Bij mij niet, ik hoorde dat tussengeleuter van Webhawkquote:Op donderdag 13 januari 2011 16:32 schreef Graseter het volgende:
Die switch deed het automatisch zonder refresh.
inb4 #490quote:
De TT was oprecht hoorquote:Op donderdag 13 januari 2011 16:34 schreef TrollenFTW het volgende:
Mensen die nu lopen kankeren dat ze geen zin hebben in een half uur hardstyle..? Al sinds maandag staat op de site dat er nu hardstyle is.
Dit is geen hardcorequote:Op donderdag 13 januari 2011 16:34 schreef Crimyclown het volgende:
Hardcore, ik heb nog koppijn van gisteren.
Ik welquote:Op donderdag 13 januari 2011 16:34 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
inb4 #490
Kheb niet echt zin in deze muziek @ this particular moment.
Ooquote:Op donderdag 13 januari 2011 16:33 schreef BBQSausage het volgende:
DJ Trol, waarom heb je je naam nou veranderd
Wasquote:Op donderdag 13 januari 2011 16:34 schreef Dagoduck het volgende:
Ik hoop dat jullie de afgelopen anderhalf uur hebben genoten..
Niet zo bekken jonge.. Iedereen heeft een andere smaak toch?quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:34 schreef TrollenFTW het volgende:
Mensen die nu lopen kankeren dat ze geen zin hebben in een half uur hardstyle..? Al sinds maandag staat op de site dat er nu hardstyle is.
Ik dacht als het begin maar goed was. Ik had de radio-naam moeten aanpassen. Voortaan weet ik hoe ik het moet doen.quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:34 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Iemand die niet begrijpt dat ie van z'n server name moet afblijfen.
Zekersquote:Op donderdag 13 januari 2011 16:34 schreef Dagoduck het volgende:
Ik hoop dat jullie de afgelopen anderhalf uur hebben genoten..
Als je iets wilt toevoegen aan de info in VLC ofzo, kun je altijd nog: ONZ Radio | DJ Trol | Hardstylequote:Op donderdag 13 januari 2011 16:34 schreef TrollenFTW het volgende:
[..]
OoJa shit ik dacht OMFG, ja dom inderdaad
Oké, thanks. Sorry man. Ik respecteer je werk echt zeer hard!quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:35 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Als je iets wilt toevoegen aan de info in VLC ofzo, kun je altijd nog: ONZ Radio | DJ Trol | Hardstyle
doen.
quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:30 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
http://onzradio.trooperz.nl/img/np_bg.png
Zou zo onderhand wel moeten jaquote:
quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:36 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Paint is voor echte bazen.
hahah r vergeten:Pquote:Op donderdag 13 januari 2011 16:37 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Waar ligt dat?
Tussen brankland en beldium?
Kan ik niks aan doen manquote:Op donderdag 13 januari 2011 16:34 schreef TrollenFTW het volgende:
Sorry, wist niet dat het de aussie versie wasquote:Op donderdag 13 januari 2011 16:37 schreef VETTESHITOUWE het volgende:
[..]
het is SAVE YOUR SCRAP FOR VICTORY
geweldigquote:Op donderdag 13 januari 2011 16:38 schreef djkoelkast het volgende:
Vergeet de nieuwe jingles niet he!
http://www.onz-radio.nl/i(...)=changed&sort_as=asc
En dan de bovenste 3!
Voor jou eh sahbi:quote:
early loverquote:Op donderdag 13 januari 2011 16:40 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Hoe kun je die smileys nou doen bij zo'n nummer![]()
Ik word hier een beetje treurig van hoor.
Dat ligt dan aan jouquote:Op donderdag 13 januari 2011 16:40 schreef rechtermuisknop het volgende:
dar nieuwe adres hapert bij mij
Aight broederquote:
Dat nummer was echt wel goed hoor. En ik ben ook niet zon hardstyle liefhebber.quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:40 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
shit is hard vriendquote:Op donderdag 13 januari 2011 16:40 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Meeste mensen die van hardstyle houden vinden dat dus een geweldig nummer.. maar ja.quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:41 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Niet perse, maar Hardstyle is geen blije crap
Da's het probleem nou juistquote:Op donderdag 13 januari 2011 16:41 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Dat nummer was echt wel goed hoor. En ik ben ook niet zon hardstyle liefhebber.
Niet fokken met early.quote:
Sure, sec.quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:41 schreef BBQSausage het volgende:
Zo;
[ afbeelding ]
Voor in de OP. Misschien dat iemand het ONZ Radio logo nog rechts in die banner kan shoppen? Beetje op de achtergrond, 30% opacity ofzo.
[ afbeelding ]
Meeste beginnende luisteraars ja, mensen die er langer naar luisteren weten dat het troep isquote:Op donderdag 13 januari 2011 16:41 schreef TrollenFTW het volgende:
[..]
Meeste mensen die van hardstyle houden vinden dat dus een geweldig nummer.. maar ja.
Wat is daar slecht aan?quote:
doe ik niet. maar je hebt mensen die alleen van early houden. en dat vind ik triestquote:
quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:42 schreef TrollenFTW het volgende:
[..]
doe ik niet. maar je hebt mensen die alleen van early houden. en dat vind ik triest
Je weet, brennen heart...quote:
hij op man het is geen troep mietjequote:Op donderdag 13 januari 2011 16:42 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Meeste beginnende luisteraars ja, mensen die er langer naar luisteren weten dat het troep is
Er bestaat tegenwoordig ook een requestpagina.quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:42 schreef naatje_1 het volgende:
AANKOMENDE ZATERDAGNACHT:
Een Turn up the Bass mix van mijn handen, alternatieve nieuwe muziek, en jullie requests die jullie via spotify kunnen indienen:
Spotify request alto: http://open.spotify.com/u(...)symxSSqMeBkq69UOT5UB
Spotify request Turn up the Bass: http://open.spotify.com/u(...)6l176QjGau5mwFSdRTJT
Spotify request algemeen: http://open.spotify.com/u(...)ATZu8Xobn2bOAFbDX18
Zo ben ik ook niet hoor.quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:42 schreef TrollenFTW het volgende:
[..]
doe ik niet. maar je hebt mensen die alleen van early houden. en dat vind ik triest
Dit jaquote:Op donderdag 13 januari 2011 16:42 schreef Rockiejj het volgende:
Weetje wanneer je een trouwe luisteraar bent?
Als je tóch naar ONZ-Radio luistert zelfs al je het kutmuziek vind
niet expres (A)quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:43 schreef Boterhamzakje het volgende:
Dat nummer werd best wel afgekapt ineens
Hoor jij iemand?quote:
Helemaal met je eens.quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:44 schreef Nitrouz het volgende:
Resistance zonder break is hard![]()
Met break is die heel erg slecht
Staat op z'n hardst :squote:Op donderdag 13 januari 2011 16:44 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
Volume mag iets omhoog!van Trol.
Inderdaad, dat heb ik ookquote:Op donderdag 13 januari 2011 16:45 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat doe ik hier beter niet.
Hard staat ie wel
Dom monotoon geragquote:Op donderdag 13 januari 2011 16:44 schreef Nitrouz het volgende:
Resistance zonder break is hard![]()
Met break is die heel erg slecht
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
F5en, er is nu hardstyle namelijk.quote:
Heb je het nou over mijn stem?quote:
quote:
Ik hoor hardstyle met tussendoor ONZIN IS VERHUISDquote:Op donderdag 13 januari 2011 16:46 schreef Ragboer het volgende:
[..]
F5en, er is nu hardstyle namelijk.
Poort veranderen naar 80quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:46 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik hoor hardstyle met tussendoor ONZIN IS VERHUISD
Unibet 4 lifequote:Op donderdag 13 januari 2011 16:46 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Heb je gewonnen? Hoeveel heb je ingezet? Welke wedstrijden? Wat was je quottering?
Klopt, maar dan kan ik de liedjes niet direct beluisterenquote:Op donderdag 13 januari 2011 16:43 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Er bestaat tegenwoordig ook een requestpagina.
Je loopt echt giga achterquote:
Hij was een van de 13 luisteraars dusquote:
LOL@!!@quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:47 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Hij was een van de 13 luisteraars dus![]()
Trance? Waar?quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:48 schreef PiRANiA het volgende:
Ik hou niet zo van trance, maar dit is wel lekker.
Wat lullen jullie nou ik druk gewoon op luisteren, en dan moet het toch goed zijnquote:Op donderdag 13 januari 2011 16:47 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Hij was een van de 13 luisteraars dus![]()
hoor je nog steeds de spam er doorheen?quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:49 schreef Paul het volgende:
[..]
Wat lullen jullie nou ik druk gewoon op luisteren, en dan moet het toch goed zijn
Er is een nieuwe server. Check OP.quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:49 schreef Paul het volgende:
[..]
Wat lullen jullie nou ik druk gewoon op luisteren, en dan moet het toch goed zijn
Ter Apel. Hardcore op je bovenarm.quote:
Waarom is dat niet op de site veranderd danquote:Op donderdag 13 januari 2011 16:49 schreef TrollenFTW het volgende:
[..]
Er is een nieuwe server. Check OP.
Waar heb je op luisteren geklikt, via welke site of link?quote:
Aight swaquote:Op donderdag 13 januari 2011 16:50 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ter Apel. Hardcore op je bovenarm.
kweet nietquote:Op donderdag 13 januari 2011 16:50 schreef Paul het volgende:
[..]
Waarom is dat niet op de site veranderd dan
Meeste mensen noemen het 'Nu-Style' Hardstyle maar dan veel melodieuzer.quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:50 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Hoe noem je dit dan? Echt hard is het niet.
Hardstyle, maar dat was het niet hoor.quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:50 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Hoe noem je dit dan? Echt hard is het niet.
Gewoon DE official sitequote:Op donderdag 13 januari 2011 16:50 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Waar heb je op luisteren geklikt, via welke site of link?
NEE HET MOET OOK OP DE SITE VERANDERDquote:
Maar dat is nu nog niet zoquote:Op donderdag 13 januari 2011 16:52 schreef Paul het volgende:
[..]
NEE HET MOET OOK OP DE SITE VERANDERD!
is toch goed zoquote:Op donderdag 13 januari 2011 16:52 schreef BBQSausage het volgende:
Ik weet nog steeds niet hoe ik dit nou het best voor dj's kan maken.
Aangevraagde nummers
Is het bij mijn weten. Ik luister nu zelf via de site en heb geen verhuisberichten.quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:52 schreef Paul het volgende:
[..]
NEE HET MOET OOK OP DE SITE VERANDERD!
Dit.quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:52 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Is het bij mijn weten. Ik luister nu zelf via de site en heb geen verhuisberichten.
Haal die piemel eens uit je oor.quote:
DJ's moeten ook aan kunnen geven dat het nummer gedraaid is. Ik weet alleen niet hoe ik dat moet aanpakkenquote:
Ik wil half uurtje ook wel overnemen. mits ik niet moet eten om 6uurquote:Op donderdag 13 januari 2011 16:53 schreef Dagoduck het volgende:
@ Webhawkje/Pirania, Ik ga nu even weg, maar ik sta voor 18 uur ingepland, dus Webhawkje mag wel van 18 tot 19
Dat het gedraait is hoor je vanzelf toch als je naar de radio luistertquote:Op donderdag 13 januari 2011 16:53 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
DJ's moeten ook aan kunnen geven dat het nummer gedraaid is. Ik weet alleen niet hoe ik dat moet aanpakken
zoiets?quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:53 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
DJ's moeten ook aan kunnen geven dat het nummer gedraaid is. Ik weet alleen niet hoe ik dat moet aanpakken
Oké dat mogen jullie uitzoekenquote:Op donderdag 13 januari 2011 16:53 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ik wil half uurtje ook wel overnemen. mits ik niet moet eten om 6uur
Je hoort het nu, mijn negroïde kameraad?quote:
quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:54 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Oké dat mogen jullie uitzoeken![]()
doeidoei
Zat ik dus ook aan te denken..quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:54 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
zoiets?
http://fok.3fmfan.nl/requests/
Je bent een held. Denk dat iedereen die vanaf straks aan kan gaan houden. Veranderen we gewoon stilletjes de OP. Maakt verder toch niet uit of ze de oude nog gebruiken.quote:
Naar 80 ja.quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:54 schreef Rockiejj het volgende:
maar dan moet ik de port zeker ook veranderen in VDJ?
Ja, maar dat nummer staat dan nog wel leuk in die lijst.quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:54 schreef mash_ het volgende:
[..]
Dat het gedraait is hoor je vanzelf toch als je naar de radio luistert
Ja, luister nu maar via iTunesquote:Op donderdag 13 januari 2011 16:54 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Je hoort het nu, mijn negroïde kameraad?
Gewoon een vinkje erachter "gedraait"quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:54 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, maar dat nummer staat dan nog wel leuk in die lijst.
Kijkt naar het nummer met het gekleurde vakje, (wisselbaar met tab)quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:55 schreef Martijn_16 het volgende:
Zijn er ook DJ's die live een set draaien? En dus niet steeds ieder nummer af laten spelen, maar shit door elkaar mixen? Ben namelijk wel benieuwd hoe die banner, met het nummer dat gedraaid wordt, reageert op de crossfader in Virtual DJ?
Ik herkende welgeteld 5 nummers op heel qlimax toenquote:Op donderdag 13 januari 2011 16:56 schreef VETTESHITOUWE het volgende:
dit nummer hoorde ik voor het eerst @ Qlimax 2010 wildstylez draaide hem
die liveset heb ik. echt geweldigquote:Op donderdag 13 januari 2011 16:56 schreef VETTESHITOUWE het volgende:
dit nummer hoorde ik voor het eerst @ Qlimax 2010 wildstylez draaide hem
kopen?quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:56 schreef Dalando het volgende:
Opgenomen van de Magic show_!
Gast koop je tracks
ik wel meerquote:Op donderdag 13 januari 2011 16:56 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik herkende welgeteld 5 nummers op heel qlimax toen.
Okee nice, wil het misschien ook wel is proberen, kloot namelijk al een tijdje wat rond met Virtual DJ. Maar eerst gaan de tentamens even voor!quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:55 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Kijkt naar het nummer met het gekleurde vakje, (wisselbaar met tab)
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoog Catharijne!quote:
quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:58 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Mijne gaan vol, nog iets harder en ze gaan kapotZou de derde keer zijn
Dat zou ik ook even doen inderdaad, tentamens zijn iets belangrijker!quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:57 schreef Martijn_16 het volgende:
[..]
Okee nice, wil het misschien ook wel is proberen, kloot namelijk al een tijdje wat rond met Virtual DJ. Maar eerst gaan de tentamens even voor!
Dank uquote:Op donderdag 13 januari 2011 16:54 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Je bent een held. Denk dat iedereen die vanaf straks aan kan gaan houden. Veranderen we gewoon stilletjes de OP. Maakt verder toch niet uit of ze de oude nog gebruiken.
Ja.quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:59 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dank u
Verder, weet iemand of http://fok.3fmfan.nl/requests/ van een Fokker is?
Was niet de moeitequote:Op donderdag 13 januari 2011 16:58 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Aight broeder, ik ben benieuwd naar de show. Is die van vanmiddag nog opgenomen?
Sirolfquote:Op donderdag 13 januari 2011 16:59 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dank u
De mooiste die er zijn.quote:
Iedereen.quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:00 schreef BBQSausage het volgende:
Oké, ik ben er uit, ik denk dat ik gewoon een vinkje maak achter elk nummer op de requestlist, en dat je die kunt aanvinken als hij gedraaid is. Maaarrrrr... Moet iedereen op dat vinkje kunnen klikken, of alleen de DJ's?
Die heeft fijnere muziekquote:Op donderdag 13 januari 2011 17:01 schreef Patje1987 het volgende:
Was fijne muziek, nu over naar dj koelkast
quote:
Dank u beiden.quote:
Ja hoor!quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:01 schreef TrollenFTW het volgende:
Zo, was dat niet even gezellige hardstyle?
quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:01 schreef TrollenFTW het volgende:
Het staat eronder.quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:59 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dank u
quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:01 schreef TrollenFTW het volgende:
Was nicequote:Op donderdag 13 januari 2011 17:01 schreef TrollenFTW het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |