quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:25 schreef steve.T het volgende:
[..]
dus je heb nu een nieuw profiel gemaakt alleen omdat je naam geen hooftletter bevat?
het was geen topic het was een foto in fobo...quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:29 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Maar er was dus serieus een dildopic? Iemand linkje in PM/DM?
Waar zeg ik precies dat het een topic is dan? xdXDxdxddxdXDxddxdxdxquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:32 schreef steve.T het volgende:
[..]
het was geen topic het was een foto in fobo...
Zo harteloos doe je maar tegen die rubberen pik van je!quote:
Ze zei toch: be a man... dat ben je overduidelijk nog nietquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:33 schreef Brawler het volgende:
[..]
Zo harteloos doe je maar tegen die rubberen pik van je!
Ik ben een mens, ik heb ook gevoelens!![]()
Ik stel gewoon een vraag!
Ik ben op een bepaald plekje heel gevoelig, net als alle mannen hoorquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:35 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Ze zei toch: be a man... dat ben je overduidelijk nog niet
Deze fotoquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:32 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Waar zeg ik precies dat het een topic is dan? xdXDxdxddxdXDxddxdxdx
Homo?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:37 schreef Brawler het volgende:
[..]
Ik ben op een bepaald plekje heel gevoelig, net als alle mannen hoor
Ik weet niet hoe het met jou zit?![]()
Wilde ik gewoon zeggen. Ben het al zo vaak genoemd, vroeg me af of dat nou leuk is om te zeggen. Viel tegen.quote:
Ik ben koud en gevoelloos, net als een echte man. Ik fake m'n orgasmes en zet het vrouwtje vervolgens buiten in de kou en als ze geluk heeft gooi haar kleren door het raam, mits ik niet al lig te slapen dan.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:37 schreef Brawler het volgende:
[..]
Ik ben op een bepaald plekje heel gevoelig, net als alle mannen hoor
Ik weet niet hoe het met jou zit?![]()
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:47 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Wilde ik gewoon zeggen. Ben het al zo vaak genoemd, vroeg me af of dat nou leuk is om te zeggen. Viel tegen.
Niet helemaal wat ik bedoelde, maar goedquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:48 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Ik ben koud en gevoelloos, net als een echte man. Ik fake m'n orgasmes en zet het vrouwtje vervolgens buiten in de kou en als ze geluk heeft gooi haar kleren door het raam, mits ik niet al lig te slapen dan.
Aah wat lief.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er staat toch ergens dat ik m'n orgasmes fake.. Ik had je wel begrepen, ik wilde er gewoon een schepje bovenop gooien.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:51 schreef Brawler het volgende:
[..]
Niet helemaal wat ik bedoelde, maar goed
Ah, ok dan is het goedquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:54 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Er staat toch ergens dat ik m'n orgasmes fake.. Ik had je wel begrepen, ik wilde er gewoon een schepje bovenop gooien.
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:48 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Ik ben koud en gevoelloos, net als een echte man. Ik fake m'n orgasmes en zet het vrouwtje vervolgens buiten in de kou en als ze geluk heeft gooi haar kleren door het raam, mits ik niet al lig te slapen dan.
Er staat wel (impliciet) dat je geen echte man bent.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:54 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Er staat toch ergens dat ik m'n orgasmes fake.. Ik had je wel begrepen, ik wilde er gewoon een schepje bovenop gooien.
Haha, jij bent grappig...quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:57 schreef NotYou het volgende:
[..]
[..]
Er staat wel (impliciet) dat je geen echte man bent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |