans! Vraagt ze aan me, wat is er aan de hand? Zeg ik, volgens mijn vriendin smaakt mijn penis de laatste tijd een beetje raar. Maar daar trapte ze niet in.
Het is mijn kind niet knuppel... Dr staat toch NICHTJEquote:Op donderdag 13 januari 2011 17:16 schreef CernunnosCeltic het volgende:
Leer dat kut kind van je even normaal praten
Jk
Haha dat kind is al een homo, Nicht(je).quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:16 schreef magicklady het volgende:
[..]
Het is mijn kind niet knuppel... Dr staat toch NICHTJE
Ik ben niet verantwoordelijk voor haar opvoeding
Je ken je nichtje toch amputeren ofzo.quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:16 schreef magicklady het volgende:
[..]
Het is mijn kind niet knuppel... Dr staat toch NICHTJE
Ik ben niet verantwoordelijk voor haar opvoeding
Het is 4quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:17 schreef Deckard het volgende:
Je moet die kinderen niet zo pamperen. Schaam je ts. Dankzij jou komen er van die verwende kutkinderen op de wereld.
Kon je niks beters bedenken?quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:17 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Haha dat kind is al een homo, Nicht(je).
Is dat een vervolg op Tante Tasja en het doldwaze dildo avontuur?quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:14 schreef Mr.Cooper het volgende:
Tante Tasja vs. Dokerinnetje.
[ afbeelding ]
Ik schaam me voor deze foto, en hij is niet eens van mij.quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:21 schreef NotYou het volgende:
[..]
Is dat een vervolg op Tante Tasja en het doldwaze dildo avontuur?![]()
[ afbeelding ]
Wat the fuck is dat nou weer?quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:21 schreef NotYou het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Check ts fobo.quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:23 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Wat the fuck is dat nou weer?
"Wijs maar op de pop aan, waar tante Tasja je toen aanraakte met die grote zwarte nepplasser.. je hoeft je niet te schamen.."quote:
quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:25 schreef Kwalberto het volgende:
Ze zouden TS het recht op kinderen krijgen moeten ontnemen.
Spock?quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:29 schreef NotYou het volgende:
Dat zie je toch zo? Het is Spock! Van Star Trek!
Je bent ZO ontzettend niet grappig, dat het bijna grappig word...quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:23 schreef NotYou het volgende:
[..]
"Wijs maar op de pop aan, waar tante Tasja je toen aanraakte met die grote zwarte nepplasser.. je hoeft je niet te schamen.."
Ach, daar jij je op de in dit topic geplaatste foto prima lijkt te vermaken, lachend, kun je best stellen dat ik blij ben dat mijn gevoel voor humor niet overeenkomt met het jouwe.quote:Op donderdag 13 januari 2011 18:59 schreef magicklady het volgende:
[..]
Je bent ZO ontzettend niet grappig, dat het bijna grappig word...
Helemaal super.quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:21 schreef NotYou het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:
En de dokter had al een kut dag... dan komt dit.quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:11 schreef magicklady het volgende:
Ik vanmiddag met me nichtje naar de dokter.
Ze had een glas laten vallen, en een diepe snee in haar handje.
Dus wij, hup de fiets op. Komen we daar aan bij de dokter.
Denk je, dat is een lief vrouwtje dat lief is voor kleine meisjes van 4.
Maar nee hoor. Toen ze haar hechtte, begon mijn nichtje natuurlijk te huilen. Het deed pijn.
Begon dat mens haar toch af te snauwen!![]()
Ze moest zich niet zo aanstellen.
Er kwamen wel vaker kindjes, en die huilde helemaal niet. Dus ik probeerde haar een beetje op een nette manier dr bek te snoeren. D'r zit namelijk wel een kind van 4 bij...
Wij net een ijsje gehaald voor de schrik. Zegt ze, echt ontzettend vertederend. Ik heb echt een stom dokterinnetje he tante Tasja.
Klacht. Kutdokter... Daar moeten ze de eierstokken bij doorknippen
GMTAquote:
Foto Z ook niet?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:26 schreef Stekelbees het volgende:
checkte fobo ts.
laten we zeggen dat ik niet tevreden was.
Haha ik heet Natasjaquote:
Ik hou niet zo van goud. Te kitscherigquote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:20 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
En draagt waarschijnlijk een gouden naamketting
Ze liet haar glas vallen, en wou het zelf opruimen. Voordat ik er bij was had ze dr hand al losgehaald.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:28 schreef Nieuwschierig het volgende:
De mama van 't kind zal niet blij zijn dat tante Tasja niet goed oplet en dat haar kind daarom gewond raakt.
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:13 schreef magicklady het volgende:
[..]
Ze liet haar glas vallen, en wou het zelf opruimen. Voordat ik er bij was had ze dr hand al losgehaald.
Dus ga ergens anders mekkeren, dikke koe
M.a.w. je let niet op je nichtje, terwijl je zus/broer haar aan jou toevertrouwt.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:13 schreef magicklady het volgende:
[..]
Ze liet haar glas vallen, en wou het zelf opruimen. Voordat ik er bij was had ze dr hand al losgehaald.
Dus ga ergens anders mekkeren, dikke koe
Blowenquote:Op donderdag 13 januari 2011 17:12 schreef Stokstaart het volgende:
En nu zit je lekker te blowen en is die kleine de zolder aan het afbranden?
Ik smeerde in de keuken een broodje voor dr... Vrouwen kunnen veel dingen tegelijk. Maar je moet wel redelijk blijvenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:02 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
M.a.w. je let niet op je nichtje, terwijl je zus/broer haar aan jou toevertrouwt.
Ga eens bier halen.quote:
Je woont op het kamp, zeker wel dat er buiten een paar kratten pils rondslingeren.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:09 schreef magicklady het volgende:
[..]
Ik ben nog geen 16. Je zal toch echt zelf moeten lopen
Ben nog ff aan het wachten tot ik ook maar naar de shop gaquote:
Woon ik op het kamp ja?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je woont op het kamp, zeker wel dat er buiten een paar kratten pils rondslingeren.
Natasja heten en niet op het kamp wonen.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:13 schreef magicklady het volgende:
[..]
Woon ik op het kamp ja?
Dan weet je meer dan ik
Nee, ik woon niet op het kamp.
Ach, zo'n ramp is het niet zelf te gaan! Het is lekker weer!
Lekker chillen met Priscillaquote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Natasja heten en niet op het kamp wonen.
Ik heb een oma die uit Rusland komt. En draag haar 2de naam. Alleen schrijf je mijn naam ''op z'n Nederlands''quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Natasja heten en niet op het kamp wonen.
Aangepast.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:14 schreef magicklady het volgende:
[..]
Ik heb een oma die uit Rusland komt. En draag haar 2de naam. Alleen schrijf je mijn naam ''op z'n Nederlands kamps''
Haha stom toeval.(Of je bent een stalker en je kent me)quote:
Pics van Priscilla.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:15 schreef magicklady het volgende:
[..]
Haha stom toeval.(Of je bent een stalker en je kent me)
Maar mijn beste vriendin heet toevallig Priscilla
Ken elke lekkere chick tochquote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:15 schreef magicklady het volgende:
[..]
Haha stom toeval.(Of je bent een stalker en je kent me)
Maar mijn beste vriendin heet toevallig Priscilla
Woon je dan op de camping?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:16 schreef magicklady het volgende:
[..]
Haha weet je
Als jij wilt denken dat ik van het kamp kom
Ga lekker je gang
Ik weet beter
Godverdomme geil wijf.quote:
Ik woon eigenlijk in een van de mooiste villa's van mijn stadquote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Woon je dan op de camping?
Pics van je villa.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:19 schreef magicklady het volgende:
[..]
Ik woon eigenlijk in een van de mooiste villa's van mijn stad
Niet dat je me gaat geloven... Maar het is toch echt zo
http://www.tinypic.com/quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:21 schreef magicklady het volgende:
[..]
Lach me maar uit
Maar ik weet niet hoe je foto's vanaf je pc in een topic moet zetten
Dit niet aanklikken hoor TS, is een virus.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
http://www.tinypic.com/
Dan moet je me maar op me woord gelovenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
http://www.tinypic.com/
Je hebt dus echt foto's van je huis op je pc staan? Dan snap ik dat je Natasja heet.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:21 schreef magicklady het volgende:
[..]
Lach me maar uit
Maar ik weet niet hoe je foto's vanaf je pc in een topic moet zetten
Ik geef je een site waarmee je je pics kan uploaden, is het weer niet goed.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:24 schreef magicklady het volgende:
[..]
Dan moet je me maar op me woord geloven
En anders heb je pech
Er is na de renovatie een resultaat foto gemaakt. Dus er staat idd een foto van m'n huis opquote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:24 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Je hebt dus echt foto's van je huis op je pc staan? Dan snap ik dat je Natasja heet.
Ik weet het... Het is rotvolk.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik geef je een site waarmee je je pics kan uploaden, is het weer niet goed.
Kampers.
Uploaden dan ik houd wel van nouveau riche.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:25 schreef magicklady het volgende:
[..]
Er is na de renovatie een resultaat foto gemaakt. Dus er staat idd een foto van m'n huis opIk zal vast niet de enige zijn
Net was het nog een villa, nu een rijtjeshuis.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:27 schreef magicklady het volgende:
[..]
Ik weet het... Het is rotvolk.
Ben blij dat ik doodsaaie en normale ouders heb. Die in een rijtjeshuis wonen, en netjes hun geld verdienen
Haha, ik woon wel in een villaquote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Net was het nog een villa, nu een rijtjeshuis.
Als ik naar je fobo kijk zou dat best goed mogelijk zijn ja.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:29 schreef magicklady het volgende:
[..]
Haha, ik woon wel in een villa
Op kamers
Of dacht je serieus dat ik 16 was?
quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:11 schreef magicklady het volgende:
Maar nee hoor. Toen ze haar hechtte, begon mijn nichtje natuurlijk te huilen. Het deed pijn.
Er kwamen wel vaker kindjes, en die huilde helemaal niet. Dus ik probeerde haar een beetje op een nette manier dr bek te snoeren. D'r zit namelijk wel een kind van 4 bij...
Wij net een ijsje gehaald voor de schrik. Zegt ze, echt ontzettend vertederend. Ik heb echt een stom dokterinnetje he tante Tasja. Klacht. Kutdokter... Daar moeten ze de eierstokken bij doorknippen
Haha neequote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Als ik naar je fobo kijk zou dat best goed mogelijk zijn ja.
Lees even terugquote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:27 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Uploaden dan ik houd wel van nouveau riche.
Waarom zie je er trouwens op iedere foto totaal anders uit?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:31 schreef magicklady het volgende:
[..]
Haha nee
Ik ben 20![]()
Maar als je nu al denkt dat ik er als een 16jarige uitzie. Hoop ik dat ik over 20 jaar je mij nog steeds jonger schat!
Dat vroeg ik me ook afquote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Waarom zie je er trouwens op iedere foto totaal anders uit?
Vind deze het geilstquote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik verander graag van kapsel. Goed naar me gezicht kijken. Ik ben het allemaal op die foto's... die discussie heb ik al eerder gehad... Dus ga ik hem niet met jou houdenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
quote:

En overbelichtquote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze is wel top, lekker naturel en niet bewerkt.

Girl next doorquote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ afbeelding ]
Acceptabel.
Zeur nietquote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
TS, upload eens wat nieuwe foto's.
Ik zeur niet, ik stel je gewoon een vriendelijke vraag.quote:
Eerst woon je in een rijtjeshuis en dan in een villa?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:27 schreef magicklady het volgende:
[..]
Ben blij dat ik doodsaaie en normale ouders heb. Die in een rijtjeshuis wonen, en netjes hun geld verdienen
Goodluck_Charm in het topic, tijd voor een bitchfight.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:46 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Eerst woon je in een rijtjeshuis en dan in een villa?
In een ander topic zeg je dat je MBO doet, daarna is het HBO en hier zeg je dat je 16 bent?
TS is een hoax van 't kamp
Heb je weer aandacht nodig meisje......quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:46 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
In een ander topic zeg je dat je MBO doet, daarna is het HBO en hier zeg je dat je 16 bent?
trouwens heb je die komkommers nog opgegetenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:46 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Jazeker! Maar jij hebt blijkbaar meer aandacht nodig met je verzinsels.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:50 schreef magicklady het volgende:
[..]
Heb je weer aandacht nodig meisje......![]()
Je vind het wel allemaal heel erg boeiend
Nee ik ben bijna nooit thuis om van mama's kookkunsten te genietenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:52 schreef steve.T het volgende:
[..]
trouwens heb je die komkommers nog opgegeten
Oke...quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:52 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Jazeker! Maar jij hebt blijkbaar meer aandacht nodig met je verzinsels.
Verklaar je nader
waarom offer je zelf dan op voor in een gevecht tot de dood om die komkommers terug te krijgenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:54 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Nee ik ben bijna nooit thuis om van mama's kookkunsten te genieten
Haha, TS is een scholier en woont samen met andere scholieren.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:54 schreef magicklady het volgende:
[..]
Oke...
Ik ben 20, woon echt in een villa. Samen met 10 andere studenten. Deed MBO, doe nu HBO
Ik zei dat ik nog geen 16 was, zodat ik geen bier hoefde te halen
Tevreden?
Kan je weer door met je eigen leven
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:57 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Haha, TS is een scholier en woont samen met andere scholieren.
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:46 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Ben je je nou aan 't uitleven op TS omdat ze veel lekkerder is dan jij? Laag, echt laag...quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:52 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Jazeker! Maar jij hebt blijkbaar meer aandacht nodig met je verzinsels.
Verklaar je nader
Jaquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:06 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
[..]
Ben je je nou aan 't uitleven op TS omdat ze veel lekkerder is dan jij? Laag, echt laag...
Alles voor d'n moedersquote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:55 schreef steve.T het volgende:
[..]
waarom offer je zelf dan op voor in een gevecht tot de dood om die komkommers terug te krijgen
Ik dacht dat vrouwen niks gaven om uiterlijke verzorging, schoonheid etc... oh nee, dat zijn mannen.quote:
Echt he!!!! Stiekem wil ik ook graag aan een zwarte dildo likken met m'n vriend uit Star Trackquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:22 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Typisch vrouwen onderling. Echt van die haatdragende acties.
Doe maar alsof je niet weet dat het Star Trek is, zodat we denken dat je geen trekkie bent.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:25 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Echt he!!!! Stiekem wil ik ook graag aan een zwarte dildo likken met m'n vriend uit Star Track
die tweede opmerking zou ik nog eens overna denkenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:26 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Doe maar alsof je niet weet dat het Star Trek is, zodat we denken dat je geen trekkie bent.
Ik heb trouwens ook iets zwarts en dildovormigs voor als je heel jaloers bent hoor.
Gij benne ook un negert?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:26 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Doe maar alsof je niet weet dat het Star Trek is, zodat we denken dat je geen trekkie bent.
Ik heb trouwens ook iets zwarts en dildovormigs voor als je heel jaloers bent hoor.
Hoezo?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:29 schreef steve.T het volgende:
[..]
die tweede opmerking zou ik nog eens overna denken
Yups, heb jij ook een zachte G?quote:
Hahaha. Die vriend zit toevallig bij me. En zegt letterlijkquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:25 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Echt he!!!! Stiekem wil ik ook graag aan een zwarte dildo likken met m'n vriend uit Star Track
Wordt geregeld.. ze is er net achtergekomen dat Rechtse Hippie een negert is..quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:40 schreef magicklady het volgende:
[..]
Hahaha. Die vriend zit toevallig bij me. En zegt letterlijk
Schat, volgens mij moet je echt een keer goed geneukt worden. Je droogt uit
Arme meid
Da's volgens mij niet de eerste van Fok! die ze dan neuktquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:43 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Wordt geregeld.. ze is er net achtergekomen dat Rechtse Hippie een negert is..
It ain't no fun if the homies can't have none.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:45 schreef magicklady het volgende:
[..]
Da's volgens mij niet de eerste van Fok! die ze dan neukt
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:45 schreef magicklady het volgende:
[..]
Jou vriend is homo, hij heeft geen recht van spreken.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:40 schreef magicklady het volgende:
[..]
Hahaha. Die vriend zit toevallig bij me. En zegt letterlijk
Schat, volgens mij moet je echt een keer goed geneukt worden. Je droogt uit
Arme meid
Ik neuk mensen via de computerquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:45 schreef magicklady het volgende:
[..]
Jij bent zeker zo'n kankerwijf dat haat heeft tegen homo'squote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:46 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Jou vriend is homo, hij heeft geen recht van spreken.
Ze zeggen van wel, maar ik hoor dat zelf nietquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:39 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Hoezo?
[..]
Yups, heb jij ook een zachte G?
`quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:39 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Hoezo?
[..]
Yups, heb jij ook een zachte G?
Uh, ik snap het niet meer... Juan is je vriend en hij wordt vanavond geneukt door een andere homo? Maar hij is wel je vriend...?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:47 schreef magicklady het volgende:
[..]
Jij bent zeker zo'n kankerwijf dat haat heeft tegen homo's
Nou in tegenstelling tot jou, krijg ik vanavond nog een goeie pik. Jij ligt op je droogje
Groetjes Juan
wow er word hier iemand emotioneel calm down bro.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:47 schreef magicklady het volgende:
[..]
Nou in tegenstelling tot jou, krijg ik vanavond nog een goeie pik. Jij ligt op je droogje
Groetjes Juan
Dat weet ie allangquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:48 schreef steve.T het volgende:
[..]
`
... denk ff na vriendbijna alle"vrouwlijke" users zijn gewoon mannen met aandachts tekort.
Haha nee hij is een gewone vriend. Mijn vriend werkt atmquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:49 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Uh, ik snap het niet meer... Juan is je vriend en hij wordt vanavond geneukt door een andere homo? Maar hij is wel je vriend...?
Ik ben sowieso voor de homohater.quote:
Daar heb jij een punt inderdaad.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:48 schreef steve.T het volgende:
[..]
`
... denk ff na vriendbijna alle"vrouwlijke" users zijn gewoon mannen met aandachts tekort.
Haha nee... Hij lacht dr keihard uit. Hij scheld altijd zo ^^quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:49 schreef steve.T het volgende:
[..]
wow er word hier iemand emotioneel calm down bro.
Sorry, ik zal heel eerlijk zijn. Ik heb idd iets tegen homo's.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:47 schreef magicklady het volgende:
[..]
Groetjes Juan
dat zie je ook niet vaak een veel vloekende homo.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:50 schreef magicklady het volgende:
[..]
Haha nee... Hij lacht dr keihard uit. Hij scheld altijd zo ^^
quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:15 schreef wise het volgende:
tja, meisje van 4 gaan nou eenmaal huilen als je met hun sneetje bezig bent.
Er is niks mis met homo sexualiteit waarom is het iets on natuurlijks omdat "god" dat gezegt heeftquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:52 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Sorry, ik zal heel eerlijk zijn. Ik heb idd iets tegen homo's.
Het is onnatuurlijk en verder zijn jullie aandachtshoeren. Proberen het 'homo-zijn' tot iets normaals te maken, maar ondertussen je in alles proberen te onderscheiden van normale mensen.
Je bent niet normaal, je zult het ook nooit zijn. Als het normaal was, zouden twee mensen van hetzelfde geslacht ook wel kinderen kunnen krijgen.
Dus ga maar lekker pik ontvangen in je kontje en verder depressief zijn dat je papa liever heeft dat je nooit geboren was.
Groetjes, GLC
Nu ga ik echt vermoeden dat je een gast bent.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:52 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Sorry, ik zal heel eerlijk zijn. Ik heb idd iets tegen homo's.
Het is onnatuurlijk en verder zijn jullie aandachtshoeren. Proberen het 'homo-zijn' tot iets normaals te maken, maar ondertussen je in alles proberen te onderscheiden van normale mensen.
Je bent niet normaal, je zult het ook nooit zijn. Als het normaal was, zouden twee mensen van hetzelfde geslacht ook wel kinderen kunnen krijgen.
Dus ga maar lekker pik ontvangen in je kontje en verder depressief zijn dat je papa liever heeft dat je nooit geboren was.
Groetjes, GLC
Heeft niks met God te maken. Iedere soort is gericht op voortplanten en overleven.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:53 schreef steve.T het volgende:
[..]
Er is niks mis met homo sexualiteit waarom is het iets on natuurlijks omdat "god" dat gezegt heeft
Iddquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:53 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Nu ga ik echt vermoeden dat je een gast bent.
Nog nooit een vrouw ontmoet die het niet op homo's had.
Nee toch echt een meisje :pquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:53 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Nu ga ik echt vermoeden dat je een gast bent.
Nog nooit een vrouw ontmoet die het niet op homo's had.
Ah ok.. ik snap 'm! Niks tegen homo's, ook al zijn ze vaak erg touchy bij me, maar dat ben ik ook bij meisjes die ik mooi vindquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:50 schreef magicklady het volgende:
[..]
Haha nee hij is een gewone vriend. Mijn vriend werkt atm
Volgens mij ben je turks of marokaansquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:54 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Heeft niks met God te maken. Iedere soort is gericht op voortplanten en overleven.
Als het natuurlijk was zouden homo's kinderen kunnen krijgen.
Spellen is wel moeilijk.....quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:13 schreef magicklady het volgende:
[..]
Een vrouwelijke dokter? Het is niet zo moeilijk
De naam Goodluck_Charm doet ook erg denken aan Good luck Chuckquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:54 schreef magicklady het volgende:
[..]
Idd
Mijn vriendinnen kunnen altijd heerlijk lachen met een homo
Samen shoppen, terrasje pakken enz...
Hij zoekt zoals gewoonlijk weer aandacht
Ahhh samen shoppenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:54 schreef magicklady het volgende:
[..]
Idd
Mijn vriendinnen kunnen altijd heerlijk lachen met een homo
Samen shoppen, terrasje pakken enz...
Hij zoekt zoals gewoonlijk weer aandacht
umh in de natuur komt homo sexualteit heel veel voorquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:54 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Heeft niks met God te maken. Iedere soort is gericht op voortplanten en overleven.
Als het natuurlijk was zouden homo's kinderen kunnen krijgen.
Heb je ook iets tegen lesbiennes?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:56 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Ahhh samen shoppenhakken en lingerie kopen
en naar jongens kijken...
Flikker toch op man. Op d'n brandstapel ermee
Nee hoor, geen van beiden.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:56 schreef magicklady het volgende:
[..]
Volgens mij ben je turks of marokaans
Die hebben allemaal haat aan homo's
Is toch hetzelfde waarom niet?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:58 schreef magicklady het volgende:
[..]
Heb je ook iets tegen lesbiennes?
Gewoon even vraagje tussendoor
Ach flikker toch opquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:58 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Nee hoor, geen van beiden.
En dan kom je aan met jepoppetje
Terwijl je zelf een kampert bent en je vriend homo
Geweldige film.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:00 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Idd, er zijn dieren die neuken met hetzelfde geslacht. Moet de mens het dan ook doen?
Bij hun zit ook een steekje los. En ja, ik heb ook iets tegen lesbiennes.
Goed, ik ga Martyrs kijken. Ajuuu
HAHA YES!!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:00 schreef NotYou het volgende:
Oh, Tasja met één van de mooiste villa's van haar stad en een grote zwarte dildo, heeft de inmiddels beroemde foto met deze dildo uit haar fobo - en daarmee uit dit topic - verwijderd.
Ja sorry. Maar ik kreeg er te veel achterlijke reacties op xDquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:05 schreef Brawler het volgende:
[..]
Ah, dus dát was '1.jpg'!
Ik vroeg me al af waarom ik een 404 kreeg
Ik kon toch niet weten dat het zo'n rotwijf was xDquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:19 schreef VBlom het volgende:
Ga je toch niet meer naar doktoren? Je wordt niet verplicht ofzo.
Hihi, jij bent een man die lady heet.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:20 schreef Magick-lady het volgende:
[..]
Ik kon toch niet weten dat het zo'n rotwijf was xD
Haha kloptquote:
dus je heb nu een nieuw profiel gemaakt alleen omdat je naam geen hooftletter bevat?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:23 schreef Magick-lady het volgende:
[..]
Haha klopt
Ik kwam er net pas achter dat ik mezelf niet met hoofdletter had geschreven xD
En dat stomme ding wou me naam niet wijzigen
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:25 schreef steve.T het volgende:
[..]
dus je heb nu een nieuw profiel gemaakt alleen omdat je naam geen hooftletter bevat?
het was geen topic het was een foto in fobo...quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:29 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Maar er was dus serieus een dildopic? Iemand linkje in PM/DM?
Waar zeg ik precies dat het een topic is dan? xdXDxdxddxdXDxddxdxdxquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:32 schreef steve.T het volgende:
[..]
het was geen topic het was een foto in fobo...
Zo harteloos doe je maar tegen die rubberen pik van je!quote:
Ze zei toch: be a man... dat ben je overduidelijk nog nietquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:33 schreef Brawler het volgende:
[..]
Zo harteloos doe je maar tegen die rubberen pik van je!
Ik ben een mens, ik heb ook gevoelens!![]()
Ik stel gewoon een vraag!
Ik ben op een bepaald plekje heel gevoelig, net als alle mannen hoorquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:35 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Ze zei toch: be a man... dat ben je overduidelijk nog niet
Deze fotoquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:32 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Waar zeg ik precies dat het een topic is dan? xdXDxdxddxdXDxddxdxdx
Homo?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:37 schreef Brawler het volgende:
[..]
Ik ben op een bepaald plekje heel gevoelig, net als alle mannen hoor
Ik weet niet hoe het met jou zit?![]()
Wilde ik gewoon zeggen. Ben het al zo vaak genoemd, vroeg me af of dat nou leuk is om te zeggen. Viel tegen.quote:
Ik ben koud en gevoelloos, net als een echte man. Ik fake m'n orgasmes en zet het vrouwtje vervolgens buiten in de kou en als ze geluk heeft gooi haar kleren door het raam, mits ik niet al lig te slapen dan.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:37 schreef Brawler het volgende:
[..]
Ik ben op een bepaald plekje heel gevoelig, net als alle mannen hoor
Ik weet niet hoe het met jou zit?![]()
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:47 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Wilde ik gewoon zeggen. Ben het al zo vaak genoemd, vroeg me af of dat nou leuk is om te zeggen. Viel tegen.
Niet helemaal wat ik bedoelde, maar goedquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:48 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Ik ben koud en gevoelloos, net als een echte man. Ik fake m'n orgasmes en zet het vrouwtje vervolgens buiten in de kou en als ze geluk heeft gooi haar kleren door het raam, mits ik niet al lig te slapen dan.
Aah wat lief.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er staat toch ergens dat ik m'n orgasmes fake.. Ik had je wel begrepen, ik wilde er gewoon een schepje bovenop gooien.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:51 schreef Brawler het volgende:
[..]
Niet helemaal wat ik bedoelde, maar goed
Ah, ok dan is het goedquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:54 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Er staat toch ergens dat ik m'n orgasmes fake.. Ik had je wel begrepen, ik wilde er gewoon een schepje bovenop gooien.
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:48 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Ik ben koud en gevoelloos, net als een echte man. Ik fake m'n orgasmes en zet het vrouwtje vervolgens buiten in de kou en als ze geluk heeft gooi haar kleren door het raam, mits ik niet al lig te slapen dan.
Er staat wel (impliciet) dat je geen echte man bent.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:54 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Er staat toch ergens dat ik m'n orgasmes fake.. Ik had je wel begrepen, ik wilde er gewoon een schepje bovenop gooien.
Haha, jij bent grappig...quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:57 schreef NotYou het volgende:
[..]
[..]
Er staat wel (impliciet) dat je geen echte man bent.
Flauw...quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:55 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
Maar TS (staat in dit geval voor te sexy), hoe is het met je nichtje eigenlijk?
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:53 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Aah wat lief.
Nee die kreeg je volledig van mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ok, ik wilde iedereen er even op attent maken dat het nog altijd gaat om je nichtje... en vond je dat flauw? TS staat duidelijk voor te saai in dat gevalquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:58 schreef Magick-lady het volgende:
[..]
Flauw...
Maar met m'n nichtje gaat het goed
Herinner me nog even waarom en leg het dit keer duidelijk uit alsjeblieft, ik hang aan je lippen.quote:
Iets zegt mij dat begrijpend lezen vroeger op de basisschool, voor jou nogal een struikelblok geweest moet zijn.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:01 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Herinner me nog even waarom en leg het dit keer duidelijk uit alsjeblieft, ik hang aan je lippen.
Ik mag jou, daar kom ik eerlijk voor uit. Maar je hebt nog steeds geen antwoord gegeven op m'n vraag, want ik ben écht nieuwsgierig.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:03 schreef NotYou het volgende:
[..]
Iets zegt mij dat begrijpend lezen vroeger op de basisschool, voor jou nogal een struikelblok geweest moet zijn.
Maar TS (staat in dit geval voor te sexy)quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:59 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Ok, ik wilde iedereen er even op attent maken dat het nog altijd gaat om je nichtje... en vond je dat flauw? TS staat duidelijk voor te saai in dat geval
Dat had ik begrepen, daarom ben je ook gedegradeerd naar 'te saai'quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:05 schreef Magick-lady het volgende:
[..]
Maar TS (staat in dit geval voor te sexy)
Dat vond ik flauw
Get over it!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:04 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Ik mag jou, daar kom ik eerlijk voor uit. Maar je hebt nog steeds geen antwoord gegeven op m'n vraag, want ik ben écht nieuwsgierig.
Welke vraag?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:07 schreef Brawler het volgende:
[..]
Get over it!
TS heeft ook nooit antwoord gegeven op mijn vraag
Ik ben in gesprek met NotYou, niet TS en bemoei je er niet mee aub...quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:07 schreef Brawler het volgende:
[..]
Get over it!
TS heeft ook nooit antwoord gegeven op mijn vraag
Ik gebruik alleen je eigen woorden tegen je, that's it. Maar dat moet wel confronterend zijn inderdaad.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:08 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Ik ben in gesprek met NotYou, niet TS en bemoei je er niet mee aub...
Je gebruikt mijn woorden tegen me? Laat me je geheugen even verfrissen, want het was TS die tegen je zei: Be a man, get over it!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:09 schreef Brawler het volgende:
[..]
Ik gebruik alleen je eigen woorden tegen je, that's it. Maar dat moet wel confronterend zijn inderdaad.
Laat ik jou geheugen even opfrissen: Jij herhaalde dat.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:10 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Je gebruikt mijn woorden tegen me? Laat me je geheugen even verfrissen, want het was TS die tegen je zei: Be a man, get over it!
Onverdoofd graag !quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:11 schreef magicklady het volgende:
Wij net een ijsje gehaald voor de schrik. Zegt ze, echt ontzettend vertederend. Ik heb echt een stom dokterinnetje he tante Tasja.
Was ik ook, maar die faalhaas is 'm gepeerd.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:10 schreef Brawler het volgende:
[..]
Laat ik jou geheugen even opfrissen: Jij herhaalde dat.
Maar je hebt, een punt, want in feite waren het niet jou eigen woorden...
Maar ik dacht dat je in gesprek was met NotYou?![]()
Zal ik het je maar vertellen dan?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:04 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Ik mag jou, daar kom ik eerlijk voor uit. Maar je hebt nog steeds geen antwoord gegeven op m'n vraag, want ik ben écht nieuwsgierig.
Dat had ik natuurlijk allang begrepen... Maar hij maakte het bespreekbaar met mij en ik zou graag de discussie met hem aangaan. Ik eet jongetjes als hem voor ontbijt.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:12 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Zal ik het je maar vertellen dan?
Je zei dat je koud en gevoelloos bent net als een echte man. M.a.w. je bent geen echte man, maar hebt wel eigenschappen van een echte man. Als je wilde zeggen dat jij zelf ook een echte man bent had je moeten zeggen dat je koud en gevoelloos bent net als iedere andere echte man.
Moet dat in mijn topic?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:08 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Ik ben in gesprek met NotYou, niet TS en bemoei je er niet mee aub...
Ik was aan het wachten op een reactie van NotYou en ineens beginnen anderen zich ermee te bemoeien en je zegt dat ik moet oprotten? Dit topic is publiekelijk, maar aangezien ik zo'n gemoedelijk persoon ben zal ik je verzoek inwilligen en m'n vertier elders gaan zoeken... Dit topic heeft z'n charme gisteren al verloren.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:13 schreef Magick-lady het volgende:
[..]
Moet dat in mijn topic?
Ga dat lekker ergens anders doen
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:13 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Dat had ik natuurlijk allang begrepen... Maar hij maakte het bespreekbaar met mij en ik zou graag de discussie met hem aangaan. Ik eet jongetjes als hem voor ontbijt.
Maar jouw topic is dan ook kut.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:13 schreef Magick-lady het volgende:
[..]
Moet dat in mijn topic?
Ga dat lekker ergens anders doen
Ga lekker ergens anders bijdehand doen:')quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:15 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Ik was aan het wachten op een reactie van NotYou en ineens beginnen anderen zich ermee te bemoeien en je zegt dat ik moet oprotten? Dit topic is publiekelijk, maar aangezien ik zo'n gemoedelijk persoon ben zal ik je verzoek inwilligen en m'n vertier elders gaan zoeken... Dit topic heeft z'n charme gisteren al verloren.
Haha je spoort nietquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:17 schreef Brawler het volgende:
Je mag blij zijn dat er überhaupt mensen posten in die kuttopics van je TS![]()
Stank voor dank
Sorry dat ik je verzoek negeer, maar ik moet het echt vragen: weet je wel wat bijdehand betekent? Die post van mij was alles behalve dat... Daarnaast jaag je iedereen tegen je in het harnas, ik weet niet of je 't doorhebt, maar al deze bois hier proberen gewoon leuk/aardig te doen tegen en je blijft maar arrogant reageren met je kksmoel...quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:17 schreef Magick-lady het volgende:
[..]
Ga lekker ergens anders bijdehand doen:')
Who cares?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:21 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Sorry dat ik je verzoek negeer, maar ik moet het echt vragen: weet je wel wat bijdehand betekent? Die post van mij was alles behalve dat... Daarnaast jaag je iedereen tegen je in het harnas, ik weet niet of je 't doorhebt, maar al deze bois hier proberen gewoon leuk/aardig te doen tegen en je blijft maar arrogant reageren met je kksmoel...
Hiihihi ja, en jou moeder heeft vaker gedate met mannen op hyvesquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:18 schreef Magick-lady het volgende:
[..]
Haha je spoort niet
Neem Goodluckcharm![]()
Die heeft wel vaker gedate met de mannen op Fok!
Wait.. whut?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:40 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Hiihihi ja, en jou moeder heeft vaker gedate met mannen op hyves
Oh ja, ga Juan nu eens rap helpen. Het is weer tijd voor z'n dosis dildo. Kun je 'm daarna weer lekker schoonlikke
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:40 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Oh ja, ga Juan nu eens rap helpen. Het is weer tijd voor z'n dosis dildo. Kun je 'm daarna weer lekker schoonlikke
Helemaal super.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:40 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:40 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Martyrs een kutfilm noemen.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:07 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Ja sorry heurik heb net een kutfilm gezien en nu ben ik in de war
Hij was goed, erg goed. Maar ook erg rauw en een mindfucker.quote:
eensquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:12 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Hij was goed, erg goed. Maar ook erg rauw en een mindfucker.
En die brede gast maakte me echt agressiefbeetje stoer op een vastgeketend meisje inslaan. Mongool
Waarom post jij in naam van TS?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:23 schreef Magick-lady het volgende:
[..]
Who cares?
Maak geen drama om niks joh
ik ben het helemaal met je nichtje eens!quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:11 schreef magicklady het volgende:
Balen manquote:Op donderdag 13 januari 2011 17:15 schreef PH-KCD het volgende:
Das dan heel knapquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:40 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Oh, is ze doodgegaan aan aids?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:57 schreef Magick-lady het volgende:
[..]
Das dan heel knap
Want mijn moeder is dood...
En weetje. Ik heb tenminste een sociaal leven, dildo of geen dildo
Ik heb tenminste vrienden...
Dat is bij jou nog maar de vraag
Aangezien je op me blijft reageren
Ik word een beetje schijtziek van jou. Dus ga met je dikke opgeblazen geitenkop ergens anders aandacht zoeken.
Nee, ze stierf aan leukemiequote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:12 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Oh, is ze doodgegaan aan aids?
Hahaha jouw dildo is jouw sociale leven
Ze stierf aan kanker en toch spot je ermeequote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:13 schreef Magick-lady het volgende:
[..]
Nee, ze stierf aan leukemie![]()
En nu opkankeren, ik ben jou echt spuugzat.
Jij weet niet waar de grens ligt meisje...
Je komt vandaag of morgen nog een keer de verkeerde tegen meisjequote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:49 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Ze stierf aan kanker en toch spot je ermee
Boehoe you whore, ga het maar in je dagboekje schrijven
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:52 schreef Magick-lady het volgende:
[..]
Je komt vandaag of morgen nog een keer de verkeerde tegen meisje
En of me moeder dr nou wel of niet aan stierf
Laat ik het zo zeggen
Je bent een kankerwijf
En nou je bek houden
kamperquote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:52 schreef Magick-lady het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen
Je bent een kankerwijf
En nou je bek houden
Oh je ma is dood maar ze woont nog in een rijtjeshuis en verdient nog geld?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:27 schreef magicklady het volgende:
[..]
Aha en die verkeerde ben jij?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:52 schreef Magick-lady het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen
Je bent een kankerwijf
En nou je bek houden
Sommige mensen trouwen opnieuwquote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:03 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Oh je ma is dood maar ze woont nog in een rijtjeshuis en verdient nog geld?
Goed, toen ze nog leefde verdiende ze dr geld wss ook liggend
Ja ik ben kei stoerquote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:04 schreef Magick-lady het volgende:
[..]
Sommige mensen trouwen opnieuw
En ik hoop dat je je stoer voelt
Een overleden moeder van een onbekend persoon uitschelden en uitmaken voor hoer enz
Lager dan dat kan je niet zinken
Ooh nee hoor. Als ik me handen aan jou vuil had willen maken, geloof me dan had ik dat al gedaan xDquote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:04 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Aha en die verkeerde ben jij?
En neen, je moeder is een kankerwijf, letterlijk
Enne.. Make me
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:07 schreef Magick-lady het volgende:
[..]
Ooh nee hoor. Als ik me handen aan jou vuil had willen maken, geloof me dan had ik dat al gedaan xD
Je roept het hardst dat ik een kamper ben, dus ik wil me best wel even zo opstellen. Je weet zelf als je ruzie met dat volk krijgt, je ruzie met de hele familie hebt xD
Ik weet niet of je dat risico wilt nemen
En anders moet je met je leuke praatjes ergens anders gaan hobbelen
Ik las net dat je zwart bent
Dus nu snap ik het ook allemaal meis
Hahahhahhahhahha bitch please. Kom NU naar den bosch met je kamper familie danquote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:07 schreef Magick-lady het volgende:
[..]
Ooh nee hoor. Als ik me handen aan jou vuil had willen maken, geloof me dan had ik dat al gedaan xD
Je roept het hardst dat ik een kamper ben, dus ik wil me best wel even zo opstellen. Je weet zelf als je ruzie met dat volk krijgt, je ruzie met de hele familie hebt xD
Ik weet niet of je dat risico wilt nemen
En anders moet je met je leuke praatjes ergens anders gaan hobbelen
Ik las net dat je zwart bent
Dus nu snap ik het ook allemaal meis
Beter lezenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:15 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Hahahhahhahhahha bitch please. Kom NU naar den bosch met je kamper familie dan
En zwart? Marilyn monroe mag jaloers zijn op mijn porseleinen huidje

Hahaha en net vroeg je of ik problemen wil met jou en je kamperfamilie?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:18 schreef Magick-lady het volgende:
[..]
Beter lezen
Als ik me handen aan jou vuil had willen maken, had ik dat wel gedaan
Wat verwacht je nou?
Dat die apenkop van jou echt wat bij mij uithaalt?
Dat ik zwicht en zeg, je hebt gelijk
Donder toch op kind
Get a life
Je hoeft je niet perfect te voelen als je dat zeker niet bent
ditquote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:09 schreef magicklady het volgende:
[..]
Ik ben nog geen 16. Je zal toch echt zelf moeten lopen
Oh ja... Waarom gebruik je een echte foto van TS en moet ik dat afrikaantje met rare kleurtjes in haar haar voorstellen?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:24 schreef Echtjammer het volgende:
[ afbeelding ]
VS.
[ afbeelding ]
FIGHT!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |