Je bent ZO ontzettend niet grappig, dat het bijna grappig word...quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:23 schreef NotYou het volgende:
[..]
"Wijs maar op de pop aan, waar tante Tasja je toen aanraakte met die grote zwarte nepplasser.. je hoeft je niet te schamen.."
Ach, daar jij je op de in dit topic geplaatste foto prima lijkt te vermaken, lachend, kun je best stellen dat ik blij ben dat mijn gevoel voor humor niet overeenkomt met het jouwe.quote:Op donderdag 13 januari 2011 18:59 schreef magicklady het volgende:
[..]
Je bent ZO ontzettend niet grappig, dat het bijna grappig word...
Helemaal super.quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:21 schreef NotYou het volgende:
[..]
Is dat een vervolg op Tante Tasja en het doldwaze dildo avontuur?![]()
[ afbeelding ]
quote:
En de dokter had al een kut dag... dan komt dit.quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:11 schreef magicklady het volgende:
Ik vanmiddag met me nichtje naar de dokter.
Ze had een glas laten vallen, en een diepe snee in haar handje.
Dus wij, hup de fiets op. Komen we daar aan bij de dokter.
Denk je, dat is een lief vrouwtje dat lief is voor kleine meisjes van 4.
Maar nee hoor. Toen ze haar hechtte, begon mijn nichtje natuurlijk te huilen. Het deed pijn.
Begon dat mens haar toch af te snauwen!![]()
Ze moest zich niet zo aanstellen.
Er kwamen wel vaker kindjes, en die huilde helemaal niet. Dus ik probeerde haar een beetje op een nette manier dr bek te snoeren. D'r zit namelijk wel een kind van 4 bij...
Wij net een ijsje gehaald voor de schrik. Zegt ze, echt ontzettend vertederend. Ik heb echt een stom dokterinnetje he tante Tasja.
Klacht. Kutdokter... Daar moeten ze de eierstokken bij doorknippen
GMTAquote:
Foto Z ook niet?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:26 schreef Stekelbees het volgende:
checkte fobo ts.
laten we zeggen dat ik niet tevreden was.
Haha ik heet Natasjaquote:
Ik hou niet zo van goud. Te kitscherigquote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:20 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
En draagt waarschijnlijk een gouden naamketting
Ze liet haar glas vallen, en wou het zelf opruimen. Voordat ik er bij was had ze dr hand al losgehaald.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:28 schreef Nieuwschierig het volgende:
De mama van 't kind zal niet blij zijn dat tante Tasja niet goed oplet en dat haar kind daarom gewond raakt.
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:13 schreef magicklady het volgende:
[..]
Ze liet haar glas vallen, en wou het zelf opruimen. Voordat ik er bij was had ze dr hand al losgehaald.
Dus ga ergens anders mekkeren, dikke koe
M.a.w. je let niet op je nichtje, terwijl je zus/broer haar aan jou toevertrouwt.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:13 schreef magicklady het volgende:
[..]
Ze liet haar glas vallen, en wou het zelf opruimen. Voordat ik er bij was had ze dr hand al losgehaald.
Dus ga ergens anders mekkeren, dikke koe
Blowenquote:Op donderdag 13 januari 2011 17:12 schreef Stokstaart het volgende:
En nu zit je lekker te blowen en is die kleine de zolder aan het afbranden?
Ik smeerde in de keuken een broodje voor dr... Vrouwen kunnen veel dingen tegelijk. Maar je moet wel redelijk blijvenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:02 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
M.a.w. je let niet op je nichtje, terwijl je zus/broer haar aan jou toevertrouwt.
Ga eens bier halen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |