Da's volgens mij niet de eerste van Fok! die ze dan neuktquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:43 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Wordt geregeld.. ze is er net achtergekomen dat Rechtse Hippie een negert is..
It ain't no fun if the homies can't have none.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:45 schreef magicklady het volgende:
[..]
Da's volgens mij niet de eerste van Fok! die ze dan neukt
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:45 schreef magicklady het volgende:
[..]
Jou vriend is homo, hij heeft geen recht van spreken.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:40 schreef magicklady het volgende:
[..]
Hahaha. Die vriend zit toevallig bij me. En zegt letterlijk
Schat, volgens mij moet je echt een keer goed geneukt worden. Je droogt uit
Arme meid
Ik neuk mensen via de computerquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:45 schreef magicklady het volgende:
[..]
Jij bent zeker zo'n kankerwijf dat haat heeft tegen homo'squote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:46 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Jou vriend is homo, hij heeft geen recht van spreken.
Ze zeggen van wel, maar ik hoor dat zelf nietquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:39 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Hoezo?
[..]
Yups, heb jij ook een zachte G?
`quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:39 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Hoezo?
[..]
Yups, heb jij ook een zachte G?
Uh, ik snap het niet meer... Juan is je vriend en hij wordt vanavond geneukt door een andere homo? Maar hij is wel je vriend...?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:47 schreef magicklady het volgende:
[..]
Jij bent zeker zo'n kankerwijf dat haat heeft tegen homo's
Nou in tegenstelling tot jou, krijg ik vanavond nog een goeie pik. Jij ligt op je droogje
Groetjes Juan
wow er word hier iemand emotioneel calm down bro.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:47 schreef magicklady het volgende:
[..]
Nou in tegenstelling tot jou, krijg ik vanavond nog een goeie pik. Jij ligt op je droogje
Groetjes Juan
Dat weet ie allangquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:48 schreef steve.T het volgende:
[..]
`
... denk ff na vriendbijna alle"vrouwlijke" users zijn gewoon mannen met aandachts tekort.
Haha nee hij is een gewone vriend. Mijn vriend werkt atmquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:49 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Uh, ik snap het niet meer... Juan is je vriend en hij wordt vanavond geneukt door een andere homo? Maar hij is wel je vriend...?
Ik ben sowieso voor de homohater.quote:
Daar heb jij een punt inderdaad.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:48 schreef steve.T het volgende:
[..]
`
... denk ff na vriendbijna alle"vrouwlijke" users zijn gewoon mannen met aandachts tekort.
Haha nee... Hij lacht dr keihard uit. Hij scheld altijd zo ^^quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:49 schreef steve.T het volgende:
[..]
wow er word hier iemand emotioneel calm down bro.
Sorry, ik zal heel eerlijk zijn. Ik heb idd iets tegen homo's.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:47 schreef magicklady het volgende:
[..]
Groetjes Juan
dat zie je ook niet vaak een veel vloekende homo.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:50 schreef magicklady het volgende:
[..]
Haha nee... Hij lacht dr keihard uit. Hij scheld altijd zo ^^
quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:15 schreef wise het volgende:
tja, meisje van 4 gaan nou eenmaal huilen als je met hun sneetje bezig bent.
Er is niks mis met homo sexualiteit waarom is het iets on natuurlijks omdat "god" dat gezegt heeftquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:52 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Sorry, ik zal heel eerlijk zijn. Ik heb idd iets tegen homo's.
Het is onnatuurlijk en verder zijn jullie aandachtshoeren. Proberen het 'homo-zijn' tot iets normaals te maken, maar ondertussen je in alles proberen te onderscheiden van normale mensen.
Je bent niet normaal, je zult het ook nooit zijn. Als het normaal was, zouden twee mensen van hetzelfde geslacht ook wel kinderen kunnen krijgen.
Dus ga maar lekker pik ontvangen in je kontje en verder depressief zijn dat je papa liever heeft dat je nooit geboren was.
Groetjes, GLC
Nu ga ik echt vermoeden dat je een gast bent.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:52 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Sorry, ik zal heel eerlijk zijn. Ik heb idd iets tegen homo's.
Het is onnatuurlijk en verder zijn jullie aandachtshoeren. Proberen het 'homo-zijn' tot iets normaals te maken, maar ondertussen je in alles proberen te onderscheiden van normale mensen.
Je bent niet normaal, je zult het ook nooit zijn. Als het normaal was, zouden twee mensen van hetzelfde geslacht ook wel kinderen kunnen krijgen.
Dus ga maar lekker pik ontvangen in je kontje en verder depressief zijn dat je papa liever heeft dat je nooit geboren was.
Groetjes, GLC
Heeft niks met God te maken. Iedere soort is gericht op voortplanten en overleven.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:53 schreef steve.T het volgende:
[..]
Er is niks mis met homo sexualiteit waarom is het iets on natuurlijks omdat "god" dat gezegt heeft
Iddquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:53 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Nu ga ik echt vermoeden dat je een gast bent.
Nog nooit een vrouw ontmoet die het niet op homo's had.
Nee toch echt een meisje :pquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:53 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Nu ga ik echt vermoeden dat je een gast bent.
Nog nooit een vrouw ontmoet die het niet op homo's had.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |