Ah ok.. ik snap 'm! Niks tegen homo's, ook al zijn ze vaak erg touchy bij me, maar dat ben ik ook bij meisjes die ik mooi vindquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:50 schreef magicklady het volgende:
[..]
Haha nee hij is een gewone vriend. Mijn vriend werkt atm
Volgens mij ben je turks of marokaansquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:54 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Heeft niks met God te maken. Iedere soort is gericht op voortplanten en overleven.
Als het natuurlijk was zouden homo's kinderen kunnen krijgen.
Spellen is wel moeilijk.....quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:13 schreef magicklady het volgende:
[..]
Een vrouwelijke dokter? Het is niet zo moeilijk
De naam Goodluck_Charm doet ook erg denken aan Good luck Chuckquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:54 schreef magicklady het volgende:
[..]
Idd
Mijn vriendinnen kunnen altijd heerlijk lachen met een homo
Samen shoppen, terrasje pakken enz...
Hij zoekt zoals gewoonlijk weer aandacht
Ahhh samen shoppenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:54 schreef magicklady het volgende:
[..]
Idd
Mijn vriendinnen kunnen altijd heerlijk lachen met een homo
Samen shoppen, terrasje pakken enz...
Hij zoekt zoals gewoonlijk weer aandacht
umh in de natuur komt homo sexualteit heel veel voorquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:54 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Heeft niks met God te maken. Iedere soort is gericht op voortplanten en overleven.
Als het natuurlijk was zouden homo's kinderen kunnen krijgen.
Heb je ook iets tegen lesbiennes?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:56 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Ahhh samen shoppenhakken en lingerie kopen
en naar jongens kijken...
Flikker toch op man. Op d'n brandstapel ermee
Nee hoor, geen van beiden.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:56 schreef magicklady het volgende:
[..]
Volgens mij ben je turks of marokaans
Die hebben allemaal haat aan homo's
Is toch hetzelfde waarom niet?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:58 schreef magicklady het volgende:
[..]
Heb je ook iets tegen lesbiennes?
Gewoon even vraagje tussendoor
Ach flikker toch opquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:58 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Nee hoor, geen van beiden.
En dan kom je aan met jepoppetje
Terwijl je zelf een kampert bent en je vriend homo
Geweldige film.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:00 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Idd, er zijn dieren die neuken met hetzelfde geslacht. Moet de mens het dan ook doen?
Bij hun zit ook een steekje los. En ja, ik heb ook iets tegen lesbiennes.
Goed, ik ga Martyrs kijken. Ajuuu
HAHA YES!!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:00 schreef NotYou het volgende:
Oh, Tasja met één van de mooiste villa's van haar stad en een grote zwarte dildo, heeft de inmiddels beroemde foto met deze dildo uit haar fobo - en daarmee uit dit topic - verwijderd.
Ja sorry. Maar ik kreeg er te veel achterlijke reacties op xDquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:05 schreef Brawler het volgende:
[..]
Ah, dus dát was '1.jpg'!
Ik vroeg me al af waarom ik een 404 kreeg
Ik kon toch niet weten dat het zo'n rotwijf was xDquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:19 schreef VBlom het volgende:
Ga je toch niet meer naar doktoren? Je wordt niet verplicht ofzo.
Hihi, jij bent een man die lady heet.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:20 schreef Magick-lady het volgende:
[..]
Ik kon toch niet weten dat het zo'n rotwijf was xD
Haha kloptquote:
dus je heb nu een nieuw profiel gemaakt alleen omdat je naam geen hooftletter bevat?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:23 schreef Magick-lady het volgende:
[..]
Haha klopt
Ik kwam er net pas achter dat ik mezelf niet met hoofdletter had geschreven xD
En dat stomme ding wou me naam niet wijzigen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |