Ik weet het... Het is rotvolk.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik geef je een site waarmee je je pics kan uploaden, is het weer niet goed.
Kampers.
Uploaden dan ik houd wel van nouveau riche.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:25 schreef magicklady het volgende:
[..]
Er is na de renovatie een resultaat foto gemaakt. Dus er staat idd een foto van m'n huis opIk zal vast niet de enige zijn
Net was het nog een villa, nu een rijtjeshuis.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:27 schreef magicklady het volgende:
[..]
Ik weet het... Het is rotvolk.
Ben blij dat ik doodsaaie en normale ouders heb. Die in een rijtjeshuis wonen, en netjes hun geld verdienen
Haha, ik woon wel in een villaquote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Net was het nog een villa, nu een rijtjeshuis.
Als ik naar je fobo kijk zou dat best goed mogelijk zijn ja.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:29 schreef magicklady het volgende:
[..]
Haha, ik woon wel in een villa
Op kamers
Of dacht je serieus dat ik 16 was?
quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:11 schreef magicklady het volgende:
Ik vanmiddag met me nichtje naar de dokter.
Ze had een glas laten vallen, en een diepe snee in haar handje.
Dus wij, hup de fiets op. Komen we daar aan bij de dokter.
Denk je, dat is een lief vrouwtje dat lief is voor kleine meisjes van 4.
Maar nee hoor. Toen ze haar hechtte, begon mijn nichtje natuurlijk te huilen. Het deed pijn.
Begon dat mens haar toch af te snauwen!![]()
Ze moest zich niet zo aanstellen.
Er kwamen wel vaker kindjes, en die huilde helemaal niet. Dus ik probeerde haar een beetje op een nette manier dr bek te snoeren. D'r zit namelijk wel een kind van 4 bij...
Wij net een ijsje gehaald voor de schrik. Zegt ze, echt ontzettend vertederend. Ik heb echt een stom dokterinnetje he tante Tasja. Klacht. Kutdokter... Daar moeten ze de eierstokken bij doorknippen
Haha neequote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Als ik naar je fobo kijk zou dat best goed mogelijk zijn ja.
Lees even terugquote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:27 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Uploaden dan ik houd wel van nouveau riche.
Waarom zie je er trouwens op iedere foto totaal anders uit?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:31 schreef magicklady het volgende:
[..]
Haha nee
Ik ben 20![]()
Maar als je nu al denkt dat ik er als een 16jarige uitzie. Hoop ik dat ik over 20 jaar je mij nog steeds jonger schat!
Dat vroeg ik me ook afquote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Waarom zie je er trouwens op iedere foto totaal anders uit?
Vind deze het geilstquote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik verander graag van kapsel. Goed naar me gezicht kijken. Ik ben het allemaal op die foto's... die discussie heb ik al eerder gehad... Dus ga ik hem niet met jou houdenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
quote:

En overbelichtquote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze is wel top, lekker naturel en niet bewerkt.

Girl next doorquote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ afbeelding ]
Acceptabel.
Zeur nietquote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
TS, upload eens wat nieuwe foto's.
Ik zeur niet, ik stel je gewoon een vriendelijke vraag.quote:
Eerst woon je in een rijtjeshuis en dan in een villa?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:27 schreef magicklady het volgende:
[..]
Ik weet het... Het is rotvolk.
Ben blij dat ik doodsaaie en normale ouders heb. Die in een rijtjeshuis wonen, en netjes hun geld verdienen
Goodluck_Charm in het topic, tijd voor een bitchfight.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:46 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Eerst woon je in een rijtjeshuis en dan in een villa?
In een ander topic zeg je dat je MBO doet, daarna is het HBO en hier zeg je dat je 16 bent?
TS is een hoax van 't kamp
Heb je weer aandacht nodig meisje......quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:46 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
In een ander topic zeg je dat je MBO doet, daarna is het HBO en hier zeg je dat je 16 bent?
trouwens heb je die komkommers nog opgegetenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:46 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Jazeker! Maar jij hebt blijkbaar meer aandacht nodig met je verzinsels.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:50 schreef magicklady het volgende:
[..]
Heb je weer aandacht nodig meisje......![]()
Je vind het wel allemaal heel erg boeiend
Nee ik ben bijna nooit thuis om van mama's kookkunsten te genietenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:52 schreef steve.T het volgende:
[..]
trouwens heb je die komkommers nog opgegeten
Oke...quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:52 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Jazeker! Maar jij hebt blijkbaar meer aandacht nodig met je verzinsels.
Verklaar je nader
waarom offer je zelf dan op voor in een gevecht tot de dood om die komkommers terug te krijgenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:54 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Nee ik ben bijna nooit thuis om van mama's kookkunsten te genieten
Haha, TS is een scholier en woont samen met andere scholieren.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:54 schreef magicklady het volgende:
[..]
Oke...
Ik ben 20, woon echt in een villa. Samen met 10 andere studenten. Deed MBO, doe nu HBO
Ik zei dat ik nog geen 16 was, zodat ik geen bier hoefde te halen
Tevreden?
Kan je weer door met je eigen leven
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:57 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Haha, TS is een scholier en woont samen met andere scholieren.
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:46 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Ben je je nou aan 't uitleven op TS omdat ze veel lekkerder is dan jij? Laag, echt laag...quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:52 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Jazeker! Maar jij hebt blijkbaar meer aandacht nodig met je verzinsels.
Verklaar je nader
Jaquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:06 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
[..]
Ben je je nou aan 't uitleven op TS omdat ze veel lekkerder is dan jij? Laag, echt laag...
Alles voor d'n moedersquote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:55 schreef steve.T het volgende:
[..]
waarom offer je zelf dan op voor in een gevecht tot de dood om die komkommers terug te krijgen
Ik dacht dat vrouwen niks gaven om uiterlijke verzorging, schoonheid etc... oh nee, dat zijn mannen.quote:
Echt he!!!! Stiekem wil ik ook graag aan een zwarte dildo likken met m'n vriend uit Star Trackquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:22 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Typisch vrouwen onderling. Echt van die haatdragende acties.
Doe maar alsof je niet weet dat het Star Trek is, zodat we denken dat je geen trekkie bent.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:25 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Echt he!!!! Stiekem wil ik ook graag aan een zwarte dildo likken met m'n vriend uit Star Track
die tweede opmerking zou ik nog eens overna denkenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:26 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Doe maar alsof je niet weet dat het Star Trek is, zodat we denken dat je geen trekkie bent.
Ik heb trouwens ook iets zwarts en dildovormigs voor als je heel jaloers bent hoor.
Gij benne ook un negert?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:26 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Doe maar alsof je niet weet dat het Star Trek is, zodat we denken dat je geen trekkie bent.
Ik heb trouwens ook iets zwarts en dildovormigs voor als je heel jaloers bent hoor.
Hoezo?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:29 schreef steve.T het volgende:
[..]
die tweede opmerking zou ik nog eens overna denken
Yups, heb jij ook een zachte G?quote:
Hahaha. Die vriend zit toevallig bij me. En zegt letterlijkquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:25 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Echt he!!!! Stiekem wil ik ook graag aan een zwarte dildo likken met m'n vriend uit Star Track
Wordt geregeld.. ze is er net achtergekomen dat Rechtse Hippie een negert is..quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:40 schreef magicklady het volgende:
[..]
Hahaha. Die vriend zit toevallig bij me. En zegt letterlijk
Schat, volgens mij moet je echt een keer goed geneukt worden. Je droogt uit
Arme meid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |